SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
gisteren hadden we een verpleegkundige in opleiding die van piemels schoonmaken hield,
zou deze dan liever mosseltjes schoonmakenDacht dat de inhoud van de mossel in de spoiler stond, helaas niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaad, hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:01 schreef Gibson88 het volgende:
Ik kost ook een prijsje online...
Fijne hint
quote:
Soppen op 2 manieren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doet het huishouden
En even de beentjes wijd voor de camera
Hoeâhquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:02 schreef Poefbank het volgende:
Haagse Sjonnie zoekt helemaal geen hoâh
Dit is puur voor haar image als OnlyFans snol.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:02 schreef Dutch_view het volgende:
Ze wil gewoon geen dikke buik, niet goed voor haar content
Mannen betalen zelfs voor vruchtwater heb ik gelezenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:02 schreef Dutch_view het volgende:
Ze wil gewoon geen dikke buik, niet goed voor haar content
We leven in "gouden" tijdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Mannen betalen zelfs voor vruchtwater heb ik gelezen![]()
Zal ik het in haar DM vertellen. DAn slide ik hem er ook s ff lekker in
Denk ik ook, die hebben een nieuwe manier van promotie ontdekt. Want iedereen gaat nu op Google zitten zoeken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit is puur voor haar image als OnlyFans snol.
Je had haar al in de bookmarks…quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Denk ik ook, die hebben een nieuwe manier van promotie ontdekt. Want iedereen gaat nu op Google zitten zoeken.
Ik niet overigens.
Toeter op m’n waterscooter?quote:
Sjerremie?quote:
Nee ik heb 2x betaalt voor een OF en was nooit de moeite waard. Gruwelijk irritant zelfs, echt een boner killer.quote:
er is zo veel gratis op het internet,quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik heb 2x betaalt voor een OF en was nooit de moeite waard. Gruwelijk irritant zelfs, echt een boner killer.
Liever iemand met 1 grote passie dan iemand met niks of elke maand iets andersquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ze vindt het zonde
Even wachten op haar hobby’s
Diamond painting
Animal crossing
Etenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ze vindt het zonde
Even wachten op haar hobby’s
Diamond painting
Animal crossing
Ja jongens toch open een topicquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er is zo veel gratis op het internet,
hij bedoelde het letterlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:09 schreef Evangelion het volgende:
"ik zou na een paar dates er wel op kunnen vallen"
dat wordt dus nooit wat
Dit was een specifieke thicc latina die haar OF voor 3,49 had gezet voor de eerste maand. Dacht dat kan wel een keer. Soort van donatie aan een ontwikkelingsland.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er is zo veel gratis op het internet,
Zou ze dit dan ook alleen doen voor naamsbekendheid?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef DKUp het volgende:
Je laten hoereren op internet is wel heel laag. Helemaal als je weinig inkomsten ervan krijgt….
Ze knikte wild ja of ze er van rond kan komûhquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef DKUp het volgende:
Je laten hoereren op internet is wel heel laag. Helemaal als je weinig inkomsten ervan krijgt….
Nat tafelkleedquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef Evangelion het volgende:
Zo lekkah ik liet de tafel meegenieten?
ik snap hem niet
dat blijft erin dat haaagsuuhquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze knikte wild ja of ze er van rond kan komûh
Meiske heeft gewoon 0.0 talent. Denk ook dat ze vanuit het ouderlijk huis maar weinig inhoud mee heeft gekregen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef DKUp het volgende:
Zekâhquote:
Anorexia zal het niet zijn.quote:
Social Workquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:14 schreef Dutch_view het volgende:
Depressief.
Ook een dagelijks terugkerend fenomeen.
brabanted vergeet jequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Social Work
Christen
Depressie/113
Content creator
De hele tijd Engels gebruiken
We zouden zo een bingokaart kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |