En als je een gekleurde volbloed Nederlander bent?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:18 schreef InzolVC het volgende:
Hej als je een blanke nederlander bent. Dit is jouw land. Verdedig het dan..
Ja ja, op de vluchtquote:
Dat is wel waar. En dat jouw post van geen kant klopt is inmiddels al wel door 10 users aangetoond in dit topic.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar natuurlijk. Dat heb ik in mijn eerdere onderbouwde post al laten zien.
En Arjan Lubachquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is wel waar. En dat jouw post van geen kant klopt is inmiddels al wel door 10 users aangetoond in dit topic.
Omdat er zo veel variabelen zijn dat het me in het algemeen enorm interesseert welke bron zoiets zou stellen.quote:
En allerlei journalisten, wetenschappers, politici e.d.quote:
Uh nee? Door wie dan? Citeer die posts eens dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is wel waar. En dat jouw post van geen kant klopt is inmiddels al wel door 10 users aangetoond in dit topic.
Dat zie je ook veel inderdaad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:24 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Woont Hexagon zelf vrijstaand in een dorp terwijl hij de rest multikul en meer onveiligheid blijft opdringen?
daarom zouden ze de spreidingswet moeten inplementeren op basis van stemgedrag per woonplaats, links stemmen is links de lasten dragen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zie je ook veel inderdaad.
Als je in een volksbuurt of flatje als een van de weinigen tussen Afrikanen en andere moslims woont dan ben je snel eens genezen van de multiculturele droom.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
daarom zouden ze de spreidingswet moeten inplementeren op basis van stemgedrag per woonplaats, links stemmen is links de lasten dragen.
in principe zou niemand hier tegen moeten zijn
oh ja goed argument, vanuit dit perspectief had ik het nog niet bekeken!quote:
Onze gemeente is centrum rechts dus voor!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
daarom zouden ze de spreidingswet moeten inplementeren op basis van stemgedrag per woonplaats, links stemmen is links de lasten dragen.
in principe zou niemand hier tegen moeten zijn
Zo eenvoudig is het niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
BPP vliegt iig omhoog.
[ afbeelding ]
Dat kan al, en doen we ook al. Artikel 14 Rijkswet op het Nederlanderschapquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:06 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Precies, en daar moeten we wat aan doen, want we hebben die huizen gewoon keihard voor onszelf nodig. Je kan niet huizen aan de halve wereld weggeven als je niet eerst je eigen bevolking een dak boven het hoofd kan bieden. We zouden bijvoorbeeld kijken of dat NL paspoort dat ze gekregen hebben wel op de juiste gronden verstrekt is, zo niet dan direct invorderen en op het vliegtuig terug.
Voor jou blijkbaar wel, zelfs met een eenvoudige uitleg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het vliegt omhoog. Ingewikkelder is het niet.
Oh nee hoor, ik vroeg alleen aan je of je kunt uitleggen waarom je dat vindt in andere woorden dan hoe je het deed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:18 schreef InzolVC het volgende:
[..]
De asielcrisis alleen al verhoogt de criminaliteit aanzienlijk. Hele wijken en winkelcentra hebben last van groepen asielzoekers. De leefbaarheid van Nederland lijdt hieronder. Buitenlandse uitvreters krijgen woningen toegewezen, terwijl werkende Nederlanders achter het net vissen, dankzij dit aanhoudende woke beleid. Timmerfrans leeft zelf in een hoogstaande, rustige wijk en liegt er moedwillig over. En mensen stemmen nogsteeds op hem? Het sociale vangnet komt ook enorm onder druk te staan. Hoe willen we alle single moeders met toeslagen onderhouden, én de asielzoekers én de asiel-industrie? Een persoon streek net 44 miljoen op als tussenperaoon tussen overheid en hotelketens. COA biedt miljoenen voor vastgoed. En dan nog de hobby’s van de overheid. oorlog voeren, klimaatonzin, en nog meer met geld smijten. Nederland redt dit niet. En om de haverklap wordt er weer een meisje verkracht door een Syriër of Eritreeër. Iedereen ziet dit. En jij durft met droge ogen te vragen wat er kapot gaat in dit land? Je vraagt er zeker om.
Hej als je een blanke nederlander bent. Dit is jouw land. Verdedig het dan..
Je claimde dat het omlaag vloog. Dat doet het niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:03 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Voor jou blijkbaar wel, zelfs met een eenvoudige uitleg.
Ik vind eigenijk dat ik nog behoorlijk veel moeite heb gestoken in het bedenken van een antwoord op zo'n hoop nonsens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh ja goed argument, vanuit dit perspectief had ik het nog niet bekeken!
we zijn niet allemaal zo onderlegd in nadenken als ikzelf, fijn dat je toch poogt mee te doen, van jou kan ik best zo’n reactie hebben als je dan ook lekker mee kan posten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind eigenijk dat ik nog behoorlijk veel moeite heb gestoken in het bedenken van een antwoord op zo'n hoop nonsens.
Dat doet het wel, maar jij hebt de kennis niet om te begrijpen waarom dat zo is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je claimde dat het omlaag vloog. Dat doet het niet.
Eh, nee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:31 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Maar het BNP per capita kachelt omlaag.
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:15 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
maar jij hebt de kennis niet om te begrijpen waarom dat zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |