Zit nu te kijken... wat heftig...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:41 schreef StephanL het volgende:
Heb van het weekend Tygo in de Flakka helemaal gekeken. Erg informatief, soms erg treurig maar ook goed om te zien dat sommige er vanaf kunnen komen.
Ja, maar weer een herhaling.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Dank je wel @:praadje
Vanavond toch ook De Rijdende Rechter? Of vergis ik me nou?
Waarom trek je PI slecht?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Even kijken wat ik vanavond wil kijken
P.I is interessant, maar ik trek het programma slecht
Misschien kijken naar Rutger, maar omdat ik zelf een uitkeringstrekker ben weet ik niet of ik zin heb ik de stereotype toestanden (teveel huisdieren, teveel roken en smerig huis).
Zie vanavond wel eventjes wat het wordt
Ik ben zelf regelmatig met overmacht geïsoleerd met dwangmedicatie (in een kliniek, geen gevangenis)quote:
Ooh vervelend zegquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zelf regelmatig met overmacht geïsoleerd met dwangmedicatie (in een kliniek, geen gevangenis)
Misschien stel ik me aan, maar nooit goed verwerkt en ik word naar van dat zien en krijg nachtmerries en herbelevingen ervan
Oehh spannend. Laat je iets weten in pm als je meer weet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:14 schreef potjecreme het volgende:
Mijn zusje had zich opgegeven voor Waar is mijn erfenis. Ze heeft een intakegesprek gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |