Zeker. Mooi sbs materiaal ditquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doet me ook een beetje aan televisie uit mijn jeugd denken
Zeker! Ik kom uut Twente dus ik mag dr ook wel graag naar kieknquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach ja... als Grunniger kan ik dat wel hebben mien jong
Kiek eens an ja!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:01 schreef Isane het volgende:
[..]
Zeker! Ik kom uut Twente dus ik mag dr ook wel graag naar kiekn
Haha ja, idd! Ik ging net al kapot toen dat wiel eraf schootquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kiek eens an ja!
Ik vond die jong dat nog letterlijk brommers kiekt schattig ja
Ja idd! Al was het wel een aardig klapper. Wel leuk was dit...quote:
Ik ben deze nu aan het kijken. Zo heftig.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:09 schreef potjecreme het volgende:
Deze lijkt mij interessant.
22.30; NPO Doc: Milou's strijd gaat door NPO2
Ik heb hem toch maar overgeslagen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben deze nu aan het kijken. Zo heftig.En zo'n bewondering voor de ouders.
Snap ik wel. Ik heb 'm nog niet helemaal afgekeken, maar ik vind het wel heftig.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb hem toch maar overgeslagen.
Hahaha, geweldig. Dat moment ook dat zij gaat huilen en hij tegen de camera zegt, 'even inzoomen'quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:03 schreef potjecreme het volgende:
Dit is goed gedaan.
https://youtube.com/shorts/JmHuKSI3ShU?si=cbp1Pclp_3AZVZAO
Lekker beentjes op de bank.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Godzijdank weekend. Ben zo moe
Ja! Zit lekker bij het raam te kijken naar het herfstweer, stomme filmpjes aan. Grote mok thee...quote:
Momenteel vind ik veel niet leuk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Zit lekker bij het raam te kijken naar het herfstweer, stomme filmpjes aan. Grote mok thee...
Op de televisie bedoel je? Daar ben ik het wel mee eens. Zit op YouTube en HBOmaxquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Momenteel vind ik veel niet leuk.
Oef dat is kortquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:50 schreef Isane het volgende:
Afgelopen nacht 2 uur geslapen, had standby dienst.wel druk geweest
Normaal gesproken is er nooit wat aan de hand, gisteren alleen een uitzondering. Ja, mijn dienstweek is gelukkig over nuquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef dat is kort
Sterktekun je komende nacht wel naar bedje toe?
Dat is balenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:58 schreef Isane het volgende:
[..]
Normaal gesproken is er nooit wat aan de hand, gisteren alleen een uitzondering. Ja, mijn dienstweek is gelukkig over nu
Zekers. Jij ook!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is balen
Lekker slapen straks dus
Ook op youtube kan ik niks vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op de televisie bedoel je? Daar ben ik het wel mee eens. Zit op YouTube en HBOmax
Ohquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ook op youtube kan ik niks vinden.
Knuffel, dat is balenquote:Op maandag 27 oktober 2025 08:06 schreef potjecreme het volgende:
Morgen!![]()
20.30: Help, Mijn Man is Klusser! RTL4. Als ik mijn ogen open kan houden. Heb super slecht geslapen vannacht
Goed dat je het zegtquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:40 schreef Isane het volgende:
[..]
Kees is een herhaling dus de keuze is dan snel gemaakt?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond geen leuke televisie voor mij
Ik heb mijn Prime een Hayu opgezegd... deze reality-freak is er ineens klaar mee. 'k Heb het al zeker een maand niet meer en mis het niet eensquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:03 schreef potjecreme het volgende:
Ik ga straks als ik thuis ben Below Deck kijken op prime.
Ik snap je wel. Ik kijk dan alleen below deck maar ook dat valt tegen. Wellicht dat ik Hayu opzeg maar prime nog wel houd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb mijn Prime een Hayu opgezegd... deze reality-freak is er ineens klaar mee. 'k Heb het al zeker een maand niet meer en mis het niet eensecht bizar
Anderzijds was ik ook in een klap klaar met Rupaul destijds...
Het was voor mij een hele stap om eerlijk te zijn. Volgde below deck en alle housewives en vanderpump-programma'squote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Ik kijk dan alleen below deck maar ook dat valt tegen. Wellicht dat ik Hayu opzeg maar prime nog wel houd.
Snap ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was voor mij een hele stap om eerlijk te zijn. Volgde below deck en alle housewives en vanderpump-programma's
Alleen het is allemaal maar ruzie en mijn hoofd zit zo vol dat ik geen drama wil
Dus lekker aan de hbomax. Ook gedoe, maar in een goed verhaallijn
Hihu geen sorry nodig tochquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:58 schreef praadje het volgende:
Oeps, volgens mij is dit de gids van donderdag. Sorry
Ik dacht al dat er iets niet klopte.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:58 schreef praadje het volgende:
Oeps, volgens mij is dit de gids van donderdag. Sorry
Hallo lieve Le. Wat leuk je weer eens te zien. Hoe gaat het met je en met je 'traject'? Als je er tenminste iets over kwijt wiltquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:13 schreef praadje het volgende:
Goedemorggen schatjesDe gids is er al dus ik wens jullie een fijne dag
Gaat goed met me! Zit nu in nazorg van behandeling. Nu verder aan mezelf werken met psycholoog en het gewone leven weer oppakken. Wel rustig aan opbouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Hallo lieve Le. Wat leuk je weer eens te zien. Hoe gaat het met je en met je 'traject'? Als je er tenminste iets over kwijt wilt
Wat fijn om te lezen Le. Wat een traject zal dat geweest zijn en wat mag je trots zijn op jezelf. En inderdaad, weer rustig aan het gewone leven weer oppakken. Je verdient hetquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Gaat goed met me! Zit nu in nazorg van behandeling. Nu verder aan mezelf werken met psycholoog en het gewone leven weer oppakken. Wel rustig aan opbouwen.
Een dikke buiging voor jouquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Gaat goed met me! Zit nu in nazorg van behandeling. Nu verder aan mezelf werken met psycholoog en het gewone leven weer oppakken. Wel rustig aan opbouwen.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 06:43 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag en een fijn weekend van
Mag ook wel eens positief zijn voor de veranderingquote:Op donderdag 6 november 2025 09:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat heerlijk om te lezen. Fijn voor je
Dankjewel collegaquote:Op donderdag 6 november 2025 17:16 schreef potjecreme het volgende:
Dit weekend weer F1.
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Heeeyyy Tasje. Wat ontzettend leuk om jou weer eens te zienquote:
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:51 schreef Ole het volgende:
Is er al een topic voor onderweg naar liefde? Geen zin om te openen
Open er wel eentje deze week als er niemand eerder is.quote:
Praadjeeequote:Op dinsdag 11 november 2025 21:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Heeeyyy Tasje. Wat ontzettend leuk om jou weer eens te zien. Maakte me al een tijdje zorgen om je.
Rustig aan danquote:Op donderdag 13 november 2025 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Denk geen televisie
Ga zo plat, ben moe
Kan gebeuren toch? Lekker rust pakken dan!quote:Op donderdag 13 november 2025 19:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zeker. Was wel een leuke dag, alleen teveel
Ja, vroege dienst vandaag.quote:Op vrijdag 14 november 2025 07:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Wat ben je er vroeg bij @:praadje
quote:Op woensdag 19 november 2025 06:44 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
Haha, het is een beetje een vast ritme in mijn dag geworden. Graag gedaan.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dank je wel lieve @:praadje
Echt top dat je dit trouw blijft doen
Twijfelen over Grote Gezinnen of dat Kasteel
Denk het eerste, want ik heb Videoland opgezegd, dus kan niet meer vooruit kan kijken. Dus dat ik voorloop op die Kastelen
Hopelijk lukt lezen erbij of wat knutselen, maar dat zien we vanavond
Een gewaardeerde gewoonte dusquote:Op donderdag 20 november 2025 00:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, het is een beetje een vast ritme in mijn dag geworden. Graag gedaan.![]()
Goed hoor. Beetje onderbezet dus druk. Lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 20 november 2025 00:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe is het met je @:praadje ?
Volgens mij sta je al lang onder druk, dat idee krijg ikquote:Op donderdag 20 november 2025 00:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed hoor. Beetje onderbezet dus druk. Lief dat je het vraagt
Een beetje. Maar dat komt wel goed hoor.quote:Op donderdag 20 november 2025 00:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij sta je al lang onder druk, dat idee krijg ik
Dikke knuffel... wel op jezelf passen hoor
Oke dan is het goedquote:Op donderdag 20 november 2025 00:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Een beetje. Maar dat komt wel goed hoor.
Fijne tijdstippenquote:Op donderdag 20 november 2025 13:32 schreef potjecreme het volgende:
Dit weekend weer F1.
[ afbeelding ]
Dankjewel lieve collegaquote:Op donderdag 20 november 2025 13:32 schreef potjecreme het volgende:
Dit weekend weer F1.
[ afbeelding ]
Niet gekeken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik kijk het wel na afloop als ik wakker ben
Daar verheug ik me ook op!quote:Op maandag 24 november 2025 13:12 schreef praadje het volgende:
Ik ga eens lekker zitten voor de Hanslers. Kijken hoe ze hun eigen graf gaan graven
Hoezo ergeren?quote:Op maandag 24 november 2025 10:03 schreef potjecreme het volgende:
Morning!
Vanavond weer lekker ergeren.
20.35: Hunted NPO1
Ah! Op die driewielerquote:Op maandag 24 november 2025 16:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat ze het niet goed doen. Telefoon aanhouden, bekenden vragen. Leuk ergeren.
Ja precies!quote:Op maandag 24 november 2025 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah! Op die driewieler
Dan voel ik wel met je mee soms
maar ik ben die beste stuurvrouw
Nou inderdaad. Wat een volk. Ik 'verheug' me nu al op de volgende aflevering. Die Mo kan straks nergens meer over straat en die Mike komt nooit meer aan de vrouw.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo de Hanslers terugkijken
Wat een volk johDe eerste indruk is al fantastisch!
Ik voel me altijd zo schuldig dat ik zulke dingen leuk vind... maar smullenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wat een volk. Ik 'verheug' me nu al op de volgende aflevering. Die Mo kan straks nergens meer over straat en die Mike komt nooit meer aan de vrouw.
Ik smul er ook van hoor. Als we er maar geen overdosis van gaan krijgen. De Meilandjes was ik na een paar seizoen ook spuugzat. Je zag die Martien echt overal en die dochter werd ook steeds hysterischer.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo de Hanslers terugkijken
Wat een volk johDe eerste indruk is al fantastisch!
Ik ben fan van de Meilandjesquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik smul er ook van hoor. Als we er maar geen overdosis van gaan krijgen. De Meilandjes was ik na een paar seizoen ook spuugzat. Je zag die Martien echt overal en die dochter werd ook steeds hysterischer.
Heb de hele race zitten terugkijken. Nou dat had ook niet gehoeven, was echt geen bal aan.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik kijk het wel na afloop als ik wakker ben
Ik heb meteen de uitslag gegoogled.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb de hele race zitten terugkijken. Nou dat had ook niet gehoeven, was echt geen bal aan.
Het leuke/(interessante) kwam pas na die race eigenlijk. Met het hele plankgezeik. Maar ja toen zat ik dus die race te kijken.
Voor of na de diskwalificatie van McLaren?quote:Op woensdag 26 november 2025 18:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb meteen de uitslag gegoogled.
Voor diskwalificatie.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor of na de diskwalificatie van McLaren?
Ik zie die finish en even later meldt een huisgenoot die daarna even op teletekst keek dat de McLarens DQ waren.quote:
Toen ik het later las was ik geërgerd. En blij dat ik niet had gekeken. Maar fia doet er weer alles aan om iemand te helpen aan een wk titel.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie die finish en even later meldt een huisgenoot die daarna even op teletekst keek dat de McLarens DQ waren.
Was wel even een schok zeg.
Ik was ook wel ff chag. Maar ja kan nog de goede kant op gaan voor Lando. Laten we het maar hopen.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Toen ik het later las was ik geërgerd. En blij dat ik niet had gekeken. Maar fia doet er weer alles aan om iemand te helpen aan een wk titel.
Lando heeft mijn positief verrast na de zomerstop. Hopelijk laat hij dat komende 2 races zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik was ook wel ff chag. Maar ja kan nog de goede kant op gaan voor Lando. Laten we het maar hopen.
Eens. Bizar wat die de laatste races voor elkaar heeft gekregen. Heerlijk gedaan. Zin an die laatste twee races.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lando heeft mijn positief verrast na de zomerstop. Hopelijk laat hij dat komende 2 races zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |