Yeah, uhm, ok, I guess?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt blij ermee.
[..]
Als mensen hun ego's aan de kant zetten, en het belang van het land voorop zetten, hoeft dat helemaal niet.
Niet mee eens? Ik bedoel dus eigenlijk dat partijleiders dat moeten doen. Landsbelang voorop, niet hun ego.quote:
Een aai over de bol van @AirwiN doet wonderen.quote:
Hm, oke. Even afwachten dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet mee eens? Ik bedoel dus eigenlijk dat partijleiders dat moeten doen. Landsbelang voorop, niet hun ego.
[..]
Een aai over de bol van @:Airwin doet wonderen.
Ik help het je hopen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt blij ermee.
[..]
Als mensen hun ego's aan de kant zetten, en het belang van het land voorop zetten, hoeft dat helemaal niet.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:34 schreef Samzz het volgende:
Een aai over de bol van @:Airwin doet wonderen.
Doe mij ook even danquote:
Geen idee of het bij jou ook werkt. Mijn verstandhouding met Samzz is anders dan met jou en mijn aanname is dat dat een rol speelt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe mij ook even danAls ik net zo snel "genezen" ben, moet je je echt als heilige gaan hoereren
Oh, je hebt Samzz al eens geneukt dus?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee of het bij jou ook werkt. Mijn verstandhouding met Samzz is anders dan met jou en mijn aanname is dat dat een rol speelt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je hebt Samzz al eens geneukt dus?
Ok.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Maar die zou zo'n opmerking nooit maken naar mij over een ander. En daarom anders.
Ik mezelf ookquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.
Nou nouquote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je hebt Samzz al eens geneukt dus?
Hocus Pocus Pilatus Pas,quote:
Ik dacht even dat dit een aparte spelling voor Thierry Baudet was.quote:
Het is droog. Terug aan het werk.quote:
Waarom zou je dat denken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een aparte spelling voor Thierry Baudet was.
Wel uitkijken met al dat zand.quote:
Don't tell me what to do, you're not my mumquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is droog. Terug aan het werk.
Kijk. Jijquote:
Met jou? Graagquote:
Afgelopen maandargh al joh, keep up.quote:
Neinquote:
Ik ben niet zo snel meer op mn oude dag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Afgelopen maandargh al joh, keep up.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom nou nietik heb al 1/3de van mijn vakantietripje naar jou bij elkaar
Zit je nu aan de jenever en roomboterbabbelaars?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel meer op mn oude dag.
Zal ik aansluiten?quote:
Aan mij heb je wat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't tell me what to do, you're not my mum
[..]
Kijk. Jij
[..]
Met jou? Graag
Fallus Impotentus?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:13 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt echt nooit Hocus Pocus gekeken, he?
Of andere smaakquote:
Dat rond ik af naar 'ja'.quote:
Ik ken Hocus Pocus ook niet, maar dit deed me denken aan "I always wanted to use that spell"quote:
Ik wilde zeggen 'iemand die Hocus Pocus wel kent', maar dat zal wel nietquote:
Ik weet dat het een film is uit de jaren 90. Nooit gezien nog. Dus dit is een mooie aanleiding.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'iemand die Hocus Pocus wel kent', maar dat zal wel niet.
(Correct afgerond.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:58 schreef Samzz het volgende:
Oh jeetje, Hocus Pocus is zo'n beetje cultureel erfgoed.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |