Dat hoeft helemaal niet. Je kan dat wettelijk gewoon heel makkelijk regelen met ene weekje werk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan gaat er weer zo'n randdebiel naar een achterlijke rechter en is dat weer van tafel.
https://www.dumpert.nl/item/7225603_fcc2c341quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
'Zwartjoekels' hoor ik ook weleens.
Alsof je naar een mcdonalds gaat en klaagt dat er geen ober isquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik haak af. Het niveau van dit debat is om te janken.
Niet Gaston die even komt aanbellen om te vragen naar je mening?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:56 schreef Aberkullie het volgende:
Ik krijg NU OP DIT MOMENT een VVD flyer door de brievenbus what the fuuuuuck
Het andere belemmerende probleem vooral ook voor ondernemers wordt niet genoemd: het verwaarloosde overbelaste stroomnet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
dat stikstof weer. Letterlijk alle 4 partijleiders willen het stikstofslot eraf halen voor de woningbouw, dus hoezo dat nou benoemen
Met wel 3 hersencellen ipv 2quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze hebben de meest intelligente inwoner van Schubbekutteveen gevonden.
Gevolgd door een luid applaus en talloze talkshows waarbij die gequote persoon als allersterkste uit de bus komt? Ja, dat heb ik denk ik al weleens gezien.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"Asielzoekers pakken onze woningen af."
Mona Keijzer procedeerde tot aan Raad van State tegen bouwplannen voor haar deurquote:
Ieder debat is als een treinongeluk. Vermakelijk vaak wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is echt zo simplistisch gesteld. Maar heerlijk voor SBS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |