Eensquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Ondertussen klinkt een nummer dat recent is uitgebracht. Ik vind de vibe erg prettig:Rex Orange County - Take A Drive
Neneh Cherry - Manchild
Een beetje zeurderig, maar de stem van Neneh Chery maakt veel goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt een vreselijk nummer
Echt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt een vreselijk nummer
Dat is geen excuus.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Gemaakt door Dave Ball zelf, vandaar vandaag deze versie
Kloptquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is geen excuus.![]()
Het blijft een rare remix.
Mott The Hoople - All The Young Dudes
Ook hier hoor je de hand van de schrijverquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Vorig jaar nog door de Pet Shop Boys gecoverd, vandaag maar eens in het origineel. Geschreven door David Bowie:Mott The Hoople - All The Young Dudes
Fijne plaat is ditquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Natuurlijk moet deze nieuwe track - dinsdag gedraaid - even in de herhaling:Rhys Lewis - Trying
Ik vind het nu al erg mooiquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Natuurlijk moet deze nieuwe track - dinsdag gedraaid - even in de herhaling:Rhys Lewis - Trying
Moloko - Sing It Back (Boris Musical mix edit)
Pet Shop Boys - DJ Culture (The Grid remix)
Fijn verzoekjequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Gelukkig gaat de muziek altijd door, 503's of nietVerzoekje van Livelink:
Moloko - Sing It Back (Boris Musical mix edit)
PSB, altijd goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Ooit uitgebracht als "DJ Culturemix" en als zodanig op zichzelf een #40-hit in de Engelse hitlijsten. De reguliere single haalde #13 in 1991:Pet Shop Boys - DJ Culture (The Grid remix)
Dat lijkt me knap vervelend. Fijn dat het weer de goede kant op gaat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk inmiddels weer redelijk stereo, ik keek half mono deze week. Heb woensdag een ooglidcorrectie laten doen en daarna zag ik eruit als iemand die wat klappen op de ogen had gehad
Symph toch!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk inmiddels weer redelijk stereo, ik keek half mono deze week. Heb woensdag een ooglidcorrectie laten doen en daarna zag ik eruit als iemand die wat klappen op de ogen had gehad
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Ik verwacht zo telefoon uit Duitsland... Tot die tijd:ABBA - Does Your Mother Know
Ik zei al, laten we gaan winkelen, dan doe ik mijn handen in het verband en ga ik de hele tijd sorry zeggenquote:
En doen alsof ze alles mag kopen wat ze wil.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zei al, laten we gaan winkelen, dan doe ik mijn handen in het verband en ga ik de hele tijd sorry zeggen
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zei al, laten we gaan winkelen, dan doe ik mijn handen in het verband en ga ik de hele tijd sorry zeggen
Tristan Brusch - VierzehnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Gisteren verscheen het nieuwe album van de Duitse chansonnier Tristan Brusch. Daarop staat dit pareltje; terug naar de tijd dat je 14 jaar was:Tristan Brusch - Vierzehn
Wirklich schönSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Gisteren verscheen het nieuwe album van de Duitse chansonnier Tristan Brusch. Daarop staat dit pareltje; terug naar de tijd dat je 14 jaar was:Tristan Brusch - Vierzehn
De heimwee/spijt spat er van af. Het geeft een beetje een verdrietige vibe. Maar wel mooi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |