quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Haai haaiquote:
Ik doe met je meequote:
Waar zou ze vandaan komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:33 schreef DKUp het volgende:
Ze werkt bij een grote supermarktketen.
De C1000 zou ik zeggen, oh nee het is 2025….
Gisteren
Als ik de bomen zieT
super de boerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:33 schreef DKUp het volgende:
Ze werkt bij een grote supermarktketen.
De C1000 zou ik zeggen, oh nee het is 2025….
Gisteren
Als ik de bomen zieT
MartSmeets.gifquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:34 schreef DKUp het volgende:
Alex 44 Containerlosser
Trans feesten
LOSGAAN
Ik vind Eus als een van de weinige leukquote:
Less is morequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Eus als een van de weinige leuk
TukkerEus
Foefoequote:
Wel een stuk minder druk lijkt het.quote:
Die opgepompte borsten, de highlighter is verdwenen maar het postuur blijft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:37 schreef DKUp het volgende:
Denice met die sekswerker beha is ook raar
For surequote:
Tegen homo's.quote:
Ik krijg iedere keer meer een hekel aan HET GELOOFquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Gristelijk
Wordt een trend dit seizoen
Nou nou, het is warm warm bad hier!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:39 schreef Poefbank het volgende:
Vroeger werd Ruben gewoon van de brug afgegooid
Zou het eerder beklemmend noemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:40 schreef DKUp het volgende:
Het altijd prachtige en doodsaaie Zeeland @:pisces29
Sorry sorryquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou nou, het is warm warm bad hier!
Hij zei dat het geen leuke tijd was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Zo dat zou geen warm bad zijn geweest in Huize Christo met die coming out
Echt?quote:
Nee zo communiceren we nietquote:
Lolmets van de avondquote:
Als je zo oud bent welquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:42 schreef Felagund het volgende:
Ik ga altijd naar 80s....
Ik ga altijd naar de 90s, dat is toch hetzelfde?
De baco is belangrijkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:42 schreef DKUp het volgende:
Zoontje van 9 jaar
Vooral bij de moeder, hij vindt het te druk.
Wham vs party animalsquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:42 schreef Felagund het volgende:
Ik ga altijd naar 80s....
Ik ga altijd naar de 90s, dat is toch hetzelfde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |