Hahaha, geweldig. Dat moment ook dat zij gaat huilen en hij tegen de camera zegt, 'even inzoomen'quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:03 schreef potjecreme het volgende:
Dit is goed gedaan.
https://youtube.com/shorts/JmHuKSI3ShU?si=cbp1Pclp_3AZVZAO
Lekker beentjes op de bank.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Godzijdank weekend. Ben zo moe
Ja! Zit lekker bij het raam te kijken naar het herfstweer, stomme filmpjes aan. Grote mok thee...quote:
Momenteel vind ik veel niet leuk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Zit lekker bij het raam te kijken naar het herfstweer, stomme filmpjes aan. Grote mok thee...
Op de televisie bedoel je? Daar ben ik het wel mee eens. Zit op YouTube en HBOmaxquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Momenteel vind ik veel niet leuk.
Oef dat is kortquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:50 schreef Isane het volgende:
Afgelopen nacht 2 uur geslapen, had standby dienst.wel druk geweest
Normaal gesproken is er nooit wat aan de hand, gisteren alleen een uitzondering. Ja, mijn dienstweek is gelukkig over nuquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef dat is kort
Sterktekun je komende nacht wel naar bedje toe?
Dat is balenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:58 schreef Isane het volgende:
[..]
Normaal gesproken is er nooit wat aan de hand, gisteren alleen een uitzondering. Ja, mijn dienstweek is gelukkig over nu
Zekers. Jij ook!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is balen
Lekker slapen straks dus
Ook op youtube kan ik niks vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op de televisie bedoel je? Daar ben ik het wel mee eens. Zit op YouTube en HBOmax
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |