En dan gaat er weer zo'n randdebiel naar een achterlijke rechter en is dat weer van tafel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:55 schreef Mikeytt het volgende:
dat stikstof weer. Letterlijk alle 4 partijleiders willen het stikstofslot eraf halen voor de woningbouw, dus hoezo dat nou benoemen
Roetmoppen, zo kent de SBS-kijker die groep volgens mijquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ja het is de schuld van die stomme hoe heten die dingen
Makkelijk scoren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:56 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waarom zit Geert zo bitchy te doen. Zijn snoetje en pluisje doodgereden?
Laat ons maar in de steek jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik haak af. Het niveau van dit debat is om te janken.
SENL NAAR BUITEN EN SLA HEM OPZE BEKquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:56 schreef Aberkullie het volgende:
Ik krijg NU OP DIT MOMENT een VVD flyer door de brievenbus what the fuuuuuck
'Zwartjoekels' hoor ik ook weleens.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Roetmoppen, zo kent de SBS-kijker die groep volgens mij
Dat hoeft helemaal niet. Je kan dat wettelijk gewoon heel makkelijk regelen met ene weekje werk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan gaat er weer zo'n randdebiel naar een achterlijke rechter en is dat weer van tafel.
https://www.dumpert.nl/item/7225603_fcc2c341quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
'Zwartjoekels' hoor ik ook weleens.
Alsof je naar een mcdonalds gaat en klaagt dat er geen ober isquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik haak af. Het niveau van dit debat is om te janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |