Geen blozende emoticon nodigquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef potjecreme het volgende:
Wat ik trouwens al weken kijk. Kleine huis op de prairie.![]()
Dat is te zien op ONS.
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:53 schreef potjecreme het volgende:
Beetje laat maar dit weekend weer F1. Ze racen in België. Het is ook te zien op VRT Canvas.
[ afbeelding ]
Zo de sprintrace. Bijna vergeten. Dank je.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:53 schreef potjecreme het volgende:
Beetje laat maar dit weekend weer F1. Ze racen in België. Het is ook te zien op VRT Canvas.
[ afbeelding ]
Vond ik niet. Genoten van Max...........quote:
Ik zit er klaar voorquote:
Omdat hij ter meerdere glorie Mathijs van Nieuwkerk nog verder naar beneden trapt. Niet dat ik fan ben van van Nieuwkerk, alles behalve dat.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 23:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Omdat hij ter meerdere glorie Mathijs van Nieuwkerk nog verder naar beneden trapt. Niet dat ik fan ben van van Nieuwkerk, alles behalve dat.
Maar zichzelf zo goed praten, walgelijk.
Is de dag op de hoogte ?quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hay!
Vandaag is een fijne dag heb ik besloten
Dat is hem of haar maar geraden ook.quote:
Ooooh dat klinkt goedquote:Op donderdag 31 juli 2025 06:48 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesEen tip voor vanavond:
https://www.tvgids.nl/inf(...)w-kind-of-wilderness
Maak er een mooie dag van
Klinkt goed!quote:Op donderdag 31 juli 2025 06:48 schreef praadje het volgende:
Een recensie https://www.nrc.nl/nieuws(...)er-als-spil-a4901898quote:Op donderdag 31 juli 2025 06:48 schreef praadje het volgende:
Oh wow. Dat is best heftig. Snel tijd vrij maken om te kijken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Een recensie https://www.nrc.nl/nieuws(...)er-als-spil-a4901898
Ah tof!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
Vanavond een nieuw seizoen van De Uitsmijters![]()
![]()
![]()
Wat een figuren joh in die uitgaansgelegenheden
Leuk dat zo'n mega dancing nog bestaat! Beetje denk ik zoals de Radstake in de achterhoek waar ik wel ben geweest.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:20 schreef Isane het volgende:
[..]
Ah tof!
Bij Bruins ben ik wel enkele keren geweest...leuke toko!
Yep. Maak je borst maar nat. Net de gids voor volgende week maandag gemaakt. Nu al keuzestressquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is het komkommerseizoen bijna voorbij
Feest voor onsquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep. Maak je borst maar nat. Net de gids voor volgende week maandag gemaakt. Nu al keuzestress
Zeker feest. En ja, ik weet dat je het daarom niet zei lieverd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Feest voor ons
Zei het niet om je op te jagen he
quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Zeker feest. En ja, ik weet dat je het daarom niet zei lieverd.![]()
Dankjewel collegaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:54 schreef potjecreme het volgende:
Zomerstop is voorbij. Dit weekend F1 in eigen land. Net zoals voorgaande jaren zendt de NOS alleen de race gratis uit.
[ afbeelding ]
Ha lieve Stephan. Heerlijk hey, dat alles weer begint. Hier vanavond Bondgenoten en Keessie. KvK weet ik nog niet. Ben denk ik een beetje uitgekeken op dat soort programma's. Expeditie Robinson vind ik ook al niet zoveel meer aan.quote:Op maandag 1 september 2025 11:28 schreef StephanL het volgende:
Yeah, alles begint weer. Het Complot moet ik nog even terug kijken. Ik denk dat ik vanavond Bondgenoten en Kamp van Koningsbrugge ga kijken. Meilandjes en Kees ga ik opnemen.
Graag gedaan lieverdquote:Op maandag 1 september 2025 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een gids
Televisie is weer leuk
Dank je wel @:praadje
KvK was ik vorige keer na een aantal uitzendingen ook wel zat. Ik ga gewoon kijken en zie wel. Expeditie Robinson heeft mij nooit bekoren. Weleens wat van gezien, maar nooit meer dan deel van een aflevering. Het boeit mij echt niks wie dat wint.quote:Op maandag 1 september 2025 11:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha lieve Stephan. Heerlijk hey, dat alles weer begint. Hier vanavond Bondgenoten en Keessie. KvK weet ik nog niet. Ben denk ik een beetje uitgekeken op dat soort programma's. Expeditie Robinson vind ik ook al niet zoveel meer aan.
Het Complot moet ik ook terugkijken. Schijnt wel heel indrukwekkend te zijn.
Dacht dat mensen voor de lol televisie kekenquote:Op woensdag 3 september 2025 11:29 schreef potjecreme het volgende:
Ik moet nog kamp van Koningsbrugge terugkijken. Bij mij is er een beetje kvk vermoeidheid.
Hahaha je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 3 september 2025 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht dat mensen voor de lol televisie kekenmoet niet he, als je het niet meer leuk vindt
(Die jungle is wel een extra leuk aspect. Alleen niet leuk vinden is niet leuk)
Ik heb Hel of Hotel gekeken. Erg leuk programmaquote:Op woensdag 3 september 2025 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen lieve mensen,
Ik ga kijken naar Hel of Hotel, en misschien Het Roer om
Dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:29 schreef potjecreme het volgende:
Ik moet nog kamp van Koningsbrugge terugkijken. Bij mij is er een beetje kvk vermoeidheid.
Ik denk dat ik oversla.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb Hel of Hotel gekeken. Erg leuk programma
[..]
Dat heb ik dus ook.
Thanks collegaquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:41 schreef potjecreme het volgende:
Dit weekend weer F1! Ditmaal in Italië.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |