quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Haai haaiquote:
Ik doe met je meequote:
Waar zou ze vandaan komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:33 schreef DKUp het volgende:
Ze werkt bij een grote supermarktketen.
De C1000 zou ik zeggen, oh nee het is 2025….
Gisteren
Als ik de bomen zieT
super de boerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:33 schreef DKUp het volgende:
Ze werkt bij een grote supermarktketen.
De C1000 zou ik zeggen, oh nee het is 2025….
Gisteren
Als ik de bomen zieT
MartSmeets.gifquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:34 schreef DKUp het volgende:
Alex 44 Containerlosser
Trans feesten
LOSGAAN
Ik vind Eus als een van de weinige leukquote:
Less is morequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Eus als een van de weinige leuk
TukkerEus
Foefoequote:
Wel een stuk minder druk lijkt het.quote:
Die opgepompte borsten, de highlighter is verdwenen maar het postuur blijft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:37 schreef DKUp het volgende:
Denice met die sekswerker beha is ook raar
For surequote:
Tegen homo's.quote:
Ik krijg iedere keer meer een hekel aan HET GELOOFquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Gristelijk
Wordt een trend dit seizoen
Nou nou, het is warm warm bad hier!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:39 schreef Poefbank het volgende:
Vroeger werd Ruben gewoon van de brug afgegooid
Zou het eerder beklemmend noemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:40 schreef DKUp het volgende:
Het altijd prachtige en doodsaaie Zeeland @:pisces29
Sorry sorryquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou nou, het is warm warm bad hier!
Hij zei dat het geen leuke tijd was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Zo dat zou geen warm bad zijn geweest in Huize Christo met die coming out
Echt?quote:
Nee zo communiceren we nietquote:
Lolmets van de avondquote:
Als je zo oud bent welquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:42 schreef Felagund het volgende:
Ik ga altijd naar 80s....
Ik ga altijd naar de 90s, dat is toch hetzelfde?
De baco is belangrijkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:42 schreef DKUp het volgende:
Zoontje van 9 jaar
Vooral bij de moeder, hij vindt het te druk.
Wham vs party animalsquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:42 schreef Felagund het volgende:
Ik ga altijd naar 80s....
Ik ga altijd naar de 90s, dat is toch hetzelfde?
Volgens mij maakt het hem geen reet uit wat voor homoseksuele man voor hem komt te zitten.quote:
Heb jij het wel eens zo gehad?quote:
Kan beide toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Is Emily een kwartbloed of gewoon woonwagenkamp?
Jutta GODINquote:
Beetje geile foto’s van jezelf maken en geld verdienen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Content creator
Na de mavo niks gedaan
Zekâhhhquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
Tattoo's, piercing tussen de tetten, webcamh*rtje,ach joh, daar kom je toch lekker mee thuis ?!
Letterlijk en figuurlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
Tattoo's, piercing tussen de tetten, webcamh*rtje,ach joh, daar kom je toch lekker mee thuis ?!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:51 schreef Evangelion het volgende:
van de trap gekankerd
sorry ik zat in de haags modus
ben niet goed in accenten helaas, zelfs niet mijn "eigen"quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Klink je ook Haags of kun je de uitspraak verbergâhh
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
Op je 16e al zo willen zijnPapa zou trots zijn.
Zal dus wel kwartbloed zijn, want vader is vast niet meer in the picturequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Is Emily een kwartbloed of gewoon woonwagenkamp?
Julian is het goede voorbeeld. Wat een koning.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Goed voorbeeld voor alle jongeren die kijken, constant van die Onlyfans types op de tv.
Ach het is 2025. En van de NPO verwacht je ook niks anders dan verheerlijking van het moreel verval.
En ook die andere kant, goud geld betalen voor iemands vieze wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Goed voorbeeld voor alle jongeren die kijken, constant van die Onlyfans types op de tv.
Ach het is 2025. En van de NPO verwacht je ook niks anders dan verheerlijking van het moreel verval.
CLASSICquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
gisteren hadden we een verpleegkundige in opleiding die van piemels schoonmaken hield,
zou deze dan liever mosseltjes schoonmakenDacht dat de inhoud van de mossel in de spoiler stond, helaas niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaad, hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:01 schreef Gibson88 het volgende:
Ik kost ook een prijsje online...
Fijne hint
quote:
Soppen op 2 manieren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doet het huishouden
En even de beentjes wijd voor de camera
Hoeâhquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:02 schreef Poefbank het volgende:
Haagse Sjonnie zoekt helemaal geen hoâh
Dit is puur voor haar image als OnlyFans snol.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:02 schreef Dutch_view het volgende:
Ze wil gewoon geen dikke buik, niet goed voor haar content
Mannen betalen zelfs voor vruchtwater heb ik gelezenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:02 schreef Dutch_view het volgende:
Ze wil gewoon geen dikke buik, niet goed voor haar content
We leven in "gouden" tijdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Mannen betalen zelfs voor vruchtwater heb ik gelezen![]()
Zal ik het in haar DM vertellen. DAn slide ik hem er ook s ff lekker in
Denk ik ook, die hebben een nieuwe manier van promotie ontdekt. Want iedereen gaat nu op Google zitten zoeken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit is puur voor haar image als OnlyFans snol.
Je had haar al in de bookmarks…quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Denk ik ook, die hebben een nieuwe manier van promotie ontdekt. Want iedereen gaat nu op Google zitten zoeken.
Ik niet overigens.
Toeter op m’n waterscooter?quote:
Sjerremie?quote:
Nee ik heb 2x betaalt voor een OF en was nooit de moeite waard. Gruwelijk irritant zelfs, echt een boner killer.quote:
er is zo veel gratis op het internet,quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik heb 2x betaalt voor een OF en was nooit de moeite waard. Gruwelijk irritant zelfs, echt een boner killer.
Liever iemand met 1 grote passie dan iemand met niks of elke maand iets andersquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ze vindt het zonde
Even wachten op haar hobby’s
Diamond painting
Animal crossing
Etenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ze vindt het zonde
Even wachten op haar hobby’s
Diamond painting
Animal crossing
Ja jongens toch open een topicquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er is zo veel gratis op het internet,
hij bedoelde het letterlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:09 schreef Evangelion het volgende:
"ik zou na een paar dates er wel op kunnen vallen"
dat wordt dus nooit wat
Dit was een specifieke thicc latina die haar OF voor 3,49 had gezet voor de eerste maand. Dacht dat kan wel een keer. Soort van donatie aan een ontwikkelingsland.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er is zo veel gratis op het internet,
Zou ze dit dan ook alleen doen voor naamsbekendheid?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef DKUp het volgende:
Je laten hoereren op internet is wel heel laag. Helemaal als je weinig inkomsten ervan krijgt….
Ze knikte wild ja of ze er van rond kan komûhquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef DKUp het volgende:
Je laten hoereren op internet is wel heel laag. Helemaal als je weinig inkomsten ervan krijgt….
Nat tafelkleedquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef Evangelion het volgende:
Zo lekkah ik liet de tafel meegenieten?
ik snap hem niet
dat blijft erin dat haaagsuuhquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze knikte wild ja of ze er van rond kan komûh
Meiske heeft gewoon 0.0 talent. Denk ook dat ze vanuit het ouderlijk huis maar weinig inhoud mee heeft gekregen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef DKUp het volgende:
Zekâhquote:
Anorexia zal het niet zijn.quote:
Social Workquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:14 schreef Dutch_view het volgende:
Depressief.
Ook een dagelijks terugkerend fenomeen.
brabanted vergeet jequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Social Work
Christen
Depressie/113
Content creator
De hele tijd Engels gebruiken
We zouden zo een bingokaart kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |