En daarboven mag je je blauw betalen. Net als een simpele erfenis waarin je ouders bijv een afgelost huis hebben mag je even 37.5% aftikken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als je het verkiezingsprogramma leest, hebben zelfs mensen die anderhalf keer modaal verdienen minder inkomstenbelasting.
Laten we een muur bouwen!!!!!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
Alle asielzoekers terug naar belgenland sturen
Het is geen debat, ze roepen maar wat en gaan niet in gesprek.quote:
Hoi welkom bij de grote wilfred genee doet debiel act.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef Momo het volgende:
Hoe is het hier? Veel gewone Nederlanders die teleurgesteld zijn in de politiek inclusief verhaaltjes?
Rene uit Aalten is bang voor een AZC want vol is vol, dat niveau.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef Momo het volgende:
Hoe is het hier? Veel gewone Nederlanders die teleurgesteld zijn in de politiek inclusief verhaaltjes?
ja, zinnige vragen tot nu toe welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef Momo het volgende:
Moet gewoon eens een ritalinnetje of valiumpje nemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:04 schreef endrome het volgende:
Wilfred is echt te aanwezig. Irritant. Die is wel heel erg in zichzelf gaan geloven.
Ik ben aan het genieten van deze showquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef Momo het volgende:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi welkom bij de grote wilfred genee doet debiel act.
Eigen risico moet NUUUU omlaag ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:04 schreef Remco het volgende:
[..]
Rene uit Aalten is bang voor een AZC want vol is vol, dat niveau.
Zou ik ook hebben als alle leden je een eindbaas vinden. Ik las Wildersquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:04 schreef endrome het volgende:
Wilfred is echt te aanwezig. Irritant. Die is wel heel erg in zichzelf gaan geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |