Ze zouden een actie moeten houden om deze op 1 te krijgen in de Top2000. Jodelend het nieuwe jaar in!quote:
Ik zou stemmen. Beter dan die eeuwige Bohemian Rhapsody.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze zouden een actie moeten houden om deze op 1 te krijgen in de Top2000. Jodelend het nieuwe jaar in!
Hocus Pocusquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:13 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt echt nooit Hocus Pocus gekeken, he?
Heb je ook geen opvoeding gehadquote:
Haha dat is toch algemeen bekend?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je ook geen opvoeding gehad
Euhm...quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha dat is toch algemeen bekend?
Ik ook niet met filmsquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]manieren heb ik wel, maar met films... nee... dat niet
Achquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet met films
Allerheiligen. Volgt altijd de dag na Samhain. Because make it Christian.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:49 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht ff snel met de auto de stad in te gaan onder het mom het is kutweer dus het zal wel rustig zijn.
Foute gedachteDuitsers hebben weer eens een feestdag kennelijk. Hele stad staat vast
Het zegt me allemaal niks. Niet met een bijbel opgevoed zeg maarquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allerheiligen. Volgt altijd de dag na Samhain. Because make it Christian.
Ik ook niet. Samhain is Keltisch, btw. Allerheiligen Christelijk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het zegt me allemaal niks. Niet met een bijbel opgevoed zeg maar
Gekke Duitsers.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:49 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht ff snel met de auto de stad in te gaan onder het mom het is kutweer dus het zal wel rustig zijn.
Foute gedachteDuitsers hebben weer eens een feestdag kennelijk. Hele stad staat vast
Ik weet nog maar wening steden waarbij de auto het snelste alternatief is om naar het centrum te komen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:49 schreef DrMarten het volgende:
Klik ik dit aan roept mijn man na de eerste noten 'HOCUS POCUS'. Heel verhaal erbij en nu klinkt er hele andere muziek hier. Ik ken het allemaal niet maar vind het geweldig!quote:
Het ging ook niet om de snelheid maar om de stromende regenquote:Op zondag 2 november 2025 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog maar wening steden waarbij de auto het snelste alternatief is om naar het centrum te komen.
Gelukkig heeft Enschede geleerd van het Pathmosdrama.quote:Op zondag 2 november 2025 21:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de snelheid maar om de stromende regen
quote:Op zondag 2 november 2025 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Enschede geleerd van het Pathmosdrama.
Oh, wacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |