SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ach, wat triest en herkenbaar ook. Mijn vader gaat ook zo hard achteruit, zowel lichamelijk als geestelijk. Gelukkig wordt er wel voor hem gezorgd. Dat scheelt enorm.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij had al langer wondjes aan zijn voeten.
Toen hij opgenomen werd, waren de tenen van zijn linkervoet zo ontstoken, dat ik serieus dacht dat ze eraf moesten.
Maar hij is het laatste jaar zo erg achteruit gegaan..... kan amper meer lopen, begint incontinent te worden, en kan amper voor zichzelf zorgen.
Als het goed is komen ze nu 2 keer per dag zijn voeten inzalven, en we hebben douchehulp aangevraagd. Maar daarvoor staat hij op de wachtlijst.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, wat triest en herkenbaar ook. Mijn vader gaat ook zo hard achteruit, zowel lichamelijk als geestelijk. Gelukkig wordt er wel voor hem gezorgd. Dat scheelt enorm.
Ach, ach, achquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het goed is komen ze nu 2 keer per dag zijn voeten inzalven, en we hebben douchehulp aangevraagd. Maar daarvoor staat hij op de wachtlijst.
Jij kwam ook precies op tijd binnen. Of net te laat natuurlijk.quote:
Mijn timing was deze keer best goed geloof ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij kwam ook precies op tijd binnen. Of net te laat natuurlijk.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:54 schreef livelink het volgende:
Belinda Carlisle - Heaven is a place on earth
Veel geoefend dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Als kind vond ik die flanger in dit nummer al fascinerend.
Nu kan ik dat zelf met elke plaat…
Dan is Mexico toch wel makkelijker om te typen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:59 schreef brother52 het volgende:
Zou al bijna the battle of new orleans typen maar dat is de originele titel.
Ik was vanochtend rond 11.30 buiten en toen waaide het harder dan nu, lijkt het.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:03 schreef MadMaster het volgende:
De storm valt een beetje tegen.
Kom net van buiten en behalve wat regen is er weinig code oranje in te ontdekken…
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Kom net van buiten en behalve wat regen is er weinig code oranje in te ontdekken…
Hier heeft het heel de dag stevig gewaaid. Hoogtepunt vanavond tussen 18.00 en 19.00 schat ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was vanochtend rond 11.30 buiten en toen waaide het harder dan nu, lijkt het.
Hier is het een uurtje geleden begonnen met waaien. Valt tot nu toe inderdaad behoorlijk mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:03 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die wil ik qua haardracht later nog wel eens terug willen zien…
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik Dans, Dus Ik Besta - Goede Doel
Ik kan die middelvingersmiley's nooit meer aanzien, zonder aan just me te denken.quote:
Is dat die linkse niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
De barista van de band.quote:
#mejusttooquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan die middelvingersmiley's nooit meer aanzien, zonder aan just me te denken.
Iemand die ernstig ziek is?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Hier zal er binnenkort ook wel eentje van wegvallen…
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar Kate Pierson gaat ook al richting de 80…
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wist niet dat die al zo oud waren.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:19 schreef brother52 het volgende:
[..]Ze zijn al bijna 50 jaar bezig.
Over oud gesproken, is las dat David Attenborough met zijn 99 de oudste winnaar van een Daytime Emmy is, wat hij afpakt van Dick van Dyke die hem vorig jaar won toen hij 98 was...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar Kate Pierson gaat ook al richting de 80…
Ik ook, ik twijfelde aan Talk Talk met It's My Life.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:21 schreef brother52 het volgende:
Voor het eerst dat ik hoor dat dit begint met een walvis.
En was hij een terechte winnaar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Over oud gesproken, is las dat David Attenborough met zijn 99 de oudste winnaar van een Daytime Emmy is, wat hij afpakt van Dick van Dyke die hem vorig jaar won toen hij 98 was...
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Fight For Your Right - Beastie Boys
Ik zat aan Flying Whales van Gojira en The Warmth van Incubus te denken beginnen beide ook met een walvis.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, ik twijfelde aan Talk Talk met It's My Life.
In een remix daarvan zijn ook een walvis en andere dieren te horen…
Als ik het niet te vaak hoor ben ik het met je eens. Nu vond ik het mooi, maar toen het een hit was kon ik het niet meer horen en dat is lang zo gebleven.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dit oprecht mooi, hoe kitsch het ook is…
Geen idee, ik heb het niet gekekenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
En was hij een terechte winnaar?
Ik denk dat we dat allemaal wel bij bepaalde nummers hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik het niet te vaak hoor ben ik het met je eens. Nu vond ik het mooi, maar toen het een hit was kon ik het niet meer horen en dat is lang zo gebleven.
Herkenbaar, toen was het overkill, ook vanwege de lengte.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik het niet te vaak hoor ben ik het met je eens. Nu vond ik het mooi, maar toen het een hit was kon ik het niet meer horen en dat is lang zo gebleven.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat allemaal wel bij bepaalde nummers hebben
Vertel…quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat allemaal wel bij bepaalde nummers hebben
Ja, ja, die Babettequote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Als ze sensueel voorbij marcheert…
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Als ze sensueel voorbij marcheert…
Serveerster had het zo maar druk.quote:
Bij haar zou ik ook steeds maar 1 melk bestellen…quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Serveerster had het zo maar druk.
En deze was niet eens voor een klant.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij haar zou ik ook steeds maar 1 melk bestellen…
Ik moet bij dit nummer direct aan Shrek denken en daarom vind ik het leuk.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:52 schreef livelink het volgende:
Barry White - My first, my last, my everything
En eigenlijk heet hij Hans de Booij. Ik weet niet waar dit hoesje vandaan komt (hoewel ik het zelf ook fout had)quote:
Dat weet onze speurneus livelink vast wel.quote:
9 cijfers dus ik denk van niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zou hij nog steeds bereikbaar zijn op dat telefoonnummer?
Daarom vond ik het een mooie afsluiter.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:59 schreef livelink het volgende:
Nogmaals ABBA![]()
![]()
![]()
Maar dat is geen straf met dit nummer: The Winner takes it all
Ja, maar het leidt altijd tot helemaal niks. Alsof die telefoonnummers, fanclubs en managers door de jaren heen gewoon verdwijnenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat weet onze speurneus livelink vast wel.
Die zoekt dat wel vaker uit.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:59 schreef livelink het volgende:
Nogmaals ABBA![]()
![]()
![]()
Maar dat is geen straf met dit nummer: The Winner takes it all
Dank je. Ga ik zeker proberen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef livelink het volgende:
Was weer aangenaam en gezellig, Melting. Dank je wel! En pak je rust dit weekend
Ja, dat moest ook zeker, gezien het een van de favoriete nummers van mijn zoon is. Maar ik kon alleen maar aan Shrek en Donkey denken en kwam echt niet op Ricky Martinquote:
Vooraf-track: kort voor 18:55 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - The Music Ball
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Prima hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:46 schreef Shii het volgende:
Ik kom zo luisteren en misschien halverwege koken (dingen in de oven schuiven).
Hopelijk is FOK straks weer wat sneller.
Soft Cell - The Night
Oh dat nieuws heb ik gemist.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Deze week overleed Dave Ball, de (rustige) helft van Soft Cell. In deze uitzending meerdere Soft Cell-nummers en andere projecten van Ball, zoals The Grid. De opener is dan ook van Soft Cell vanavond:Soft Cell - The Night
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nummer.![]()
Ja helaas... Vrij onverwacht wel, 66 jaar oud. Toevallig heb ik dinsdag "Torch" nog gedraaid, dus die komt niet voorbij, maar wel diverse andere nummers. En ook van The Grid, veel remixes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dat nieuws heb ik gemist.![]()
Maar wel fijn, Soft Cell nummers.
Minty - Useless Man (The Grid radio edit)
Ze luistert meequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond, SymphDDM ook van de partij? Ik ben namelijk getipt over een wat minder bekend New Order-nummer, dus dat staat klaar.
Dua Lipa - Love Again
Man-Made Sunshine - Love Wins Forever
Ja, klopt. Wat er ook gebeurt, de uitzending gaat sowieso door. Al is het alleen al omdat ik (een maand te laat) één van mijn favoriete nummers van dit jaar heb ontdektquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:20 schreef Symphonic het volgende:
Het forum gaat weer met horten en stoten…
Ultravox - Love's Great Adventure (Blank & Jones so8os reconstruction)
Weer eens een andere als het nummer dat je meestal hoortquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Het gaat met pieken en dalen, qua snelheid. Er komt een lekker lang verzoekje van Symph aan.
Grappig genoeg staat er iets klaar dat er prima bij past, dus dat komt zo. @Melting goedenavond, welkom bij je voorprogrammaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Weer eens een andere als het nummer dat je meestal hoort
Underworld - Cowgirl
Olaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
Nou, dat duurde allemaal veel langer dan ik dacht.
Je bent erquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
Nou, dat duurde allemaal veel langer dan ik dacht.
Heb je al eens geprobeerd te luisteren via een andere browser?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:33 schreef Shii het volgende:
Geen idee of het aan mijn oude laptop ligt, maar ik heb het regelmatig dat ik er na een half uur of uur weer uitgegooid wordt. En opnieuw opstarten duurt dan weer even.
Nee zal dat de volgende keer doen. Nu ben ik er in ieder geval weer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd te luisteren via een andere browser?
Ik heb dat soms ook. En zodra het dan gebeurt, gebeurt het ook meteen vaker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:33 schreef Shii het volgende:
Geen idee of het aan mijn oude laptop ligt, maar ik heb het regelmatig dat ik er na een half uur of uur weer uitgegooid wordt. En opnieuw opstarten duurt dan weer even.
Dat doe ik op mijn werk. Ook om te testen overigens. Als ik dan op een issue stuit probeer ik het meteen op alle browsers en ook nog incognito.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik luister Radio 49 altijd via Edge. FOK! loopt in Firefox, andere dingen weer in Chrome. Vraag me niet waarom, maar ik heb bijna altijd drie verschillende browsers open
U96 - Club Bizarre (airplay version)
Oh ja, deze is best lekker. Band en overleden bandlid waren totaal niet in mijn actieve geheugen, maar ik ken dit wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Helaas ook overleden - ik zal eens ophouden met steeds muziek van overledenen te draaien, maar wilde dit toch even noemen - is Ingo Hauss, lid van U96. Vandaar vandaag deze plaat:U96 - Club Bizarre (airplay version)
Ik denk Doedezemaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Er komt een verzoekje van DDM aan. Jullie mogen raden wie het is....
George Michael?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Oei... de geluidskwaliteit laat helaas wat te wensen over... Hopelijk kunnen jullie daar doorheen luisteren. Huiskamervraag is dus: wie zingt dit?
De inbreng van George Michael is op alle fronten overduidelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Richenel - Are You Just Using Me
Al heb ik begrepen dat George Michael ook meezingt
Dat wel. Maar ik hoorde zijn stem niet, en aangezien hij meestal vooraan wilde staan....quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De inbreng van George Michael is op alle fronten overduidelijk
Ik zal later nog eens goed zoeken. Ik zag een extended mix. Ik kom er nog wel eens op terug t.z.t.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Jammer dat dit nergens online in een fatsoenlijke kwaliteit te vinden is
Rex Orange County - Take A Drive
Zeker jammer. Want het smaakte naar meer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Jammer dat dit nergens online in een fatsoenlijke kwaliteit te vinden is
Eensquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Ondertussen klinkt een nummer dat recent is uitgebracht. Ik vind de vibe erg prettig:Rex Orange County - Take A Drive
Neneh Cherry - Manchild
Een beetje zeurderig, maar de stem van Neneh Chery maakt veel goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt een vreselijk nummer
Echt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt een vreselijk nummer
Dat is geen excuus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Gemaakt door Dave Ball zelf, vandaar vandaag deze versie
Kloptquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is geen excuus.![]()
Het blijft een rare remix.
Mott The Hoople - All The Young Dudes
Ook hier hoor je de hand van de schrijverquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Vorig jaar nog door de Pet Shop Boys gecoverd, vandaag maar eens in het origineel. Geschreven door David Bowie:Mott The Hoople - All The Young Dudes
Fijne plaat is ditquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Natuurlijk moet deze nieuwe track - dinsdag gedraaid - even in de herhaling:Rhys Lewis - Trying
Ik vind het nu al erg mooiquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Natuurlijk moet deze nieuwe track - dinsdag gedraaid - even in de herhaling:Rhys Lewis - Trying
Moloko - Sing It Back (Boris Musical mix edit)
Pet Shop Boys - DJ Culture (The Grid remix)
Fijn verzoekjequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Gelukkig gaat de muziek altijd door, 503's of nietVerzoekje van Livelink:
Moloko - Sing It Back (Boris Musical mix edit)
PSB, altijd goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Ooit uitgebracht als "DJ Culturemix" en als zodanig op zichzelf een #40-hit in de Engelse hitlijsten. De reguliere single haalde #13 in 1991:Pet Shop Boys - DJ Culture (The Grid remix)
Dat lijkt me knap vervelend. Fijn dat het weer de goede kant op gaat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk inmiddels weer redelijk stereo, ik keek half mono deze week. Heb woensdag een ooglidcorrectie laten doen en daarna zag ik eruit als iemand die wat klappen op de ogen had gehad
Symph toch!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk inmiddels weer redelijk stereo, ik keek half mono deze week. Heb woensdag een ooglidcorrectie laten doen en daarna zag ik eruit als iemand die wat klappen op de ogen had gehad
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Ik verwacht zo telefoon uit Duitsland... Tot die tijd:ABBA - Does Your Mother Know
Ik zei al, laten we gaan winkelen, dan doe ik mijn handen in het verband en ga ik de hele tijd sorry zeggenquote:
En doen alsof ze alles mag kopen wat ze wil.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zei al, laten we gaan winkelen, dan doe ik mijn handen in het verband en ga ik de hele tijd sorry zeggen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zei al, laten we gaan winkelen, dan doe ik mijn handen in het verband en ga ik de hele tijd sorry zeggen
Tristan Brusch - VierzehnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Gisteren verscheen het nieuwe album van de Duitse chansonnier Tristan Brusch. Daarop staat dit pareltje; terug naar de tijd dat je 14 jaar was:Tristan Brusch - Vierzehn
Wirklich schönSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Gisteren verscheen het nieuwe album van de Duitse chansonnier Tristan Brusch. Daarop staat dit pareltje; terug naar de tijd dat je 14 jaar was:Tristan Brusch - Vierzehn
De heimwee/spijt spat er van af. Het geeft een beetje een verdrietige vibe. Maar wel mooi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een belangrijke huishoudelijke mededeling!
Sowieso niet!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan overigens ook m’n wenkbrauwen nu niet optrekken, raar gevoel is dat. Ik denk dat ik maar nooit aan de botox moet gaan
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een belangrijke huishoudelijke mededeling!
Wordt tijd voor een klok die zichzelf goed zet dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:50 schreef livelink het volgende:
Ik vrees dat ik morgenochtend vroeg al naar mijn vader moet om zijn klok goed te zetten. Die raakt anders totaal in paniek. Zijn klok vertelt hem wanneer hij moet eten, namelijk. Dus dat moet wel goed staan.
Ja, geen idee of die dat wellicht wel doet. Ik zal eens kijken of ik dat kan vinden ergens online.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een klok die zichzelf goed zet dan.
Soft Cell - Say Hello, Wave Goodbye (Dave Ball Lateral mix)
Nicequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard eindigt de uitzending zoals -ie begon:Soft Cell - Say Hello, Wave Goodbye (Dave Ball Lateral mix)
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:00 schreef DJ11 het volgende:
En ingeschakeldIk moet nog wel even wat te eten fixen, maar dat kan met de muziek aan
Altijd fijn, bokkende laptopsquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:59 schreef Shii het volgende:
Sorry ik was er weer uitgegooid en daarna ook druk met andere dingen op m'n laptop die niet werkten.
Dankjewel voor de fijne muziek weer en tot een volgende keer.
Gelukkig weinig last van.quote:
https://www.facebook.com/reel/1150154960410599quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Cor Bakker vertelde laatst op TV heel enthousiast over de klassieke muziek die aan dit nummer ten grondslag ligt.
Vroeger sleutelde ik wel aan pc’s, maar al heel lang niet meerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig weinig last van.
Al heb ik wel een defecte desktop. Morgen eens kijken voor een nieuw moederbord.
Mijn favoriete 5/4 maatquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:13 schreef livelink het volgende:
Ik verwacht dat Symph en brother52 deze wel weten.
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn favoriete 5/4 maat
Vicky Leandros![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:19 schreef livelink het volgende:
Elton John - Blue Eyes (speciaal voor DDM)
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:19 schreef livelink het volgende:
Elton John - Blue Eyes (speciaal voor DDM)
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:20 schreef brother52 het volgende:
Je past de muziek aan aan de snelheid van de server?
Je zou het bijna denken, maar vergeleken met de verversingssnelheid van het forum, is deze plaat speed metal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:20 schreef brother52 het volgende:
De server wordt spontaan sneller.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:20 schreef brother52 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |