Dankjewelquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vul je OP maar aan met dit bericht:
https://kro-ncrv.nl/exorcisten-waarschuwen-tegen-halloween
Etto is weer eens wild om zich heen aan het slaan zonder aanleiding inderdaad. TR’s zijn reeds geplaatst.quote:Op zondag 2 november 2025 19:49 schreef 2172619626795 het volgende:
Zou de broederliefde tussen @:caland en @:ettovanbelgie misschien binnenskamers plaats kunnen vinden?
Bedankt.
Ach mijn lieve schat toch..quote:Op zondag 2 november 2025 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Etto is weer eens wild om zich heen aan het slaan zonder aanleiding inderdaad. TR’s zijn reeds geplaatst.
Die heb ik ook pas 10 jaar, nooit iemand opgevallen blijkbaarquote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach mijn lieve schat toch..
Je heb TR's geplaatst? Dat je met die UI nog niet verbannen bent is een wonder
Grappig ook nog! Anne Frank en een boekenkast!quote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb ik ook pas 10 jaar, nooit iemand opgevallen blijkbaar
Wat zou daar banwaardig aan moeten zijn dan?quote:Op zondag 2 november 2025 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Grappig ook nog! Anne Frank en een boekenkast!
Bijzonder dat je UI nu ineens wel voor kortsluiting zorgt en alle jaren daarvoor niet.quote:Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heb ik ook pas 10 jaar, nooit iemand opgevallen blijkbaar
Het zal wel een woke UI zijn als Etto erop aanslaat.quote:Op maandag 3 november 2025 16:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bijzonder dat je UI nu ineens wel voor kortsluiting zorgt en alle jaren daarvoor niet.
Woke progressief diversiteit Islam religiequote:Op maandag 3 november 2025 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zal wel een woke UI zijn als Etto erop aanslaat.
ik heb daar over geklaagd, vind het persoonlijk niet kunnenquote:Op maandag 3 november 2025 16:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bijzonder dat je UI nu ineens wel voor kortsluiting zorgt en alle jaren daarvoor niet.
Want? Je weet dat de ingang van het Achterhuis verstopt was achter een boekenkast, he?quote:Op maandag 3 november 2025 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb daar over geklaagd, vind het persoonlijk niet kunnen
spoilers!quote:Op maandag 3 november 2025 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want? Je weet dat de ingang van het Achterhuis verstopt was achter een boekenkast, he?
niets. Integendeel, laat het vooral blijven staan.quote:Op maandag 3 november 2025 15:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat zou daar banwaardig aan moeten zijn dan?
Misschien maar even een herhaalrecept voor je chillpillekes aanvragen joh.quote:Op maandag 3 november 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niets. Integendeel, laat het vooral blijven staan.
Toont de hypocrisie van die intersectionele inclusiediversiteitsdiscipelen nog beter aan
Bij een Mohammed-cartoon staat ditzelfde volk te krijsen dat racisme echt een probleem is. Naast wat bagatelliserend geneuzel over hoe Charlie Hebdo, Wilders en Van Gogh het toch wel over zichzelf afgeroepen hebben.
'Progressief-links' lijdt al jaren aan een chronische en onbehandelbare zelfhaat. Vandaar die fetisj voor meer exotische ideologieën als de islam. En niet-Westers, en vooral niet-wit. Laten we daar voor opkomen in onze narcistische onbelezenheid
quote:Op maandag 3 november 2025 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want? Je weet dat de ingang van het Achterhuis verstopt was achter een boekenkast, he?
Het bevreemdt me niet eens meer dat inhoudelijke reactie ontbreekt wanneer je aan het laatste speelgoed van de zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme' komtquote:Op maandag 3 november 2025 20:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien maar even een herhaalrecept voor je chillpillekes aanvragen joh.
Verzin anders nog wat meer onzin over die "zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme'" die zich alleen in jouw hoofd bevindenquote:Op maandag 3 november 2025 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het bevreemdt me niet eens meer dat inhoudelijke reactie ontbreekt wanneer je aan het laatste speelgoed van de zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme' komt
Doe ik; misschien kun jij ondertussen naar iets van inhoud zoeken.quote:Op maandag 3 november 2025 20:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verzin anders nog wat meer onzin over die "zelfverklaarde 'strijders tegen fascisme'" die zich alleen in jouw hoofd bevinden.
Schiet op dan.quote:Op maandag 3 november 2025 20:14 schreef Caland het volgende:
Sterk aan het overwegen om intersectioneel inclusiediversiteitsdiscipel te verwerken in mijn sig.
Niet nodig, je UI brengt dat al. Pettit is trots op je. Zo ook de hele afdeling postkoloniale niet-westerse genderstudies van de Radboud uni.quote:Op maandag 3 november 2025 20:14 schreef Caland het volgende:
Sterk aan het overwegen om intersectioneel inclusiediversiteitsdiscipel te verwerken in mijn sig.
Net iets teveel eer voor een dronken boze oom op een kringverjaardag internetforum.quote:
Zou jij ook aanstoot nemen aan mijn onderschrift?quote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets teveel eer voor een dronken boze oom op een kringverjaardag internetforum.
Vreemd, dan zou het toch peanuts moeten zijn om met iets van een inhoudelijk weerwoord te komen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets teveel eer voor een dronken boze oom op een kringverjaardag internetforum.
Zolang speciaal met curry is heb ik daar geen problemen mee.quote:Op maandag 3 november 2025 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou jij ook aanstoot nemen aan mijn onderschrift?
Frikadel Bergen Belsen.quote:Op maandag 3 november 2025 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang speciaal met curry is heb ik daar geen problemen mee.
quote:Op maandag 3 november 2025 20:14 schreef Caland het volgende:
Ik neem terug dat ik je een leuke user noemdequote:Op maandag 3 november 2025 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang speciaal met curry is heb ik daar geen problemen mee.
Gooi er nog wat zionisme in.quote:Op maandag 3 november 2025 20:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
onbelezen Gloria Wekker-adept gespot
Noujaquote:Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik neem terug dat ik je een leuke user noemde
Een van de grootste Amerikaanse presidenten aller tijden.quote:
Op het moment dat ik Google moet gebruiken spreken we van een heel matig grapje, makker!quote:Op maandag 3 november 2025 20:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
onbelezen Gloria Wekker-adept gespot
Nee. Dat was Lincoln. Want hij heeft de slavernij afgeschaft. En Kennedy heeft veel beloftes niet waar gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2025 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een van de grootste Amerikaanse presidenten aller tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |