Ze zouden een actie moeten houden om deze op 1 te krijgen in de Top2000. Jodelend het nieuwe jaar in!quote:
Ik zou stemmen. Beter dan die eeuwige Bohemian Rhapsody.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze zouden een actie moeten houden om deze op 1 te krijgen in de Top2000. Jodelend het nieuwe jaar in!
Hocus Pocusquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:13 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt echt nooit Hocus Pocus gekeken, he?
Heb je ook geen opvoeding gehadquote:
Haha dat is toch algemeen bekend?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je ook geen opvoeding gehad
Euhm...quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha dat is toch algemeen bekend?
Ik ook niet met filmsquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]manieren heb ik wel, maar met films... nee... dat niet
Achquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet met films
Allerheiligen. Volgt altijd de dag na Samhain. Because make it Christian.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:49 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht ff snel met de auto de stad in te gaan onder het mom het is kutweer dus het zal wel rustig zijn.
Foute gedachteDuitsers hebben weer eens een feestdag kennelijk. Hele stad staat vast
Het zegt me allemaal niks. Niet met een bijbel opgevoed zeg maarquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allerheiligen. Volgt altijd de dag na Samhain. Because make it Christian.
Ik ook niet. Samhain is Keltisch, btw. Allerheiligen Christelijk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het zegt me allemaal niks. Niet met een bijbel opgevoed zeg maar
Gekke Duitsers.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:49 schreef DrMarten het volgende:
Ik dacht ff snel met de auto de stad in te gaan onder het mom het is kutweer dus het zal wel rustig zijn.
Foute gedachteDuitsers hebben weer eens een feestdag kennelijk. Hele stad staat vast
Ik weet nog maar wening steden waarbij de auto het snelste alternatief is om naar het centrum te komen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:49 schreef DrMarten het volgende:
Klik ik dit aan roept mijn man na de eerste noten 'HOCUS POCUS'. Heel verhaal erbij en nu klinkt er hele andere muziek hier. Ik ken het allemaal niet maar vind het geweldig!quote:
Het ging ook niet om de snelheid maar om de stromende regenquote:Op zondag 2 november 2025 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog maar wening steden waarbij de auto het snelste alternatief is om naar het centrum te komen.
Gelukkig heeft Enschede geleerd van het Pathmosdrama.quote:Op zondag 2 november 2025 21:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het ging ook niet om de snelheid maar om de stromende regen
quote:Op zondag 2 november 2025 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Enschede geleerd van het Pathmosdrama.
Oh, wacht...
Vragen hoe lang het nog duurt met een knorrende maagquote:Op maandag 3 november 2025 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Hier is een aardbevingsschade figuur mijn huis aan het checken. Ze is al ruim twee uur bezig en is nog niet eens op de helft
En ik heb honger, want ik had nog niet ontbeten. Dacht dat ze met een (half) uur wel klaar zou zijnDus ik begin een beetje hangry te worden
Ik heb stiekem een boterham gegetenquote:Op maandag 3 november 2025 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vragen hoe lang het nog duurt met een knorrende maag
Stouterdquote:Op maandag 3 november 2025 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een boterham gegeten
Ze is gewoon secuur. Alleen maar goed.quote:Op maandag 3 november 2025 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie uur en een kwartier later is ze klaar
Oh zeker, prima mens ookquote:Op maandag 3 november 2025 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze is gewoon secuur. Alleen maar goed.
Oh dat is wel raar danquote:Op maandag 3 november 2025 12:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zeker, prima mens ook
Alleen toen ik gebeld werd om een afspraak te maken zeiden ze een half uur. Dan is dit wel even wat anders dan de verwachting
Ja, vond ik ook en zij ookquote:
Ah, dank je, dat verklaart e.e.a.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 06:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het digitale spul gaat automatisch terug, hoor. Maak je geen zorgen.
Hoe is het met je, trouwens?
Waar had je last van als ik vragen mag?quote:Op maandag 3 november 2025 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, dank je, dat verklaart e.e.a.
Vanaf vorige week weer rustig aan begonnen met werken, herstel gaat nu toe een beetje met ups & downs en ben echt nog niet 100% hersteld (nog vaak best moe), maar gaat de goede kant op. Ik wil sneller, maar zal nog een beetje geduld moeten hebben
Ik vind je man nu al een toffe vent.quote:Op zondag 2 november 2025 21:07 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Klik ik dit aan roept mijn man na de eerste noten 'HOCUS POCUS'. Heel verhaal erbij en nu klinkt er hele andere muziek hier. Ik ken het allemaal niet maar vind het geweldig!
Een geperforeerde ontstoken blinde darm, een paar weken geleden aan geopereerd.quote:Op maandag 3 november 2025 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar had je last van als ik vragen mag?
STING!quote:Op maandag 3 november 2025 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, dank je, dat verklaart e.e.a.
Vanaf vorige week weer rustig aan begonnen met werken, herstel gaat nu toe een beetje met ups & downs en ben echt nog niet 100% hersteld (nog vaak best moe), maar gaat de goede kant op. Ik wil sneller, maar zal nog een beetje geduld moeten hebben
Fijn te lezen dat het beter met je gaatquote:
Oeiquote:Op maandag 3 november 2025 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Een geperforeerde ontstoken blinde darm, een paar weken geleden aan geopereerd.
Allemaal goed afgelopen dus en de symptomen vielen gelukkig erg mee.
Solliciteren is ook kut.quote:Op maandag 3 november 2025 15:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik krijg ondertussen bijna paniekaanvallen na een sollicitatie
quote:Op maandag 3 november 2025 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oei
Fijn om te horen dat het beter gaat, kerel
Dank je welquote:Op maandag 3 november 2025 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fijn te lezen dat het beter met je gaat
Solliciteren is idd geen pretje, dit jaar toevallig een aantal keer mogen doen, intern weliswaar, maar alles behalve een pretje. Nu voorlopig weer even onder de pannen als het goed isquote:Op maandag 3 november 2025 15:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik krijg ondertussen bijna paniekaanvallen na een sollicitatie
Ik ben ondertussen al verbaasd dat ik uberhaupt een gesprek hebquote:
Auw!quote:Op maandag 3 november 2025 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Pft, heftig. Fijn dat het goed is afgelopen en je blijkbaar snel herstelt. Succes nog met de laatste stapjes.quote:Op maandag 3 november 2025 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |