Niets mis met bami. En dan daarna naar de bereden politie kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik moet nog koken, maar het wordt sweet chili chicken met bami.
Nee, gehakt, zuurkool en aardappelpuree uit de ovenquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat met zo'n zakje van maggi?Is dat lekker?
Ik ga er vanuit dat jij vandaag nog wel vaker in de fout zal gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo vragenHet is maar één rare vraag.
Ik zal het ook eens makenquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, gehakt, zuurkool en aardappelpuree uit de oven
met?quote:
Moet ik er maar niet mee beginnen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:24 schreef Arizona het volgende:
Sorry ik zal niet meer tegen je schreeuwen, je bent ziek.
Niks mis met een kaassausje oid.quote:
Nog minstens twintig keer ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij vandaag nog wel vaker in de fout zal gaan.
De Rabobank heeft een waardige opvolgerquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is de schuld van NailQueen
@NailQueen, ik denk dat we erachter zijn wie er van je spacecake heeft gegeten.quote:
Croky aardgas?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Laat dan maar. Ik wil van dat Groningse spul!
KLB / Pan bami op mijn hoofd gehadquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niets mis met bami. En dan daarna naar de bereden politie kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |