quote:
Ken het hoor. Zat vorige week ook een dag misquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:53 schreef praadje het volgende:
Haha, het komt omdat ik maandag iets gedaan heb wat ik normaal alleen op dinsdag doe
Mijn degelijke Toyota heeft een storingquote:
Oei. En nu?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mijn degelijke Toyota heeft een storing
Roetfilter zat vol. Moest een nieuwe op. Wel een prijzig dingetje. Maar inmiddels werkt alles weer goed.quote:
Oh! Vervelend... gelukkig doet hij het weerquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Roetfilter zat vol. Moest een nieuwe op. Wel een prijzig dingetje. Maar inmiddels werkt alles weer goed.
Ik ben er niet mee stil komen te staan. Maar het was niet verstandig om verder te rijden. Gelukkig hadden ze het snel opgelostquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Vervelend... gelukkig doet hij het weer
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:29 schreef Isane het volgende:
Ik reed gisteravond in het donker op een N weg (100 km/u) in drenthe en ik vermoed dat een vos tegen mijn auto aan rende. Beste klapbeestje heeft het niet overleefd,
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben er niet mee stil komen te staan. Maar het was niet verstandig om verder te rijden. Gelukkig hadden ze het snel opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |