Veel geoefend dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Als kind vond ik die flanger in dit nummer al fascinerend.
Nu kan ik dat zelf met elke plaat…
Dan is Mexico toch wel makkelijker om te typen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:59 schreef brother52 het volgende:
Zou al bijna the battle of new orleans typen maar dat is de originele titel.
Ik was vanochtend rond 11.30 buiten en toen waaide het harder dan nu, lijkt het.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:03 schreef MadMaster het volgende:
De storm valt een beetje tegen.
Kom net van buiten en behalve wat regen is er weinig code oranje in te ontdekken…
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Kom net van buiten en behalve wat regen is er weinig code oranje in te ontdekken…
Hier heeft het heel de dag stevig gewaaid. Hoogtepunt vanavond tussen 18.00 en 19.00 schat ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was vanochtend rond 11.30 buiten en toen waaide het harder dan nu, lijkt het.
Hier is het een uurtje geleden begonnen met waaien. Valt tot nu toe inderdaad behoorlijk mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:03 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die wil ik qua haardracht later nog wel eens terug willen zien…
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik Dans, Dus Ik Besta - Goede Doel
Ik kan die middelvingersmiley's nooit meer aanzien, zonder aan just me te denken.quote:
Is dat die linkse niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
De barista van de band.quote:
#mejusttooquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan die middelvingersmiley's nooit meer aanzien, zonder aan just me te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |