Toe aan de vrijmibo.quote:
*schenkt goed glas wijn in voor buurmeisjequote:
Dankquote:Op maandag 10 november 2025 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*schenkt goed glas wijn in voor buurmeisje
Cheers to Britney Spearsquote:
Hoe is het met je bikini-body?quote:Op maandag 10 november 2025 12:29 schreef Faxie het volgende:
Niet over een paar dagen 2 weken lang caipirinha's drinken
Ik las capibara'squote:Op maandag 10 november 2025 12:29 schreef Faxie het volgende:
Niet over een paar dagen 2 weken lang caipirinha's drinken
Dan draag ik het wijntje op aan alle garnalen die hun leven hebben gegeven om mij van velouté met stokbroodje kruidenboter te voorzienquote:Op maandag 10 november 2025 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, niet to Britney Spears
Okequote:Op maandag 10 november 2025 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan draag ik het wijntje op aan alle garnalen die hun leven hebben gegeven om mij van velouté met stokbroodje kruidenboter te voorzien![]()
Niet nodigquote:Op maandag 10 november 2025 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het met je bikini-body?
Wat aardig van je.quote:Op maandag 10 november 2025 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan draag ik het wijntje op aan alle garnalen die hun leven hebben gegeven om mij van velouté met stokbroodje kruidenboter te voorzien![]()
Zo ben ik. Soms.quote:
quote:
Zowaar druk op werk de laatste weken/maanden.quote:
Gelukkig niet 😴quote:
Daarvoor kan je gewoon uit het raam kijken hoor, auto's genoeg.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zowaar druk op werk de laatste weken/maanden.
Al heb ik nu wel vrij genomen om zometeen een auto te gaan bekijken
Als ik uit het raam kijk zie ik heuvels, bossen en een wijn/port magazijn. Geen auto's. Wel een enkele vorkheftruck.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarvoor kan je gewoon uit het raam kijken hoor, auto's genoeg.
Snel verhuizen dan maar.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik uit het raam kijk zie ik heuvels, bossen en een wijn/port magazijn. Geen auto's. Wel een enkele vorkheftruck.
Naar dat magazijn ja. Scheelt weer lopen voor de mamobo en vrijmiboquote:
Jaaaaa!quote:
Lekker op Zeeland nuquote:
Beterschapjesquote:Op maandag 17 november 2025 11:43 schreef DrMarten het volgende:
Ik leef weer op paracetamol en neusspray.
Begin oktober corona gehad. 1 november griepprik gehaald en nu hardstikke verkouden
Uhm... goede vraagquote:
Is even pittig, maar wel goed dat je verder je agenda ervoor vrij maakt. Er komt ook niet zomaar wat los natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2025 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... goede vraag
Net met mijn begeleider gesproken en dat heeft wel rust gegeven
Alleen deze week is EMDR-toestanden week en heb daardoor leuke dingen moeten afzeggen en dat is stom
Alleen het is niet anders. Straks wel vrijwilligerswerk en na het eten hoop ik energie te hebben voor wat tekenen vanavond.
En anders pech, maar het zou leuk zijn. Ben even fan van "stillevens"
En met jou dan lief buurmeisje
Klopt, achb loopt hier wellosquote:Op maandag 17 november 2025 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is even pittig, maar wel goed dat je verder je agenda ervoor vrij maakt. Er komt ook niet zomaar wat los natuurlijk![]()
Er zit eindelijk weer een stijgende lijn in bij mij
quote:Op maandag 17 november 2025 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, achb loopt hier wellos
Wat fijn dat je een stijgende lijn te pakken hebtDoe ik een dansje voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |