Nee ik heb 2x betaalt voor een OF en was nooit de moeite waard. Gruwelijk irritant zelfs, echt een boner killer.quote:
er is zo veel gratis op het internet,quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik heb 2x betaalt voor een OF en was nooit de moeite waard. Gruwelijk irritant zelfs, echt een boner killer.
Liever iemand met 1 grote passie dan iemand met niks of elke maand iets andersquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ze vindt het zonde
Even wachten op haar hobby’s
Diamond painting
Animal crossing
Etenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ze vindt het zonde
Even wachten op haar hobby’s
Diamond painting
Animal crossing
Ja jongens toch open een topicquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er is zo veel gratis op het internet,
hij bedoelde het letterlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:09 schreef Evangelion het volgende:
"ik zou na een paar dates er wel op kunnen vallen"
dat wordt dus nooit wat
Dit was een specifieke thicc latina die haar OF voor 3,49 had gezet voor de eerste maand. Dacht dat kan wel een keer. Soort van donatie aan een ontwikkelingsland.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er is zo veel gratis op het internet,
Zou ze dit dan ook alleen doen voor naamsbekendheid?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef DKUp het volgende:
Je laten hoereren op internet is wel heel laag. Helemaal als je weinig inkomsten ervan krijgt….
Ze knikte wild ja of ze er van rond kan komûhquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:11 schreef DKUp het volgende:
Je laten hoereren op internet is wel heel laag. Helemaal als je weinig inkomsten ervan krijgt….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |