Ik ben supergebruiker van een applicatie en sinds we overzien naar nieuwe werkplekken is m.b.t. die applicatie vanalles stuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want de daadwerkelijke helpdesk is incompetent?
Verbaast me niks.quote:
Of twee. Nog beter.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... een vlammenwerpen zou wel fijn zijn
Of een dekentje en je eronder verstoppen en hopen dat de rest van de wereld je niet kan zien/vindenquote:
Rare manier van borduren doe jij.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... een vlammenwerpen zou wel fijn zijn
Ja... soms moet er grover gewerkt wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rare manier van borduren doe jij.
Spannendquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... soms moet er grover gewerkt worden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Een uur langer wachten voor we weer mogen werken.
Overleef je wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Vlammetjesquote:
Voel je niks van hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Oh wow, is het al weer zover, goed dat je het zegt.
Altijd het zonnetje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Het digitale spul gaat automatisch terug, hoor. Maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Oh wow, is het al weer zover, goed dat je het zegt.
* aai over bolquote:
Gelukkigquote:
Zelluf.quote:
quote:
Lekker zweven, want die coalitie wordt nog wat.quote:
Als de VVD Dilan eruit gooit is het makkelijk voor de kerst geregeld.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker zweven, want die coalitie wordt nog wat.
Ik ben echt blij ermeequote:
Als mensen hun ego's aan de kant zetten, en het belang van het land voorop zetten, hoeft dat helemaal niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker zweven, want die coalitie wordt nog wat.
Yeah, uhm, ok, I guess?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt blij ermee.
[..]
Als mensen hun ego's aan de kant zetten, en het belang van het land voorop zetten, hoeft dat helemaal niet.
Niet mee eens? Ik bedoel dus eigenlijk dat partijleiders dat moeten doen. Landsbelang voorop, niet hun ego.quote:
Een aai over de bol van @AirwiN doet wonderen.quote:
Hm, oke. Even afwachten dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet mee eens? Ik bedoel dus eigenlijk dat partijleiders dat moeten doen. Landsbelang voorop, niet hun ego.
[..]
Een aai over de bol van @:Airwin doet wonderen.
Ik help het je hopen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt blij ermee.
[..]
Als mensen hun ego's aan de kant zetten, en het belang van het land voorop zetten, hoeft dat helemaal niet.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:34 schreef Samzz het volgende:
Een aai over de bol van @:Airwin doet wonderen.
Doe mij ook even danquote:
Geen idee of het bij jou ook werkt. Mijn verstandhouding met Samzz is anders dan met jou en mijn aanname is dat dat een rol speelt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe mij ook even danAls ik net zo snel "genezen" ben, moet je je echt als heilige gaan hoereren
Oh, je hebt Samzz al eens geneukt dus?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee of het bij jou ook werkt. Mijn verstandhouding met Samzz is anders dan met jou en mijn aanname is dat dat een rol speelt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je hebt Samzz al eens geneukt dus?
Ok.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Maar die zou zo'n opmerking nooit maken naar mij over een ander. En daarom anders.
Ik mezelf ookquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.
Nou nouquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je hebt Samzz al eens geneukt dus?
Hocus Pocus Pilatus Pas,quote:
Ik dacht even dat dit een aparte spelling voor Thierry Baudet was.quote:
Het is droog. Terug aan het werk.quote:
Waarom zou je dat denken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een aparte spelling voor Thierry Baudet was.
Wel uitkijken met al dat zand.quote:
Don't tell me what to do, you're not my mumquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is droog. Terug aan het werk.
Kijk. Jijquote:
Met jou? Graagquote:
Afgelopen maandargh al joh, keep up.quote:
Neinquote:
Ik ben niet zo snel meer op mn oude dag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Afgelopen maandargh al joh, keep up.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom nou nietik heb al 1/3de van mijn vakantietripje naar jou bij elkaar
Zit je nu aan de jenever en roomboterbabbelaars?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel meer op mn oude dag.
Zal ik aansluiten?quote:
Aan mij heb je wat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't tell me what to do, you're not my mum
[..]
Kijk. Jij
[..]
Met jou? Graag
Fallus Impotentus?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:13 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt echt nooit Hocus Pocus gekeken, he?
Of andere smaakquote:
Dat rond ik af naar 'ja'.quote:
Ik ken Hocus Pocus ook niet, maar dit deed me denken aan "I always wanted to use that spell"quote:
Ik wilde zeggen 'iemand die Hocus Pocus wel kent', maar dat zal wel nietquote:
Ik weet dat het een film is uit de jaren 90. Nooit gezien nog. Dus dit is een mooie aanleiding.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'iemand die Hocus Pocus wel kent', maar dat zal wel niet.
(Correct afgerond.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:58 schreef Samzz het volgende:
Oh jeetje, Hocus Pocus is zo'n beetje cultureel erfgoed.
quote:
Ze zouden een actie moeten houden om deze op 1 te krijgen in de Top2000. Jodelend het nieuwe jaar in!quote:
Ik zou stemmen. Beter dan die eeuwige Bohemian Rhapsody.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze zouden een actie moeten houden om deze op 1 te krijgen in de Top2000. Jodelend het nieuwe jaar in!
Hocus Pocusquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:13 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt echt nooit Hocus Pocus gekeken, he?
Heb je ook geen opvoeding gehadquote:
Haha dat is toch algemeen bekend?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je ook geen opvoeding gehad
Euhm...quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha dat is toch algemeen bekend?
Ik ook niet met filmsquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]manieren heb ik wel, maar met films... nee... dat niet
Achquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet met films
Allerheiligen. Volgt altijd de dag na Samhain. Because make it Christian.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:49 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht ff snel met de auto de stad in te gaan onder het mom het is kutweer dus het zal wel rustig zijn.
Foute gedachteDuitsers hebben weer eens een feestdag kennelijk. Hele stad staat vast
Het zegt me allemaal niks. Niet met een bijbel opgevoed zeg maarquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allerheiligen. Volgt altijd de dag na Samhain. Because make it Christian.
Ik ook niet. Samhain is Keltisch, btw. Allerheiligen Christelijk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het zegt me allemaal niks. Niet met een bijbel opgevoed zeg maar
Gekke Duitsers.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:49 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht ff snel met de auto de stad in te gaan onder het mom het is kutweer dus het zal wel rustig zijn.
Foute gedachteDuitsers hebben weer eens een feestdag kennelijk. Hele stad staat vast
Ik weet nog maar wening steden waarbij de auto het snelste alternatief is om naar het centrum te komen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:49 schreef DrMarten het volgende:
Klik ik dit aan roept mijn man na de eerste noten 'HOCUS POCUS'. Heel verhaal erbij en nu klinkt er hele andere muziek hier. Ik ken het allemaal niet maar vind het geweldig!quote:
Het ging ook niet om de snelheid maar om de stromende regenquote:Op zondag 2 november 2025 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog maar wening steden waarbij de auto het snelste alternatief is om naar het centrum te komen.
Gelukkig heeft Enschede geleerd van het Pathmosdrama.quote:Op zondag 2 november 2025 21:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de snelheid maar om de stromende regen
quote:Op zondag 2 november 2025 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Enschede geleerd van het Pathmosdrama.
Oh, wacht...
Vragen hoe lang het nog duurt met een knorrende maagquote:Op maandag 3 november 2025 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Hier is een aardbevingsschade figuur mijn huis aan het checken. Ze is al ruim twee uur bezig en is nog niet eens op de helft
En ik heb honger, want ik had nog niet ontbeten. Dacht dat ze met een (half) uur wel klaar zou zijnDus ik begin een beetje hangry te worden
Ik heb stiekem een boterham gegetenquote:Op maandag 3 november 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vragen hoe lang het nog duurt met een knorrende maag
Stouterdquote:Op maandag 3 november 2025 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een boterham gegeten
Ze is gewoon secuur. Alleen maar goed.quote:Op maandag 3 november 2025 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie uur en een kwartier later is ze klaar
Oh zeker, prima mens ookquote:Op maandag 3 november 2025 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze is gewoon secuur. Alleen maar goed.
Oh dat is wel raar danquote:Op maandag 3 november 2025 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zeker, prima mens ook
Alleen toen ik gebeld werd om een afspraak te maken zeiden ze een half uur. Dan is dit wel even wat anders dan de verwachting
Ja, vond ik ook en zij ookquote:
Ah, dank je, dat verklaart e.e.a.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 06:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het digitale spul gaat automatisch terug, hoor. Maak je geen zorgen.
Hoe is het met je, trouwens?
Waar had je last van als ik vragen mag?quote:Op maandag 3 november 2025 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, dank je, dat verklaart e.e.a.
Vanaf vorige week weer rustig aan begonnen met werken, herstel gaat nu toe een beetje met ups & downs en ben echt nog niet 100% hersteld (nog vaak best moe), maar gaat de goede kant op. Ik wil sneller, maar zal nog een beetje geduld moeten hebben
Ik vind je man nu al een toffe vent.quote:Op zondag 2 november 2025 21:07 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Klik ik dit aan roept mijn man na de eerste noten 'HOCUS POCUS'. Heel verhaal erbij en nu klinkt er hele andere muziek hier. Ik ken het allemaal niet maar vind het geweldig!
Een geperforeerde ontstoken blinde darm, een paar weken geleden aan geopereerd.quote:Op maandag 3 november 2025 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar had je last van als ik vragen mag?
STING!quote:Op maandag 3 november 2025 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Vanaf vorige week weer rustig aan begonnen met werken, herstel gaat nu toe een beetje met ups & downs en ben echt nog niet 100% hersteld (nog vaak best moe), maar gaat de goede kant op. Ik wil sneller, maar zal nog een beetje geduld moeten hebben
Fijn te lezen dat het beter met je gaatquote:
Oeiquote:Op maandag 3 november 2025 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Een geperforeerde ontstoken blinde darm, een paar weken geleden aan geopereerd.
Allemaal goed afgelopen dus en de symptomen vielen gelukkig erg mee.
Solliciteren is ook kut.quote:Op maandag 3 november 2025 15:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik krijg ondertussen bijna paniekaanvallen na een sollicitatie
quote:Op maandag 3 november 2025 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oei
Fijn om te horen dat het beter gaat, kerel
Dank je welquote:Op maandag 3 november 2025 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fijn te lezen dat het beter met je gaat
Solliciteren is idd geen pretje, dit jaar toevallig een aantal keer mogen doen, intern weliswaar, maar alles behalve een pretje. Nu voorlopig weer even onder de pannen als het goed isquote:Op maandag 3 november 2025 15:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik krijg ondertussen bijna paniekaanvallen na een sollicitatie
Ik ben ondertussen al verbaasd dat ik uberhaupt een gesprek hebquote:
Auw!quote:Op maandag 3 november 2025 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Pft, heftig. Fijn dat het goed is afgelopen en je blijkbaar snel herstelt. Succes nog met de laatste stapjes.quote:Op maandag 3 november 2025 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Eh?quote:Op maandag 3 november 2025 16:17 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen ben ik in de stemming om ruzie te gaan maken in het ziekenhuis
Jonge knaap achter een balie die nog een heleboel moet leren op het gebied van communicatie.quote:
Oh seven hellsquote:Op maandag 3 november 2025 17:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jonge knaap achter een balie die nog een heleboel moet leren op het gebied van communicatie.
Geen antwoord willen geven op de hele simpele vraag of er iemand aanwezig is die me kan helpen, om vervolgens te zeggen dat ik maar een e-consult aan moet vragen.
Loop nu 27 jaar bij die afdeling en doorgaans gaat het aardig goed, maar dit soort acties kan ik niet tegen.
Ik heb heel erg geprobeerd om niet te zuchten en met mijn ogen te rollenquote:
Ik heb gelukkig al lang niet meer hoeven solliciteren. Blij meequote:Op maandag 3 november 2025 16:10 schreef STING het volgende:
[..]
Solliciteren is idd geen pretje, dit jaar toevallig een aantal keer mogen doen, intern weliswaar, maar alles behalve een pretje. Nu voorlopig weer even onder de pannen als het goed is
Ja, rustig aan doen jij.quote:Op maandag 3 november 2025 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
*Schuift dirty martini door.quote:Op maandag 3 november 2025 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen al verbaasd dat ik uberhaupt een gesprek heb
Liefde voor jouquote:
Ga je hem dronken voeren?quote:
Op één been kun je niet lopen.quote:Op maandag 3 november 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je hem dronken voeren?
Hij heeft er toch drie.quote:
Yes m’amquote:Op maandag 3 november 2025 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, rustig aan doen jij.
Fijn dat het iig de goede kant op gaat.
quote:
Ik ook graag.quote:
Hallo.quote:
Nee niet echtquote:
Iets zegt me dat deze mood nog wel even blijft hangen, like a fucking Morrisey songquote:
Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets zegt me dat deze mood nog wel even blijft hangen, like a fucking Morrisey song
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken.
Ik heb geklikt.
Boks.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:27 schreef Samzz het volgende:
Ik was om 7 uur al op kantoor. Waarom ben ik zo.
Echt he, niet even bij stilstaan dat er wellicht collega's zijn die speciaal voor hun naar kantoor komen. Maar ook soms met welk gemak sommige collega's toch maar gaan thuiswerken, omdat ze een uurtje minder geslapen hebben ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:30 schreef Samzz het volgende:
Collega's die last-minute besluiten thuis te werken verdienen met hun blote voet op een LEGO blokje te staan.
Onze functioneel beheerder heb ik een paar keer gezien, sindsdien werkt ie thuisquote:Op woensdag 5 november 2025 09:53 schreef STING het volgende:
[..]
Echt he, niet even bij stilstaan dat er wellicht collega's zijn die speciaal voor hun naar kantoor komen. Maar ook soms met welk gemak sommige collega's toch maar gaan thuiswerken, omdat ze een uurtje minder geslapen hebben ofzo.
Fijn is datquote:Op woensdag 5 november 2025 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onze functioneel beheerder heb ik een paar keer gezien, sindsdien werkt ie thuis
Ik vind het juist lekker dat dat kan.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:53 schreef STING het volgende:
[..]
Echt he, niet even bij stilstaan dat er wellicht collega's zijn die speciaal voor hun naar kantoor komen. Maar ook soms met welk gemak sommige collega's toch maar gaan thuiswerken, omdat ze een uurtje minder geslapen hebben ofzo.
Dat ben ik wel met je eensquote:Op woensdag 5 november 2025 10:03 schreef STING het volgende:
[..]
Fijn is dat
Ik ben helemaal fan van hybride werken, maar sommige mensen maken er gewoon misbruik van. Wetgeving in NL vind ik wat dat betreft ook veel te soft. In andere landen kun je veel makkelijker bijv. minimaal 2 dagen op kantoor afdwingen.
Ja, ik bedoel natuurlijk ook de situatie waarbij je bijv. met elkaar vaste kantoordagen hebt afgesproken, dus dat je weet dat er collega's dan naar kantoor gaan.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het juist lekker dat dat kan.
Gistermiddag besloten dat ik vandaag thuiswerk.
Al komt het niet vaak voor dat ik dat 's ochtends pas besluit.
En als een collega speciaal voor mij naar kantoor komt dan had ie dat even moeten laten weten
Nou ligt het bij mij sowieso al anders aangezien ik verspreid zit over 2 vestigingen.
Van thuiswerken bedoel je?quote:Op woensdag 5 november 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens
Al doe ik soms ook wel eens misbruik van de situatie maken
Dat doe ik 4x per week met goedvindenquote:
Ja, helemaal mooi. Maar niet als het een standaard vaste afspraak op kantoor is.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het juist lekker dat dat kan.
Gistermiddag besloten dat ik vandaag thuiswerk.
Al komt het niet vaak voor dat ik dat 's ochtends pas besluit.
En als een collega speciaal voor mij naar kantoor komt dan had ie dat even moeten laten weten
Nou ligt het bij mij sowieso al anders aangezien ik verspreid zit over 2 vestigingen.
Kantoor is drama. Lawaai, afgeleid worden, geen plek voor dutjes.quote:Op woensdag 5 november 2025 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als ik thuiswerk ben ik veel efficiënter dan op kantoor. Zelfs inclusief middagdutjes.
Ik ben zo vreselijk snel afgeleid op kantoor dat ik daar het liefst alleen ben voor afspraken, voor de rest liever thuis.
Onder je bureau.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Kantoor is drama. Lawaai, afgeleid worden, geen plek voor dutjes.
Ik heb thuis ook een bureau. Twee zelfs.quote:
Toe maar.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook een bureau. Twee zelfs.
Showoffquote:Op donderdag 6 november 2025 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Da's de norm toch?quote:Op donderdag 6 november 2025 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook twee, eentje voor werk en eentje om te gamenquote:Op donderdag 6 november 2025 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idem.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:24 schreef Barbusse het volgende:
Eentje is alleen wel opgeeist door de kat momenteel.
Fiat Panda?quote:Op donderdag 6 november 2025 11:29 schreef Samzz het volgende:
Ik zag net mijn droomauto bij de dealer hier eind van de straat te koop staan.
Helaas ben ik arm.
Een Aston Martin?quote:Op donderdag 6 november 2025 11:29 schreef Samzz het volgende:
Ik zag net mijn droomauto bij de dealer hier eind van de straat te koop staan.
Helaas ben ik arm.
Een Landrover.quote:
You know me so well.quote:
Ik kijk tegenwoordig naar dat soort auto's met een blik van daar kom ik nooit meer uit als ik het in de rug hebquote:Op donderdag 6 november 2025 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
You know me so well.
Een V8 Vantage. Ik moest wat kwijl wegvegen.
Favoriete ouwelullenbak in kwestie:quote:Op donderdag 6 november 2025 12:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig naar dat soort auto's met een blik van daar kom ik nooit meer uit als ik het in de rug heb
Ik ben dan ook op zoek naar een ouwelullenbak met hoge zit en automaat
Fraai. Al blijf ik dan meer fan van de eerste generatie Mustangquote:Op donderdag 6 november 2025 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Favoriete ouwelullenbak in kwestie:
[ afbeelding ]
Als ik deze Aston zou hebben zou ik er de hele dag in rondrijden met een capslockwaardige EPIC RAGING BONERquote:Op donderdag 6 november 2025 13:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Fraai. Al blijf ik dan meer fan van de eerste generatie Mustang
Gewoon een van de oude James Bond wagens.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
James Bond trashed helaas alleen al z'n autos, ik wil niet weten wat z'n verzekeringspremie isquote:Op donderdag 6 november 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon een van de oude James Bond wagens.
Nee, wijsneusquote:Op donderdag 6 november 2025 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
James Bond trashed helaas alleen al z'n autos, ik wil niet weten wat z'n verzekeringspremie is
En een total loss autowrak compleet uitgebrand of op z'n minst met honderden kogelgaten erin rijdt niet zo lekker he?
Jebentzellufquote:
En jongquote:
Voor jou een dinky toy dusquote:
Die gebruik ik als schoenenquote:
Maar wel jong en vitaalquote:
Dat hopen we dan maar he?quote:Op donderdag 6 november 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gebruik ik als schoenen
[..]
Maar wel jong en vitaal
Laatst nog gewandeld en geen spierpijn!quote:
Ik wandel iedere dag minimaal 1 1/2 uur, ik heb ook geen spierpijnquote:Op donderdag 6 november 2025 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laatst nog gewandeld en geen spierpijn!
En toen werd je wakker?quote:Op donderdag 6 november 2025 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wandel iedere dag minimaal 1 1/2 uur, ik heb ook geen spierpijn
Komt omdat ik vroegah samen met @:Q. iedere dag in regen en sneeuw en tegenwind bergop 10km naar school en weer terug naar huis liep.
Geef ik je toch nog ietsquote:Op donderdag 6 november 2025 14:05 schreef Barbusse het volgende:
Je geeft me baby shark flashbacks, Stig
Not a good vibe, mate. NOT A GOOD VIBE!quote:Op donderdag 6 november 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En toen werd je wakker?
[..]
Geef ik je toch nog iets
therethere.gifquote:Op donderdag 6 november 2025 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Not a good vibe, mate. NOT A GOOD VIBE!
Ja. Verdien ik welquote:
Ahw.quote:
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 6 november 2025 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wandel iedere dag minimaal 1 1/2 uur, ik heb ook geen spierpijn
Komt omdat ik vroegah samen met @:Q. iedere dag in regen en sneeuw en tegenwind bergop 10km naar school en weer terug naar huis liep.
Q.quote:
Gewoon rollen.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig naar dat soort auto's met een blik van daar kom ik nooit meer uit als ik het in de rug heb
Ik ben dan ook op zoek naar een ouwelullenbak met hoge zit en automaat
Mag zonder strikquote:Op donderdag 6 november 2025 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, mijnquote:
Puh.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, mijnJe mag in de passagiersstoel.
quote:
Zelfs de rechter was er stil van.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:42 schreef Samzz het volgende:
Ik ben de rechtszaak tegen de pleegouders van het Vlaardingsr meisje.
Mijn. God. Wat een monsters, hopelijk TBS met dwangverpleging, levenslang.
Ja...quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs de rechter was er stil van.
quote:
Ja. Dat is het.quote:
Ge zijt zulks 'n pretletter.quote:
Meestal wel jaquote:
Toe aan de vrijmibo.quote:
*schenkt goed glas wijn in voor buurmeisjequote:
Dankquote:Op maandag 10 november 2025 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*schenkt goed glas wijn in voor buurmeisje
Cheers to Britney Spearsquote:
Hoe is het met je bikini-body?quote:Op maandag 10 november 2025 12:29 schreef Faxie het volgende:
Niet over een paar dagen 2 weken lang caipirinha's drinken
Ik las capibara'squote:Op maandag 10 november 2025 12:29 schreef Faxie het volgende:
Niet over een paar dagen 2 weken lang caipirinha's drinken
Dan draag ik het wijntje op aan alle garnalen die hun leven hebben gegeven om mij van velouté met stokbroodje kruidenboter te voorzienquote:Op maandag 10 november 2025 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, niet to Britney Spears
Okequote:Op maandag 10 november 2025 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan draag ik het wijntje op aan alle garnalen die hun leven hebben gegeven om mij van velouté met stokbroodje kruidenboter te voorzien![]()
Niet nodigquote:Op maandag 10 november 2025 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het met je bikini-body?
Wat aardig van je.quote:Op maandag 10 november 2025 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan draag ik het wijntje op aan alle garnalen die hun leven hebben gegeven om mij van velouté met stokbroodje kruidenboter te voorzien![]()
Zo ben ik. Soms.quote:
quote:
Zowaar druk op werk de laatste weken/maanden.quote:
Gelukkig niet 😴quote:
Daarvoor kan je gewoon uit het raam kijken hoor, auto's genoeg.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zowaar druk op werk de laatste weken/maanden.
Al heb ik nu wel vrij genomen om zometeen een auto te gaan bekijken
Als ik uit het raam kijk zie ik heuvels, bossen en een wijn/port magazijn. Geen auto's. Wel een enkele vorkheftruck.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarvoor kan je gewoon uit het raam kijken hoor, auto's genoeg.
Snel verhuizen dan maar.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik uit het raam kijk zie ik heuvels, bossen en een wijn/port magazijn. Geen auto's. Wel een enkele vorkheftruck.
Naar dat magazijn ja. Scheelt weer lopen voor de mamobo en vrijmiboquote:
Jaaaaa!quote:
Lekker op Zeeland nuquote:
Beterschapjesquote:Op maandag 17 november 2025 11:43 schreef DrMarten het volgende:
Ik leef weer op paracetamol en neusspray.
Begin oktober corona gehad. 1 november griepprik gehaald en nu hardstikke verkouden
Uhm... goede vraagquote:
Is even pittig, maar wel goed dat je verder je agenda ervoor vrij maakt. Er komt ook niet zomaar wat los natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2025 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... goede vraag
Net met mijn begeleider gesproken en dat heeft wel rust gegeven
Alleen deze week is EMDR-toestanden week en heb daardoor leuke dingen moeten afzeggen en dat is stom
Alleen het is niet anders. Straks wel vrijwilligerswerk en na het eten hoop ik energie te hebben voor wat tekenen vanavond.
En anders pech, maar het zou leuk zijn. Ben even fan van "stillevens"
En met jou dan lief buurmeisje
Klopt, achb loopt hier wellosquote:Op maandag 17 november 2025 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is even pittig, maar wel goed dat je verder je agenda ervoor vrij maakt. Er komt ook niet zomaar wat los natuurlijk![]()
Er zit eindelijk weer een stijgende lijn in bij mij
quote:Op maandag 17 november 2025 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, achb loopt hier wellos
Wat fijn dat je een stijgende lijn te pakken hebtDoe ik een dansje voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |