abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2025 @ 11:41:10 #1
862 Arcee
Look closer
pi_219050912

quote:
Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.

Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2025 @ 11:45:29 #2
862 Arcee
Look closer
pi_219050941
Trump draait er een dikke drol op:

Bekijk deze YouTube-video
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 19 oktober 2025 @ 11:46:31 #3
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_219050950
🤴
🛩
💩
💩
💩
💩
💩
💩
💩
💩
💩
💩
🪧🗣
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2025 @ 12:00:07 #4
862 Arcee
Look closer
pi_219051034
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 10:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]

Republican tantrum coming in 3…..2……1…..
Newsom met AOC lijkt me kansrijker.

Harris heeft denk ik onvoldoende gunfactor.
pi_219051139
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 12:00 schreef Arcee het volgende:

[..]
Newsom met AOC lijkt me kansrijker.

Harris heeft denk ik onvoldoende gunfactor.
Denk dat je met AOC een herhaling van Harris kan krijgen (dan wel pas 8 jaar later). Tenzij je haar niet in de voorverkiezingen laat meelopen (al heeft ze een betere kans om die te halen) en haar ook niet een soort van rol als border czar geeft in die jaren.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219051191
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 11:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Denk jij dat AI een bubbel is die gaat knappen??
Er gaat een onherroepelijke correctie komen. Maar omdat de hele S&P vibes zo'n beetje afhankelijk zijn van de AI toko's gaat dat een flinke bust opleveren. Net als in 2000, alleen dan nog wat groter denk ik. En dan krabbelt het net als bij internet weer omhoog want het is natuurlijk gewoon de toekomst.

Maar die klap gaat impact hebben omdat het on top komt van de tarieven en andere onzin die Trump heeft gedaan om de economie van de VS te verzwakken. Tenminste, zo zie ik het.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_219051263
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 12:22 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Er gaat een onherroepelijke correctie komen. Maar omdat de hele S&P vibes zo'n beetje afhankelijk zijn van de AI toko's gaat dat een flinke bust opleveren. Net als in 2000, alleen dan nog wat groter denk ik. En dan krabbelt het net als bij internet weer omhoog want het is natuurlijk gewoon de toekomst.

Maar die klap gaat impact hebben omdat het on top komt van de tarieven en andere onzin die Trump heeft gedaan om de economie van de VS te verzwakken. Tenminste, zo zie ik het.
Maar waarom zou er een correctie komen? mij lijkt eerder dat er een correctie komt wat betreft de tarieven die Trump de wereld in heeft gebracht.
pi_219051403
quote:
82s.gif Op zondag 19 oktober 2025 01:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
De kiezers hebben het vooral heel slecht gedaan en daar plukken ze nu de wrange vruchten van.
Ah het ligt dus aan de kiezers, die dienen heropgevoed te worden zodat ze op een of andere manier toch op Kamala gaan stemmen.
Van alle zwakteboden omtrent het verlies van Kamala is dit toch wel het toppunt. Het is de bedoeling in een democratie dat de politicus de kiezer gaat overtuigen, het is niet de bedoeling dat de kiezer verantwoordelijk word gehouden voor jou verlies als politicus.
Als je dat wel geloofd, dan zou je jezelf moeten afvragen of je eigenlijk wel een voorstander bent van democratie.
pi_219051412
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 12:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Denk dat je met AOC een herhaling van Harris kan krijgen (dan wel pas 8 jaar later). Tenzij je haar niet in de voorverkiezingen laat meelopen (al heeft ze een betere kans om die te halen) en haar ook niet een soort van rol als border czar geeft in die jaren.
AOC is geen VP materiaal, AOC moet gaan voor het presidentsschap. Newsom is in mijn ogen sowieso volstrekt kansloos, die heeft een vreselijke staat van dienst in Californië dat verschrikkelijk onderbelicht word door de media omdat ze hem zien als de kandidaat voor 2028.
  zondag 19 oktober 2025 @ 13:02:10 #10
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_219051420
Toch goed om te zien dat @Chivaz hier na al die maanden nog steeds alles goed en recht probeert te lullen zeg. Wat krijg je daar nu eigenlijk voor betaald? Ik kan me toch maar moeilijk voorstellen dat je dat nu echt gelooft en/of voor je lol doet. :D .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_219051521
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 12:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ah het ligt dus aan de kiezers, die dienen heropgevoed te worden zodat ze op een of andere manier toch op Kamala gaan stemmen.
Van alle zwakteboden omtrent het verlies van Kamala is dit toch wel het toppunt. Het is de bedoeling in een democratie dat de politicus de kiezer gaat overtuigen, het is niet de bedoeling dat de kiezer verantwoordelijk word gehouden voor jou verlies als politicus.
Als je dat wel geloofd, dan zou je jezelf moeten afvragen of je eigenlijk wel een voorstander bent van democratie.
Je kunt je ook afvragen of het continue voorliegen van het volk wel in een democratie thuishoort.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2025 @ 13:28:30 #12
862 Arcee
Look closer
pi_219051537
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 12:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Voor de zekerheid: ik bedoelde AOC als veep van Newsom.
pi_219051557
quote:

[..]
Chivaz gisteren: het is de taak van de persvoorlichter om te liegen en te draaien
Chivaz vandaag: de politicus moet de kiezer overtuigen

Make it make sense
pi_219051604
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 13:28 schreef Arcee het volgende:

[..]
Voor de zekerheid: ik bedoelde AOC als veep van Newsom.
Wat was Kamala?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 19 oktober 2025 @ 13:45:10 #15
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_219051611

Weer eens wat anders dan een kikker.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 19 oktober 2025 @ 13:46:10 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_219051618
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 13:45 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Weer eens wat anders dan een kikker.
Naww kijk die schattige deugneus eens O+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2025 @ 13:46:57 #17
862 Arcee
Look closer
pi_219051622
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 13:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Wat was Kamala?
Gekozen als veep van Biden, maar onzichtbaar in die rol en daarna verloren als presidentskandidaat.

Daarom denk ik geen goede kandidaat op het ticket van 2028, niet als presidentskandidaat en ook niet als veep.
pi_219051664
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 13:32 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Chivaz gisteren: het is de taak van de persvoorlichter om te liegen en te draaien

Make it make sense
De intelligentie spat ervan af bij die Chivaz
pi_219051676
quote:

[..]

Make it make sense
Het een sluit het ander niet uit :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219051718
quote:

[..]
En het is aan de presidentskandidaat om hierbij goed te beargumenteren waarom hij/zij de juiste persoon is. En wat mij betreft door waarheden en niet door valse, onjuiste informatie de wereld in te slingeren. Dat maakt het voor de kiezer wat eerlijker te kiezen.
pi_219051752
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 12:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Maar waarom zou er een correctie komen? mij lijkt eerder dat er een correctie komt wat betreft de tarieven die Trump de wereld in heeft gebracht.
Lastig in te schatten. De ene analist voorspelt een knal, de ander spreekt dat tegen. Ik denk dat er wel een bubbel is. Maar goed, ik denk ook dat de gratis (ongedekte) gelddrukmachine tether een ongekende knal in crypto gaat veroorzaken. Maar gezien Trump met miljarden in crypto zit nu zal hij wel de hele overheidsmachine proberen te gebruiken om dit tegen te gaan. Allemaal onderbuik. Moet het eigenlijk over een jaartje nog eens teruglezen haha.

Ik ben wel met je eens dat die tarieven toch echt gevoeld gaan worden als Trump niet serieus een TACO doet. Net als de Russische sancties er nu toch echt er in hakken in Rusland.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_219051764
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 14:12 schreef NLGooner het volgende:

[..]
En het is aan de presidentskandidaat om hierbij goed te beargumenteren waarom hij/zij de juiste persoon is. En wat mij betreft door waarheden en niet door valse, onjuiste informatie de wereld in te slingeren. Dat maakt het voor de kiezer wat eerlijker te kiezen.
Je ziet aan al die boeren die nu aan ‘t overheidsinfuus mogen wat er gebeurt als de presidentskandidaat liegt.

Ik vind wel dat er een stukje verantwoordelijkheid ligt bij de Amerikaanse kiezer. Veel kiezers kiezen blauw of rood omdat ze tegen de ander zijn, niet omdat ze achter die punten staan. Kijk maar naar al die Amerikanen die nu “owning the libs” als prioriteit hebben.
pi_219051796
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 14:21 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Je ziet aan al die boeren die nu aan ‘t overheidsinfuus mogen wat er gebeurt als de presidentskandidaat liegt.

Ik vind wel dat er een stukje verantwoordelijkheid ligt bij de Amerikaanse kiezer. Veel kiezers kiezen blauw of rood omdat ze tegen de ander zijn, niet omdat ze achter die punten staan. Kijk maar naar al die Amerikanen die nu “owning the libs” als prioriteit hebben.
Zo slecht gaat het niet voor de werkende klasse
Vakman pur sang
pi_219051961
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2025 14:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zo slecht gaat het niet voor de werkende klasse
Nog*, de meeste tarieven moeten nog komen. Net als de rekening voor de zorgverzekering.

Alle sojaboeren etc (die in grote aantallen op Trump gestemd hebben) hebben ‘t alleen niet al te best meer. Die gaan bij bosjes onderuit.
pi_219052051
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 14:51 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Nog*, de meeste tarieven moeten nog komen. Net als de rekening voor de zorgverzekering.

Alle sojaboeren etc (die in grote aantallen op Trump gestemd hebben) hebben ‘t alleen niet al te best meer. Die gaan bij bosjes onderuit.
Hun grote roerganger begon een handelsoorlog met vele landen, speciaal China.
Liberationday noemde hij het..... Amerika zal zich bevrijden van de hele wereld die profiteert van Amerika, loog hij.
En toen ging hij extra belastingen heffen op amerikaanse bedrijven. Die deels die extra kosten doorschuiven naar de consument
pi_219052066
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 15:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Liberationday noemde hij het..... Amerika zal zich bevrijden van de hele wereld die profiteert van Amerika, loog hij.
En toen ging hij extra belastingen heffen op amerikaanse bedrijven. Die deels die extra kosten doorschuiven naar de consument
Hoogmoed komt voor de val.
  zondag 19 oktober 2025 @ 15:21:20 #27
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219052112
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 12:59 schreef Chivaz het volgende:
die heeft een vreselijke staat van dienst in Californië dat verschrikkelijk onderbelicht word door de media omdat ze hem zien als de kandidaat voor 2028.
Wat doet hij daar precies niet goed?

Ik zie vooral een charismastisch persoon die weet wat er fout gaat momenteel. Laatst bij Kimmell was hij ook erg sterk.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219052115
quote:
2s.gif Op zondag 19 oktober 2025 15:21 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik zie vooral een charismastisch persoon die weet wat er fout gaat momenteel. Laatst bij Kimmell was hij ook erg sterk.
Hij is geen MAGA
pi_219052155
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 15:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
pi_219052597
quote:

[..]

Make it make sense
Beiden kunnen waar zijn natuurlijk. Politiek is niet zo zwart wit, zonder leugens word je niet verkozen en zonder leugens kun je impopulair beleid niet verdedigen.
Dat betekent nog steeds dat je de kiezer moet overtuigen om op jou te stemmen al dan niet met leugens. De eerste politicus die puur op de waarheid de kiezer kan overtuigen en ook winnen moet nog geboren worden.
pi_219052677
Alweer een artikel over het 'ondemocratische' beleid van Trump's regering.

Memo to Future Historians: This Is Fascism, and Millions of Us See It

From Chicago to Portland, James Comey to Letitia James, and so much else—this is no longer America.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 19 oktober 2025 @ 17:01:51 #32
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219052686
Foei. Mag hier niet benoemd worden.
pi_219052828
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 16:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Beiden kunnen waar zijn natuurlijk. Politiek is niet zo zwart wit, zonder leugens word je niet verkozen en zonder leugens kun je impopulair beleid niet verdedigen.
Dat betekent nog steeds dat je de kiezer moet overtuigen om op jou te stemmen al dan niet met leugens. De eerste politicus die puur op de waarheid de kiezer kan overtuigen en ook winnen moet nog geboren worden.
“ zonder leugens kun je impopulair beleid niet verdedigen.”

Does not compute. Als je leugens nodig hebt om beleid uit te leggen is óf het beleid onjuist, of ben je niet de juiste persoon voor het beleid.

Dat politici vaak niet de volledige waarheid vertellen kan ik me nog wel in vinden, sommige dingen wil je niet open en bloot delen, maar moedwillig liegen vind ik kiezersbedrog en mag (bij de stembus) hard afgestraft worden.
pi_219052900
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 17:19 schreef beefkeek het volgende:

[..]
“ zonder leugens kun je impopulair beleid niet verdedigen.”

Does not compute. Als je leugens nodig hebt om beleid uit te leggen is óf het beleid onjuist, of ben je niet de juiste persoon voor het beleid.

Dat politici vaak niet de volledige waarheid vertellen kan ik me nog wel in vinden, sommige dingen wil je niet open en bloot delen, maar moedwillig liegen vind ik kiezersbedrog en mag (bij de stembus) hard afgestraft worden.
Dat is dan weer aan de kiezer, als je vind dat de regering je heeft bedonderd dan staat het je vrij om op een andere volksmenner te stemmen.
pi_219052917
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 17:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is dan weer aan de kiezer, als je vind dat de regering je heeft bedonderd dan staat het je vrij om op een andere volksmenner te stemmen.
Ja, en dus hoort “liegen en bedriegen” nooit onderdeel van het ‘spel’ te zijn. Zeker niet van iemand als de persvoorlichter van de president.
pi_219053011
quote:
2s.gif Op zondag 19 oktober 2025 15:21 schreef Gunner het volgende:

[..]

https://www.reformcalifor(...)soms-top-10-failures

Wat ik het ergste vind is nog dat Newsom blijkbaar 24 miljard heeft verbrand om het daklozenprobleem op te lossen maar geen steek verder is gekomen. Sterker nog, blijkbaar zijn er nog meer daklozen bijgekomen ondanks dat er 24 miljard beschikbaar was om het probleem op te lossen.
Een andere zeer kwalijke maatregel vind ik het feit dat hij van zijn staat een sanctuary state heeft gemaakt met als gevolg dat illegale criminelen niet netjes bij de gevangenis kunnen worden opgehaald door ICE.
Waarom je dat als gouverneur zou willen doen is mij een raadsel, het is alsof hij graag wil dat de illegalen blijven of ze nu crimineel zijn of niet.
Geld overigens voor meer staten in de VS met allerlei gevolgen van dien.
Er moeten toch betere kandidaten zijn dan deze omhooggevallen gladjanus, als de democraten het hier van moeten hebben dan is 2028 verloren voor dat het is begonnen.
pi_219053019
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 17:30 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ja, en dus hoort “liegen en bedriegen” nooit onderdeel van het ‘spel’ te zijn. Zeker niet van iemand als de persvoorlichter van de president.
Wat hoort en wat is zijn 2 verschillende dingen, je kan idealistisch zijn maar de realiteit leert ons dat politici liegen en in het verlengde hun persvoorlichters. Zoals ik al eerder stelde als liegen geen onderdeel van het spel zou zijn dan was persvoorlichter zijn een zeer makkelijke baan zijn.
  zondag 19 oktober 2025 @ 17:54:06 #38
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219053092
quote:
Je mist nog een t daar. @Lord_Vetinari
Wel een beetje biased website die je aanhaalt.
  zondag 19 oktober 2025 @ 18:01:49 #39
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219053158
quote:
2s.gif Op zondag 19 oktober 2025 17:54 schreef Gunner het volgende:

[..]
Je mist nog een t daar. @:Lord_Vetinari
Wel een beetje biased website die je aanhaalt.
:?

Wat heb ik hiermee te maken?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 19 oktober 2025 @ 18:06:10 #40
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219053224
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 18:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
:?

Wat heb ik hiermee te maken?
Jij houdt toch van spelfouten corrigeren? :P
Ben in een dolle bui. Liverpool staat achter.
pi_219053239
Waarschijnlijk omdat jij altijd goed de taalfouten kan aanwijzen en Gunner een second opinion wilde?

edit: @Gunner bevestigt het
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_219053430
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 17:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat hoort en wat is zijn 2 verschillende dingen, je kan idealistisch zijn maar de realiteit leert ons dat politici liegen en in het verlengde hun persvoorlichters. Zoals ik al eerder stelde als liegen geen onderdeel van het spel zou zijn dan was persvoorlichter zijn een zeer makkelijke baan zijn.
En toch hebben andere persvoorlichters het er moeilijker mee gehad. Leavitt lijkt er zelfs plezier in te hebben.

Non-antwoorden en agressieve reacties op serieuze vragen hoort er gewoonweg niet bij. Dat de manier waarop de huidige regering reageert op iedereen goedgevonden wordt is onderdeel van het probleem.
pi_219053455
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 18:30 schreef beefkeek het volgende:

[..]
En toch hebben andere persvoorlichters het er moeilijker mee gehad. Leavitt lijkt er zelfs plezier in te hebben.

Non-antwoorden en agressieve reacties op serieuze vragen hoort er gewoonweg niet bij. Dat de manier waarop de huidige regering reageert op iedereen goedgevonden wordt is onderdeel van het probleem.
"Your mom."
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219053551
Er is ook wel een gigantisch verschil tussen dingen iets mooier laten voorkomen of downplayen en het keiharde liegen van Trump en de andere criminelen om hem heen.
Volg de pijlen.
  zondag 19 oktober 2025 @ 18:49:51 #45
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_219053593
https://newrepublic.com/p(...)&utm_campaign=SF_TNR

Oh my...MSM is on-a-rolll!

Ah, was al gepost door de gerenommeerde @Kijkertje, zie ik :*
  zondag 19 oktober 2025 @ 18:51:42 #46
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219053616
Hoeveel kilo kon Einstein eigenlijk drukken?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 19 oktober 2025 @ 18:53:45 #47
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_219053628
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2025 18:51 schreef Vis1980 het volgende:
Hoeveel kilo Bestie Donald kon Epstein eigenlijk drukken?
Fixed it for ya
pi_219053647
Wel jammer voor de Trumplovers dat het enige dat hij goed had gedaan nu alweer om zeep is ;(
Volg de pijlen.
  zondag 19 oktober 2025 @ 18:56:53 #49
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219053657
Is dat congreslid al ingezworen?
  zondag 19 oktober 2025 @ 19:00:14 #50
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219053699
quote:
6s.gif Op zondag 19 oktober 2025 16:59 schreef Kijkertje het volgende:
Alweer een artikel over het 'ondemocratische' beleid van Trump's regering.

Memo to Future Historians: This Is Fascism, and Millions of Us See It

From Chicago to Portland, James Comey to Letitia James, and so much else—this is no longer America.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')