Niet Gaston die even komt aanbellen om te vragen naar je mening?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:56 schreef Aberkullie het volgende:
Ik krijg NU OP DIT MOMENT een VVD flyer door de brievenbus what the fuuuuuck

Het andere belemmerende probleem vooral ook voor ondernemers wordt niet genoemd: het verwaarloosde overbelaste stroomnet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
dat stikstof weer. Letterlijk alle 4 partijleiders willen het stikstofslot eraf halen voor de woningbouw, dus hoezo dat nou benoemen

Met wel 3 hersencellen ipv 2quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze hebben de meest intelligente inwoner van Schubbekutteveen gevonden.

Gevolgd door een luid applaus en talloze talkshows waarbij die gequote persoon als allersterkste uit de bus komt? Ja, dat heb ik denk ik al weleens gezien.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"Asielzoekers pakken onze woningen af."

Mona Keijzer procedeerde tot aan Raad van State tegen bouwplannen voor haar deurquote:

Ieder debat is als een treinongeluk. Vermakelijk vaak wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is echt zo simplistisch gesteld. Maar heerlijk voor SBS

En daarboven mag je je blauw betalen. Net als een simpele erfenis waarin je ouders bijv een afgelost huis hebben mag je even 37.5% aftikken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als je het verkiezingsprogramma leest, hebben zelfs mensen die anderhalf keer modaal verdienen minder inkomstenbelasting.

Laten we een muur bouwen!!!!!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
Alle asielzoekers terug naar belgenland sturen

Het is geen debat, ze roepen maar wat en gaan niet in gesprek.quote:

Hoi welkom bij de grote wilfred genee doet debiel act.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef Momo het volgende:
Hoe is het hier? Veel gewone Nederlanders die teleurgesteld zijn in de politiek inclusief verhaaltjes?

Rene uit Aalten is bang voor een AZC want vol is vol, dat niveau.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef Momo het volgende:
Hoe is het hier? Veel gewone Nederlanders die teleurgesteld zijn in de politiek inclusief verhaaltjes?

ja, zinnige vragen tot nu toe welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef Momo het volgende:

Moet gewoon eens een ritalinnetje of valiumpje nemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:04 schreef endrome het volgende:
Wilfred is echt te aanwezig. Irritant. Die is wel heel erg in zichzelf gaan geloven.

Ik ben aan het genieten van deze showquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef Momo het volgende:

quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi welkom bij de grote wilfred genee doet debiel act.
Eigen risico moet NUUUU omlaag ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:04 schreef Remco het volgende:
[..]
Rene uit Aalten is bang voor een AZC want vol is vol, dat niveau.

Zou ik ook hebben als alle leden je een eindbaas vinden. Ik las Wildersquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:04 schreef endrome het volgende:
Wilfred is echt te aanwezig. Irritant. Die is wel heel erg in zichzelf gaan geloven.

. 95 % van zijn achterban legt de schuld toch bij links of bij anderen. Het is nooit zijn schuld.
. 95 % van zijn achterban legt de schuld toch bij links of bij anderen. Het is nooit zijn schuld.

Die was wel mooi idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:05 schreef Benny het volgende:
"De PVV bestaat niet. De PVV is één man met een Twitter account"
Hardop gelachen

Shirtloos of weg blijven.quote:

Dan gaat Wilders roepen dat ons stukje vlees onbetaalbaar gaat worden. Is allemaal erg makkelijk roeptoeteren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch knap om na grafiekje van net waarbij arbeidsmigranten grootste groep was het meteen over asiel te laten gaan

Toch heerlijk als dingen nooit jou schuld zijn maar dat het altijd die vervelende anderen zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:05 schreef Nexum het volgende:
Het heeft toch geen enkele nut om Wilders aan te vallen op het feit dat hij niks voor elkaar heeft gekregen. 95 % van zijn achterban legt de schuld toch bij links of bij anderen. Het is nooit zijn schuld.

Ik wilde ook lachen maar Dilan zei het dus ik heb me in kunnen houdenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:05 schreef Benny het volgende:
Hardop gelachen

De avond is nog jong en er staat nog een emmer water.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar tot nu toe heb ik ook nog geen “kantelpunten” gezien. Momenten die uitgesproken sterk of zwak zijn van één van de lijsttrekkers en de peilingen ineens sterk een bepaalde richting in gaan sturen.

Nja + dat niemand graag eenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Dus we vragen nu aan een landelijke politicus waarom de gemeentepolitiek niet luistert naar de boze burger? Dat lijkt me een vraag voor de gemeente.
Het antwoord is natuurlijk dat deze domme klaplul niet de meerderheid van de maatschappij weerspiegelt, maar dat durven ze meneer niet te vertellen

Geef ‘m van Jetjequote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:05 schreef Mikeytt het volgende:
gelijk een natte vloer na een reclame met Jetten

Dat soort oneliners paait natuurlijk wel een deel van de achterbanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gaat Wilders roepen dat ons stukje vlees onbetaalbaar gaat worden. Is allemaal erg makkelijk roeptoeteren.

Beetje zoals die stemmers er vaak ook instaan natuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:05 schreef Nexum het volgende:
Het heeft toch geen enkele nut om Wilders aan te vallen op het feit dat hij niks voor elkaar heeft gekregen. 95 % van zijn achterban legt de schuld toch bij links of bij anderen. Het is nooit zijn schuld.

Die was wel sterkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:05 schreef Benny het volgende:
Hardop gelachen

Duurt nog een uurtje met ongetwijfeld nog 2 keer reclame.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:06 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De avond is nog jong en er staat nog een emmer water.

en terecht, net nog 2 hamburgers gegeten en wat is dat duur geworden!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gaat Wilders roepen dat ons stukje vlees onbetaalbaar gaat worden. Is allemaal erg makkelijk roeptoeteren.

Een Somaliër woont een stuk luxer in z'n eigen sociale huurflat dan de gemiddelde Pool, terwijl de Pool wel werkt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Arbeidsmigranten wonen in een soort barakken in Nederland.
dit jaar gezien in een Polenhotel in Wieringerwerf. op 1 kamer wonen 4 tot 5 mensen die elkaar niet kennen.
ze worden met busjes heen en weer gereden. de mensen werken 6 dagen in de week, voor een periode van 4 tot 6 maanden. En dat is dan een Nederlandse firma die deze mensen zo uitknijpt en noemt zichzelf Dutch Foreigners Care/Flexible Human Services. Ik noem het eerder inhumaan.

er zit een kern van waarheid in. De PVV-lieden wisten vooraf niet eens dat Geert het kabinet liet klappen. Ze hadden geen contact met Wilders.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:05 schreef Benny het volgende:
Hardop gelachen

En hij heeft natuurlijk een wanprestatie geleverd door een stel kneuzen het kabinet in te duwen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:08 schreef kalinhos het volgende:
Wilders heeft het een stuk minder makkelijk dan in 2023, iedereen is beter voorbereid.

Frans is niet zwak? Ik hoor hem nauwelijksquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar tot nu toe heb ik ook nog geen “kantelpunten” gezien. Momenten die uitgesproken sterk of zwak zijn van één van de lijsttrekkers en de peilingen ineens sterk een bepaalde richting in gaan sturen.

En zelf een buitenlandse vrouw!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:09 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
En hij heeft natuurlijk een wanprestatie geleverd door een stel kneuzen het kabinet in te duwen.

Dylan is ook afwezigquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:10 schreef halfway het volgende:
[..]
Frans is niet zwak? Ik hoor hem nauwelijks

In deze toetersetting is niks zeggen wel sterk jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:10 schreef halfway het volgende:
[..]

NSC was ook een amateuristisch zooitje bij elkaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:09 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
En hij heeft natuurlijk een wanprestatie geleverd door een stel kneuzen het kabinet in te duwen.

Ik denk dat ie wel eens de lachende 5e kan zijn in deze settingquote:

Is inderdaad al jarenlang duidelijk. Eerder had je nog wel Agema en Bosma. Maar zonder Wilders klapt de boel nog harder dan NSC zonder Omtzigtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er zit een kern van waarheid in. De PVV-lieden wisten vooraf niet eens dat Geert het kabinet liet klappen. Ze hadden geen contact met Wilders.

Frans is niet uitgesproken zwak nee. Niet dusdanig dat massaal kiezers naar andere partijen gaan lopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:10 schreef halfway het volgende:
[..]

Die bestaan dan ook niet meer straks.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:11 schreef RotatoR het volgende:
[..]
NSC was ook een amateuristisch zooitje bij elkaar.

Samenvatting geven van alle oneliners. Schitterend.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:13 schreef Aberkullie het volgende:
Politiek moet wel te begrijpen zijn voor de SBS kijker dus we doen het op kleuterniveau

Straks nog een slow motionquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Samenvatting geven van alle oneliners. Schitterend.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |