ja wat is daar mis mee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:25 schreef xpompompomx het volgende:
Oh en vvd'erts kunnen best tussen de door uitgebuite arbeidsmigranten gaan wonen natuurijk.
Zou ze wel genezen van hun drang om zoveel mogelijk arbeidsmigranten binnen te halen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:25 schreef xpompompomx het volgende:
Oh en vvd'erts kunnen best tussen de door uitgebuite arbeidsmigranten gaan wonen natuurijk.
nouja je kan 1 ding zeggen maar BBB stemmers wonen wel dicht bij die stallenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:21 schreef xpompompomx het volgende:
Als we alle mensen die ooit op de BBB hebben gestemd nou in met z'n allen in de door hun zo geliefde varkensstallen laten wonen is het probleem ook opgelost.
Ja als ze in een sociale huurwoning wonen dan vind ik dat, niet heel gek toch? Je hebt onterecht het Nederlanderschap gekregen en bezet een woning die eigenlijk voor Nederlanders bedoeld is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat kan al, en doen we ook al. Artikel 14 Rijkswet op het Nederlanderschap
En dan? Als blijkt dat die mensen terecht genaturaliseerd zijn, moeten ze dan nog steeds weg omdat ze een migratieachtergrond hebben, "zodat er voor ons Nederlanders eindelijk weer woningen zijn"? Of mogen ze dan wel blijven?
Nogmaals, mensen met een migratieachtergrond die volledig legitiem het Nederlanderschap verkregen hebben. Vind je daarvan oprecht dat wanneer zij in een sociale huurwoning wonen, we hen terug moeten sturen naar hun land van afkomst wanneer dat nu veilig is?
En als ze daar dan met familie wonen? Mogelijk in Nederland geboren? Die Nederlanders moeten dan ook weg?
Tot slot .. Hoe vind je dat de overheid dat moet bewerkstelligen?
Dat lijkt me nogal gek en onmogelijk. Hoe zie je dat voor je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:29 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ja als ze in een sociale huurwoning wonen dan vind ik dat, niet heel gek toch? Je hebt onterecht het Nederlanderschap gekregen en bezet een woning die eigenlijk voor Nederlanders bedoeld is.
Zoals ik al zei; er is al wetgeving, en die wordt al toegepast, die er op toeziet dat mensen die onterecht het Nederlanderschap verkregen hebben, dat kwijtraken en dus niet meer in dit land mogen blijven. Dus dat doen we al. Per wet tot aan 12 jaar na het moment van naturalisatie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:29 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ja als ze in een sociale huurwoning wonen dan vind ik dat, niet heel gek toch? Je hebt onterecht het Nederlanderschap gekregen en bezet een woning die eigenlijk voor Nederlanders bedoeld is.
Terecht volgens de wet die er lag, maar wetten kunnen veranderen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; er is al wetgeving, en die wordt al toegepast, die er op toeziet dat mensen die onterecht het Nederlanderschap verkregen hebben, dat kwijtraken en dus niet meer in dit land mogen blijven. Dus dat doen we al. Per wet tot aan 12 jaar na het moment van naturalisatie.
Ik vraag je wat je plan is voor alle mensen met een migratieachtergrond die terecht het Nederlanderschap verkregen hebben en nu in een sociale huurwoning wonen. Het grootste deel van de groep genaturaliseerden die je eerder noemt.
Als je in een volksbuurt vol autochtone tokkies woont is het ook geen pretje dus wat is je punt nu?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zie je ook veel inderdaad.
Als je in een volksbuurt of flatje als een van de weinigen tussen Afrikanen en andere moslims woont dan ben je snel eens genezen van de multiculturele droom.
Minder minder minderquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je in een volksbuurt vol autochtone tokkies woont is het ook geen pretje dus wat is je punt nu?
Ah, en nu zijn het niet alleen de legitiem genaturaliseerde mensen met een migratieachtergrond die in een sociale huurwoning wonen die weg moeten, maar ook wanneer ze een uitkering krijgen. Alleen bijstand? Of ook WW, AOW, WAO/Wajong?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terecht volgens de wet die er lag, maar wetten kunnen veranderen.
Wie ingeburgerd is is geen probleem, wil je de sharia en een uitkering kun je je afvragen wat dit bijdraagt aan de EU.
Daar heb ik niets over te zeggen. Dat zal ook heel lastig zijn eenmaal ze een verblijfsvergunning hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Ah, en nu zijn het niet alleen de legitiem genaturaliseerde mensen met een migratieachtergrond die in een sociale huurwoning wonen die weg moeten, maar ook wanneer ze een uitkering krijgen. Alleen bijstand? Of ook WW, AOW, WAO/Wajong?
Hoe ga je dat controleren? Dan krijg je een IND dat nog 10x zo groot is als nu omdat ze elke immigrant moeten volgen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar heb ik niets over te zeggen. Dat zal ook heel lastig zijn eenmaal ze een verblijfsvergunning hebben.
Maar bv alles wat de sharia liever aanhangt dan westerse waarden bijvoorbeeld
Noem eens wat landen waar asielzoekers vandaan komen waar ze vluchten voor hun overheid?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:44 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Hoe ga je dat controleren? Dan krijg je een IND dat nog 10x zo groot is als nu omdat ze elke immigrant moeten volgen.
Kijk, mensen die met de verkeerde bedoelingen komen kunnen het beste terug, maar volgens mij is dat echt een minderheid.
Van de Beek wordt binnen de wetenschappelijke hoek juist gezien als een bijzonder slechte deskundige, die geen cijferonderbouwing geeft en zijn (gekleurde) mening leidend laat zijn. Dat lijkt me nou niet het beste voorbeeld om te spreken over een “links verzinsel”quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:42 schreef InzolVC het volgende:
Iemand noemde weer die 7%. Dat cijfer is een links verzinsel. Net zoals die zogenaamde 97% concensus onder wetenschappers over manmade global warming. Jan van de Beek heeft dit uitgelegd.
Hebben we het nu over asielzoekers of migranten? Asielzoekers zitten over het algemeen in een AZC, niet in een sociale huurwoning.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:46 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Noem eens wat landen waar asielzoekers vandaan komen waar ze vluchten voor hun overheid?
Kun je ook met goede bedoelingen komen als je een land met woningstekort belast?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:44 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Hoe ga je dat controleren? Dan krijg je een IND dat nog 10x zo groot is als nu omdat ze elke immigrant moeten volgen.
Kijk, mensen die met de verkeerde bedoelingen komen kunnen het beste terug, maar volgens mij is dat echt een minderheid.
Waarom niet? Of gaan alle vrije woningen naar immigranten?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je ook met goede bedoelingen komen als je een land met woningstekort belast?
Ach, wanneer je je studieschuld niet afbetaalt willen ze ook je staatsburgerschap intrekken, dus waarom zou dat hier niet kunnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Ah, en nu zijn het niet alleen de legitiem genaturaliseerde mensen met een migratieachtergrond die in een sociale huurwoning wonen die weg moeten, maar ook wanneer ze een uitkering krijgen. Alleen bijstand? Of ook WW, AOW, WAO/Wajong?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:01 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ach, wanneer je je studieschuld niet afbetaalt willen ze ook je staatsburgerschap intrekken, dus waarom zou dat hier niet kunnen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; er is al wetgeving, en die wordt al toegepast, die er op toeziet dat mensen die onterecht het Nederlanderschap verkregen hebben, dat kwijtraken en dus niet meer in dit land mogen blijven. Dus dat doen we al. Per wet tot aan 12 jaar na het moment van naturalisatie.
Ik vraag je wat je plan is voor alle mensen met een migratieachtergrond die terecht het Nederlanderschap verkregen hebben en nu in een sociale huurwoning wonen. Het grootste deel van de groep genaturaliseerden die je eerder noemt.
Wel zodra hij eenmaal statushouder is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:53 schreef opgebaarde het volgende:
Een asielzoeker komt niet in aanmerking voor een sociale huurwoning.
Dan moet TS dat zeggen en niet met onzin aankomen zoals: welk % van de sociale huurwoningen naar asielzoekers en statushouders gaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wel zodra hij eenmaal statushouder is.
Weet je wat pas echt kut is..en dat is niet de OP.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan moet TS dat zeggen en niet met onzin aankomen zoals: welk % van de sociale huurwoningen naar asielzoekers en statushouders gaan.
Het staat er toch echt....
De OP was verder ook gewoon kut zonder onderbouwing of een stelling waar van gedachten gewisseld kan worden, dus dan reageer ik zo wat feitelijk nog klopt ook. En misschien wist TS het niet eens, dan zou hij zelfs iets geleerd kunnen hebben...
Dat klopt niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:44 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Maar dat zijn al die starterswoningen die naar statushouders gaan. Waardoor onze eigen starters eindeloos moeten wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |