Dank je. Ga ik zeker proberen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef livelink het volgende:
Was weer aangenaam en gezellig, Melting. Dank je wel! En pak je rust dit weekend
Ja, dat moest ook zeker, gezien het een van de favoriete nummers van mijn zoon is. Maar ik kon alleen maar aan Shrek en Donkey denken en kwam echt niet op Ricky Martinquote:
Vooraf-track: kort voor 18:55 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - The Music Ball
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Prima hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:46 schreef Shii het volgende:
Ik kom zo luisteren en misschien halverwege koken (dingen in de oven schuiven).
Hopelijk is FOK straks weer wat sneller.
Soft Cell - The Night
Oh dat nieuws heb ik gemist.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Deze week overleed Dave Ball, de (rustige) helft van Soft Cell. In deze uitzending meerdere Soft Cell-nummers en andere projecten van Ball, zoals The Grid. De opener is dan ook van Soft Cell vanavond:Soft Cell - The Night
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nummer.![]()
Ja helaas... Vrij onverwacht wel, 66 jaar oud. Toevallig heb ik dinsdag "Torch" nog gedraaid, dus die komt niet voorbij, maar wel diverse andere nummers. En ook van The Grid, veel remixes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dat nieuws heb ik gemist.![]()
Maar wel fijn, Soft Cell nummers.
Minty - Useless Man (The Grid radio edit)
Ze luistert meequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond, SymphDDM ook van de partij? Ik ben namelijk getipt over een wat minder bekend New Order-nummer, dus dat staat klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |