Wat een debielen zijn 't toch ook.quote:Artillery Shell Detonated Over Interstate 5 During Marines’ Celebration, California Officials Say
A 155-millimeter shell fired during a live-fire demonstration for the 250th anniversary of the Marine Corps at Camp Pendleton on Saturday prematurely detonated, dropping fragments of the shell on a California Highway Patrol vehicle and motorcycle that were part of Vice President JD Vance’s protective detail, according to a patrol report.
No officers were hurt in the mishap, which dropped shrapnel onto the vehicles parked on a ramp to a major freeway that had been ordered closed by Gov. Gavin Newsom. The governor had objected to the plan to fire over the freeway, Interstate 5, and ordered a 17-mile stretch closed — against the guidance of military officials, who had said it was safe for it to remain open.
Hoeveel mensen hebben dit wel niet voorspeld....quote:Trump zou Zelensky hebben aangespoord om de Russische voorwaarden voor het beëindigen van de oorlog te accepteren en de Donbas aan Rusland af te staan.
Op basis van bronnen meldt de krant dat Trump waarschuwde dat de Russische president Poetin Oekraïne zal "vernietigen" als het land niet meewerkt.
München 1938 allover again, met Trump in de rolvan Chamberlain en Oekraïne als Tsjecho-Slowakije.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:32 schreef Gunner het volgende:
Trump toont weer zijn ware gezicht.
'Trump eiste schreeuwend en vloekend dat Zelensky gebied opgeeft'
[..]
Hoeveel mensen hebben dit wel niet voorspeld....
Hopelijk heeft ie wel dankjewel gezegd.
pv3 onze belangrijkste bondgenoot is ook een bondgenoot van de terreurstaat Ruslandquote:Op maandag 20 oktober 2025 09:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
München 1938 allover again, met Trump in de rolvan Chamberlain en Oekraïne als Tsjecho-Slowakije.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
München 1938 allover again, met Trump in de rolvan Chamberlain en Oekraïne als Tsjecho-Slowakije.
Volgens mij heb jij een iets verkeerd beeld van deze functie.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat hoort en wat is zijn 2 verschillende dingen, je kan idealistisch zijn maar de realiteit leert ons dat politici liegen en in het verlengde hun persvoorlichters. Zoals ik al eerder stelde als liegen geen onderdeel van het spel zou zijn dan was persvoorlichter zijn een zeer makkelijke baan zijn.
Als niet liegen gemakkelijker is, waarom dan toch liegen?quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat hoort en wat is zijn 2 verschillende dingen, je kan idealistisch zijn maar de realiteit leert ons dat politici liegen en in het verlengde hun persvoorlichters. Zoals ik al eerder stelde als liegen geen onderdeel van het spel zou zijn dan was persvoorlichter zijn een zeer makkelijke baan zijn.
Ik woon niet in de VS, maar spreek wel regelmatig bekenden in de VS.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet niet wie Tim Pool is.
Vraag me oprecht af wie er hier in de VS wonen, zowel voor als tegenstanders van de republikeinen?
Maar die vraag stellen is al weer politiek beladen lees is?
Denken dat NPO een linkse echoput is bewijst eigenlijk al een beetje in wat voor echoputje Lospedrosa zelf zitquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:32 schreef beefkeek het volgende:
Als je in linkse of rechtse echoputten gaat zitten gaat dat niet op natuurlijk.
Is dat voor die ballroom? Dat gebouw zou toch een monument moeten zijn zou je zeggen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:52 schreef Perrin het volgende:
Ook het Witte Huis wordt gesloopt.
[ x ]
Vraag me af wat er in de toekomst gaat gebeuren, pakken de klassieke Republikeinen in 2028 hun partij weer terug uit de klauwen van MAGA, of zullen ze een nieuwe partij oprichten?quote:SINCE DONALD TRUMP DESCENDED that golden escalator in 2015, the Republican party has devolved into a cult of personality that mirrors the worst authoritarian regimes of the last one hundred years.
For ten years, the GOP has waged an unrelenting war on our civic institutions, the separation of powers, the foundation of the rule of law, and the very nature of truth itself. While Trump and his supporters in Congress have been the driving force behind the right’s descent into despotism, it would not have been possible without the thousands of consultants, aides, and politicos working behind the scenes to fully execute their systematic dismantling of American democratic norms.
That’s why I’m publishing this letter today.
For over twelve years, I worked inside the Republican ecosystem, helping the party advance its goals in several fields, ranging from grassroots voter outreach to digital fundraising. I worked inside GOP circles through Trump’s takeover of the party, his initial downfall, and his resurgence in 2023–2024. At every step along the way, I rationalized, compartmentalized, and found excuses to stay tethered to the party, even as I grew to believe it was undermining the foundations of our constitutional republic. But over the last few months, the compartmentalization and coping stopped working to silence my conscience.
And now, after more than a decade, I have decided I have finally had enough.
I quit. I quit the Republican party and my job as an accomplice to the party in the throes of an authoritarian cult. Today, I resigned from my career as a senior fundraising strategist for one of the leading Republican digital fundraising firms in Washington, D.C.
Op de eerste vraag: neequote:Op maandag 20 oktober 2025 21:08 schreef kladderadatsch het volgende:
Interessant stuk: My Last Day as an Accomplice of the Republican Party
[..]
Vraag me af wat er in de toekomst gaat gebeuren, pakken de klassieke Republikeinen in 2028 hun partij weer terug uit de klauwen van MAGA, of zullen ze een nieuwe partij oprichten?
Een nobody met gewetenswroeging na een decennium lang als smeermiddel te hebben gediend ter meerdere glorie van de GOP. Too little too latequote:Op maandag 20 oktober 2025 21:08 schreef kladderadatsch het volgende:
Interessant stuk: My Last Day as an Accomplice of the Republican Party
[..]
Vraag me af wat er in de toekomst gaat gebeuren, pakken de klassieke Republikeinen in 2028 hun partij weer terug uit de klauwen van MAGA, of zullen ze een nieuwe partij oprichten?
Zo lees ik het niet, maar goed. Bovendien is hij slechts één van de velen inmiddels en daar zitten ook zat mensen bij die allesbehalve nobody's waren in de partij.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Een nobody met gewetenswroeging na een decennium lang als smeermiddel te hebben gediend ter meerdere glorie van de GOP. Too little too late
Ach, het is toch maar gebouwd door slaven.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:54 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Is dat voor die ballroom? Dat gebouw zou toch een monument moeten zijn zou je zeggen.
Nee joh, die zijn extreemrechtsquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Denken dat NPO een linkse echoput is bewijst eigenlijk al een beetje in wat voor echoputje Lospedrosa zelf zit
Dit dus. Bumfuck Ohio of San Francisco? Je zal hele andere verhalen horen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:32 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik woon niet in de VS, maar spreek wel regelmatig bekenden in de VS.
Probleem is, de VS is zo groot dat wat diegene ziet niet per sé hetgene is wat de rest ziet. Ik denk wel dat het gros van de mensen in dit topic dat begrijpt en conclusies kan trekken op basis van beschikbare (betrouwbare) bronnen.
Als je in linkse of rechtse echoputten gaat zitten gaat dat niet op natuurlijk.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:31 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen zijn de Republikeinen nog steeds niet aan het werk:
[ afbeelding ]
En blijven ze de Democraten demoniseren:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3m3mz4jqpct2a
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 oktober 2025 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet niet wie Tim Pool is.
Vraag me oprecht af wie er hier in de VS wonen, zowel voor als tegenstanders van de republikeinen?
Moet je voorstellen dat Obama dit gedaan zou hebben. MAGA/Fox News zou er een cultuuroorlog over begonnen zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:52 schreef Perrin het volgende:
Ook het Witte Huis wordt gesloopt.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |