Eh?quote:Op maandag 3 november 2025 16:17 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen ben ik in de stemming om ruzie te gaan maken in het ziekenhuis
Jonge knaap achter een balie die nog een heleboel moet leren op het gebied van communicatie.quote:
Oh seven hellsquote:Op maandag 3 november 2025 17:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jonge knaap achter een balie die nog een heleboel moet leren op het gebied van communicatie.
Geen antwoord willen geven op de hele simpele vraag of er iemand aanwezig is die me kan helpen, om vervolgens te zeggen dat ik maar een e-consult aan moet vragen.
Loop nu 27 jaar bij die afdeling en doorgaans gaat het aardig goed, maar dit soort acties kan ik niet tegen.
Ik heb heel erg geprobeerd om niet te zuchten en met mijn ogen te rollenquote:
Ik heb gelukkig al lang niet meer hoeven solliciteren. Blij meequote:Op maandag 3 november 2025 16:10 schreef STING het volgende:
[..]
Solliciteren is idd geen pretje, dit jaar toevallig een aantal keer mogen doen, intern weliswaar, maar alles behalve een pretje. Nu voorlopig weer even onder de pannen als het goed is
Ja, rustig aan doen jij.quote:Op maandag 3 november 2025 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, dank je, dat verklaart e.e.a.
Vanaf vorige week weer rustig aan begonnen met werken, herstel gaat nu toe een beetje met ups & downs en ben echt nog niet 100% hersteld (nog vaak best moe), maar gaat de goede kant op. Ik wil sneller, maar zal nog een beetje geduld moeten hebben
*Schuift dirty martini door.quote:Op maandag 3 november 2025 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen al verbaasd dat ik uberhaupt een gesprek heb
Liefde voor jouquote:
Ga je hem dronken voeren?quote:
Op één been kun je niet lopen.quote:Op maandag 3 november 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je hem dronken voeren?
Hij heeft er toch drie.quote:
Yes m’amquote:Op maandag 3 november 2025 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, rustig aan doen jij.
Fijn dat het iig de goede kant op gaat.
quote:
Ik ook graag.quote:
Hallo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|