Klinkt zo goedquote:Op donderdag 25 september 2025 00:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, een heerlijke dag. Afgesloten met een avondje theater
Yep, heel erg leuk gehad.quote:Op donderdag 25 september 2025 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt zo goed
Goed stuk?
Goed bezig jij.quote:Op donderdag 25 september 2025 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Straks vrijwilligerswerk
En vanavond Frank Visser kijken
Morgen nog een dagje en dan een echt weekend
Dank je welquote:Op donderdag 25 september 2025 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed bezig jij.
Frank Visser verheug ik me ook op.
Beter ruzie op tv dan in het echt. Wat jij?quote:Op donderdag 25 september 2025 15:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Zit nu heel stil te zijn bij mijn job... er is al de hele middag de ene naar de andere heftige ruzie... niet fijn
Maar goed, nog een half uur
En dan eens zien wat voor ruzie de televisie wel behaald
Oh op tv leukquote:Op donderdag 25 september 2025 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beter ruzie op tv dan in het echt. Wat jij?
WcPot leeft ook nogquote:Op dinsdag 23 september 2025 22:51 schreef WcPot het volgende:
Vandaag ingehaald door een Frank Visser doet uitspraak auto. Weet niet of hij er ook inzat
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:07 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van en geniet van het weekend. Lekker met een dekentje en een goede film of boek op de bank met naast je een pot heerlijke warme thee. (ofzo
)
quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Dat klinkt perfect! Elektrische plaid, thee, boek, serie... Oooooh je weet me wel lekker te maken
Hopelijk zijn Koos en Hoogma dan ook weer van de partij.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:14 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Tina Nijkamp komt het programma Wegmisbruikers weer terug op tv![]()
Aldus André van der Toorn zelf in een radioshow.
Nu nog Smaakpolitie en Red mijn vakantie en de genottelijke SBS6 zondagavond is weer compleet
Bron?quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:14 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens Tina Nijkamp komt het programma Wegmisbruikers weer terug op tv![]()
Aldus André van der Toorn zelf in een radioshow.
Nu nog Smaakpolitie en Red mijn vakantie en de genottelijke SBS6 zondagavond is weer compleet
Ik leef ook nog alles is gelukkig goed aan deze kant.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:21 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
WcPot leeft ook nog![]()
(Heb jaren niet meer op fok gezeten)
Gouden uur is ook leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:07 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van en geniet van het weekend. Lekker met een dekentje en een goede film of boek op de bank met naast je een pot heerlijke warme thee. (ofzo
)
Die eerste serie heb ik al gezien. Was top inderdaad. De tweede is op NPO start en dat heb ik nietquote:Op zondag 28 september 2025 11:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gouden uur is ook leuk om te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |