Dua Lipa - Love Again
Man-Made Sunshine - Love Wins Forever
Ja, klopt. Wat er ook gebeurt, de uitzending gaat sowieso door. Al is het alleen al omdat ik (een maand te laat) één van mijn favoriete nummers van dit jaar heb ontdektquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:20 schreef Symphonic het volgende:
Het forum gaat weer met horten en stoten…
Ultravox - Love's Great Adventure (Blank & Jones so8os reconstruction)
Weer eens een andere als het nummer dat je meestal hoortquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Het gaat met pieken en dalen, qua snelheid. Er komt een lekker lang verzoekje van Symph aan.
Grappig genoeg staat er iets klaar dat er prima bij past, dus dat komt zo. @Melting goedenavond, welkom bij je voorprogrammaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Weer eens een andere als het nummer dat je meestal hoort
Underworld - Cowgirl
Olaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
Nou, dat duurde allemaal veel langer dan ik dacht.
Je bent erquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:31 schreef livelink het volgende:
Nou, dat duurde allemaal veel langer dan ik dacht.
Heb je al eens geprobeerd te luisteren via een andere browser?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:33 schreef Shii het volgende:
Geen idee of het aan mijn oude laptop ligt, maar ik heb het regelmatig dat ik er na een half uur of uur weer uitgegooid wordt. En opnieuw opstarten duurt dan weer even.
Nee zal dat de volgende keer doen. Nu ben ik er in ieder geval weer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd te luisteren via een andere browser?
Ik heb dat soms ook. En zodra het dan gebeurt, gebeurt het ook meteen vaker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:33 schreef Shii het volgende:
Geen idee of het aan mijn oude laptop ligt, maar ik heb het regelmatig dat ik er na een half uur of uur weer uitgegooid wordt. En opnieuw opstarten duurt dan weer even.
Dat doe ik op mijn werk. Ook om te testen overigens. Als ik dan op een issue stuit probeer ik het meteen op alle browsers en ook nog incognito.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik luister Radio 49 altijd via Edge. FOK! loopt in Firefox, andere dingen weer in Chrome. Vraag me niet waarom, maar ik heb bijna altijd drie verschillende browsers open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |