En toen werd je wakker?quote:Op donderdag 6 november 2025 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wandel iedere dag minimaal 1 1/2 uur, ik heb ook geen spierpijn
Komt omdat ik vroegah samen met @:Q. iedere dag in regen en sneeuw en tegenwind bergop 10km naar school en weer terug naar huis liep.
Geef ik je toch nog ietsquote:Op donderdag 6 november 2025 14:05 schreef Barbusse het volgende:
Je geeft me baby shark flashbacks, Stig
Not a good vibe, mate. NOT A GOOD VIBE!quote:Op donderdag 6 november 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En toen werd je wakker?
[..]
Geef ik je toch nog iets
therethere.gifquote:Op donderdag 6 november 2025 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Not a good vibe, mate. NOT A GOOD VIBE!
Ja. Verdien ik welquote:
Ahw.quote:
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 6 november 2025 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wandel iedere dag minimaal 1 1/2 uur, ik heb ook geen spierpijn
Komt omdat ik vroegah samen met @:Q. iedere dag in regen en sneeuw en tegenwind bergop 10km naar school en weer terug naar huis liep.
Q.quote:
Gewoon rollen.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig naar dat soort auto's met een blik van daar kom ik nooit meer uit als ik het in de rug heb
Ik ben dan ook op zoek naar een ouwelullenbak met hoge zit en automaat
Mag zonder strikquote:Op donderdag 6 november 2025 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Favoriete ouwelullenbak in kwestie:
[ afbeelding ]
Sorry, mijnquote:
Puh.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, mijnJe mag in de passagiersstoel.
quote:
Zelfs de rechter was er stil van.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:42 schreef Samzz het volgende:
Ik ben de rechtszaak tegen de pleegouders van het Vlaardingsr meisje.
Mijn. God. Wat een monsters, hopelijk TBS met dwangverpleging, levenslang.
Ja...quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs de rechter was er stil van.
quote:
Ja. Dat is het.quote:
Ge zijt zulks 'n pretletter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |