Ohquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ook op youtube kan ik niks vinden.
Knuffel, dat is balenquote:Op maandag 27 oktober 2025 08:06 schreef potjecreme het volgende:
Morgen!![]()
20.30: Help, Mijn Man is Klusser! RTL4. Als ik mijn ogen open kan houden. Heb super slecht geslapen vannacht
Goed dat je het zegtquote:Op maandag 27 oktober 2025 20:40 schreef Isane het volgende:
[..]
Kees is een herhaling dus de keuze is dan snel gemaakt?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond geen leuke televisie voor mij
Ik heb mijn Prime een Hayu opgezegd... deze reality-freak is er ineens klaar mee. 'k Heb het al zeker een maand niet meer en mis het niet eensquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:03 schreef potjecreme het volgende:
Ik ga straks als ik thuis ben Below Deck kijken op prime.
Ik snap je wel. Ik kijk dan alleen below deck maar ook dat valt tegen. Wellicht dat ik Hayu opzeg maar prime nog wel houd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb mijn Prime een Hayu opgezegd... deze reality-freak is er ineens klaar mee. 'k Heb het al zeker een maand niet meer en mis het niet eensecht bizar
Anderzijds was ik ook in een klap klaar met Rupaul destijds...
Het was voor mij een hele stap om eerlijk te zijn. Volgde below deck en alle housewives en vanderpump-programma'squote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Ik kijk dan alleen below deck maar ook dat valt tegen. Wellicht dat ik Hayu opzeg maar prime nog wel houd.
Snap ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was voor mij een hele stap om eerlijk te zijn. Volgde below deck en alle housewives en vanderpump-programma's
Alleen het is allemaal maar ruzie en mijn hoofd zit zo vol dat ik geen drama wil
Dus lekker aan de hbomax. Ook gedoe, maar in een goed verhaallijn
Hihu geen sorry nodig tochquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:58 schreef praadje het volgende:
Oeps, volgens mij is dit de gids van donderdag. Sorry
Ik dacht al dat er iets niet klopte.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:58 schreef praadje het volgende:
Oeps, volgens mij is dit de gids van donderdag. Sorry
Hallo lieve Le. Wat leuk je weer eens te zien. Hoe gaat het met je en met je 'traject'? Als je er tenminste iets over kwijt wiltquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:13 schreef praadje het volgende:
Goedemorggen schatjesDe gids is er al dus ik wens jullie een fijne dag
Gaat goed met me! Zit nu in nazorg van behandeling. Nu verder aan mezelf werken met psycholoog en het gewone leven weer oppakken. Wel rustig aan opbouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Hallo lieve Le. Wat leuk je weer eens te zien. Hoe gaat het met je en met je 'traject'? Als je er tenminste iets over kwijt wilt
Wat fijn om te lezen Le. Wat een traject zal dat geweest zijn en wat mag je trots zijn op jezelf. En inderdaad, weer rustig aan het gewone leven weer oppakken. Je verdient hetquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Gaat goed met me! Zit nu in nazorg van behandeling. Nu verder aan mezelf werken met psycholoog en het gewone leven weer oppakken. Wel rustig aan opbouwen.
Een dikke buiging voor jouquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Gaat goed met me! Zit nu in nazorg van behandeling. Nu verder aan mezelf werken met psycholoog en het gewone leven weer oppakken. Wel rustig aan opbouwen.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 06:43 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag en een fijn weekend van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |