SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.cpb.nl/publicatie/keuzes-kaart-2027-2030
https://nos.nl/artikel/25(...)te-korten-op-de-zorgblablablabla
Onwaarheden valt te bezien. Het is vooral een verschillende manier van observeren. Nederland is een van de weinige landen die de impact van stikstof op Natura 2000-gebieden consistent rapporteert en een strengere norm hanteert voor vergunningen dan veel andere Europese landen. We snijden ons zelf in de vingers door per se het braafste jongetje van de klas te willen zijn. Los daar van zouden we beter helemaal kunnen stoppen met die stikstofonzin.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:08 schreef KaheemSaid het volgende: [..] Dat er 30% over de grens aan komt waaien betekent niet dat er niet een groter deel naar het buitenland weg kan waaien toch? Ik vind het raar dat je eerst met onwaarheden komt en daarna zegt stop met huilen, als de waarheid toch gejank is waarom heb je die onwaarheden dan nodig?
Mee eens en ook goede debatleiders. Vorige keer dit nooit gezien, want behoor tot het noorden. Zie zoiets hier niet direct gebeuren trouwens..quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Hele fijne debatopzet was dit
Jetten en Bontenbal laten Yesilgoz mooi rechts liggen, die gaan voor het midden.
Frans speelde een aardige thuiswedstrijd aan het publiek te horen.
Het is door Omroep Brabant, Omroep Zeeland en L1 georganiseerd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mee eens en ook goede debatleiders. Vorige keer dit nooit gezien, want behoor tot het noorden. Zie zoiets hier niet direct gebeuren trouwens..
Op dit moment lijken ze inderdaad echt een voorkeur te hebben voor een CDA - D66 - GroenLinks / PvdA - VVD kabinet ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Hele fijne debatopzet was dit
Jetten en Bontenbal laten Yesilgoz mooi rechts liggen, die gaan voor het midden.
Frans speelde een aardige thuiswedstrijd aan het publiek te horen.
Vrees dat die te eigenwijs zijn en zich absoluut niet als een soort samen apart gedeelte van Nederland voelen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is door Omroep Brabant, Omroep Zeeland en L1 georganiseerd.
Als de omroepen in Drenthe, Groningen en Friesland de handen ineen slaan moet dat ook wel lukken.
Het zou mooi zijn wanneer er ook een optie via Volt, CU etc komt. Dat minimaliseert de positie van de VVD om moeilijk te doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op dit moment lijken ze inderdaad echt een voorkeur te hebben voor een CDA - D66 - GroenLinks / PvdA - VVD kabinet ja.
Maar ik moet het eerst nog maar eens zien hoor. Ik zie D66 en het CDA ook zomaar met de VVD met JA21 een poging over rechts wagen, al heeft dat nu nog geen meerderheid.
Valt wel mee denk ik, maar waarom Overijssel en Gelderland dan niet meenemen. Dat is cultureel net zo verwant (gaan allemaal naar de Zwarte Crossquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vrees dat die te eigenwijs zijn en zich absoluut niet als een soort samen apart gedeelte van Nederland voelen.
Dan zou ik nog eerder een Oost-Nederlandse uitzending verwachten. Friesland doet vaak eigenwijs, zie die malle FNP nu weer, manoman.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, maar waarom Overijssel en Gelderland dan niet meenemen. Dat is cultureel net zo verwant (gaan allemaal naar de Zwarte Cross)
Houd je van dieren?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:34 schreef cherrycoke het volgende:
ik weet echt niet wat ik moet stemmen, niks spreekt mij aan.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:34 schreef cherrycoke het volgende:
Tsja, op deze manier won ook Trump... (is dat een argument? Trumpisten = sowieso BBB, JA21, PVV, FvD)quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:34 schreef cherrycoke het volgende:
Ik weet het ook nog allemaal niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tsja, op deze manier won ook Trump... (is dat een argument? Trumpisten = sowieso BBB, JA21, PVV, FvD)
Een pitty stem.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien uit medelijden op van Hijum stemmen?
Vorige keer wel geprobeerd, maar er kwam blijkbaar niemand opdagen: https://www.rtvnoord.nl/n(...)sdebat-gaat-wel-doorquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mee eens en ook goede debatleiders. Vorige keer dit nooit gezien, want behoor tot het noorden. Zie zoiets hier niet direct gebeuren trouwens..
Ik vind het verbazingwekkend dat ze toch nog op 4 zetels staan in de peilingen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:38 schreef Hexagon het volgende:
Mooi stuk over de rampcampagne van de BBB
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-mislukking-geworden
Als iemand dat wil, prima hoor.quote:
Brekelmans is mooi middle of the road.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |