Wegduiken is niet nodig, dat is gewoon je mening.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ook niet veel met monarchie
* hemarookworst duikt weg
willen we meer of minder hemarookworst?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
Stem op mij
Dan is iedereen blij
Altijd meerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
willen we meer of minder hemarookworst?
Iteejer rijd morgen naar de servers. Heeft nu een biertje op en rijd niet meer. En zo zegt hij. Hij mag van @yvonne niet liftenquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-10-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ah, het is al bekend. Helemaal mooi. Ja, het blijft vrijwilligerswerk. En Yvonne heeft gelijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iteejer rijd morgen naar de servers. Heeft nu een biertje op en rijd niet meer. En zo zegt hij. Hij mag van @:Yvonne niet liften
Partij voor de Rookworstquote:
Ja geef hem ook groot gelijk. Dan maar een avondje minder op FOK!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, het is al bekend. Helemaal mooi. Ja, het blijft vrijwilligerswerk. En Yvonne heeft gelijk.
Het is immers weekend, tijd voor de hoognodige rustquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geef hem ook groot gelijk. Dan maar een avondje minder op FOK!
Ik heb genoeg te doen, het is niet zo dat ik verveeld uit het zolderrraam ga staren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geef hem ook groot gelijk. Dan maar een avondje minder op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |