SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Mja misschien. Ga al naar de gym maar misschien is het meer mentaal dat ik niet genoeg doequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien die afvalpillen? Of iets actiever zijn overdag?
nou ja de minuut was allang om.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nizno stond blijkbaar voor de deur te trappelen
Je was ook wel super actief altijd voorheen in Nederland, met werk. En daarna volgens mij in het begin met vrienden en later met kitesurfen in thailand?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja misschien. Ga al naar de gym maar misschien is het meer mentaal dat ik niet genoeg doe
Oh heb je een minuut? Ik denk altijd dat ik binnen 5 seconden met een geniale TT op de proppen moet komenquote:
Ik was even afgeleid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh heb je een minuut? Ik denk altijd dat ik binnen 5 seconden met een geniale TT op de proppen moet komen
Mja sociale contacten zijn een beetje afgenomen laatste tijd. Mja weet het nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je was ook wel super actief altijd voorheen in Nederland, met werk. En daarna volgens mij in het begin met vrienden en later met kitesurfen in thailand?
Officieel heb je een minuut. Staat in de Constitution, very strongly.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh heb je een minuut? Ik denk altijd dat ik binnen 5 seconden met een geniale TT op de proppen moet komen
echt niemand hequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin om morgen een rondje met de trein te gaan maken door het land. Wie heeft er zin om mij morgen ergens te meeten voor een terrasje / biertje / hapje?
Hmm dekenfort. Brengt me op een ideequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
echt niemand he![]()
Iedereen groeit nog liever vast aan zijn dekenfort dan mij te meeten. Raartjes.
Werd nog vrij close zo te zien aan de eindstandquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PSV gaat misschien wel een keertje winnen van Kowet.
gaan wij nog mensen in elkaar rammennnnnnnnnnnnnn???quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja sociale contacten zijn een beetje afgenomen laatste tijd. Mja weet het niet
Niet zo’n zinquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gaan wij nog mensen in elkaar rammennnnnnnnnnnnnn???
zo ver inzoomen maakt het niet smakelijkerquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gaan wij nog mensen in elkaar rammennnnnnnnnnnnnn???
Erikquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
Zonder jou slaap ik vannacht niet in
Zonder jou heb ik totaal geen zin
oh?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
Zonder jou is er geen rust voor mijquote:
Ik heb een keer een blauwe bessen bavarois gemaaktquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:52 schreef mschol het volgende:
ik wil wel eens aarbeien bavarois maken
ik heb niet eens een bakvorm.. zou een bakje ofzo moeten gebruikenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een keer een blauwe bessen bavarois gemaakt
Maar dat was niet helemaal goed gegaan met homogeniseren oid, de meeste kleur van de bessen was naar beneden gezakt, maar in gradaties.
Dus toen we dat ding uit de vorm stortten was de bovenste laag heel donkerpaars en daaronder in laagjes steeds wat lichter.
Zag er heel gaaf uit
"Ohhh wauw, hoe heb je die laagjes zo mooi gekregen?"
"Oh, uhm, ja, ehm, geheim van de chef? Hehehe"
Even langs de Action ofzo gaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niet eens een bakvorm.. zou een bakje ofzo moeten gebruiken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
In principe kan alles natuurlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niet eens een bakvorm.. zou een bakje ofzo moeten gebruiken
ovenschaal heb ik wel, denk wel dat het dan erg veel wordtquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
In principe kan alles natuurlijk
Een ovenschaal of desnoods een lege pan oid.
Ik heb wel een paar optiesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ovenschaal heb ik wel, denk wel dat het dan erg veel wordt
Nemen mensen die ook vanwege vit. D?quote:
Ik krijg net een rosétjequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
mooi..
ik ga nu maar gewoon aan de druif
Wat een verwennerijquote:
Ik heb 4 bier op. Dat is voldoende. Morgen weer naar de Effenaar. Wel al een paar bekenden gezienquote:
quote:
Ettino Pettinoquote:
Ohquote:
Dat is het moment dat ik schijt heb en gewoon los ga.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Venga boys uit de speakers hier..
Ik heb thuis nog sablé druivenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon een druif is een stuk lekkerder
hmmja, zolang 't niet op slang lijkt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien morgen sushi eten dan
Om 0.01 geef ik hem huzarensalade, kreeft, aardappelpuree en gehaktballenquote:
Ik heet ook nog steeds Gizmo hahaatjes.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Om 0.01 geef ik hem huzarensalade, kreeft, aardappelpuree en gehaktballen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heet ook nog steeds Gizmo hahaatjes.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heet ook nog steeds Gizmo hahaatjes.
Vlinder is mijn spice girl... lekker kaneelstokje raaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:24 schreef Ama het volgende:
Ik moet echt naar een Spice Girls concert.
Gaat het een beetje?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vlinder is mijn spice girl... lekker kaneelstokje raaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ahahahhaaa
Nee want de rol snijden ze in stukjesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmmja, zolang 't niet op slang lijkt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:30 schreef Karzai het volgende:
moe sluit af tot later maar weer lieve mensen
Er was net iemand verkleed als spook op het podiumquote:
Ah mooi...quote:
Hoezo denk je dat en weet je het niet zeker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze spelen nu een cover en volgens mij is het van Blink @:Ama
Ik ben niet helemaal thuis in Blink, maar volgens mij was het Adams songquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat en weet je het niet zeker.
Goed liedje wel maar wel beetje depri.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal thuis in Blink, maar volgens mij was het Adams song
Ja kloptquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed liedje wel maar wel beetje depri.
Weet je al wat voor spookje??quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een tatoeage van een spookje.
Casper.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je al wat voor spookje??
Gewoon een simpel klein spookje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je al wat voor spookje??
En weet je al waar, of is dat te intiem?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een simpel klein spookje.
Op een boo-bie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En weet je al waar, of is dat te intiem?
Of op haar boo-tyquote:
quote:
Wel ideale basiskasten om zelf een kleur overheen te verven.quote:Op zondag 19 oktober 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zie dat ze bij ikea weer hebben weten te bezuinigen.. de IVAR zijpanelen moet je nu zelf in elkaar zetten
ja dat wel, maar juist de onbehandelde look staat mij wel aan, maar schijnt dat ze naast het zelf in elkaar zetten de staanders (soms?) uit 4 verschillende delen hout maken nu, dus ze worden minder mooiquote:Op zondag 19 oktober 2025 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel ideale basiskasten om zelf een kleur overheen te verven.
Ik stel nog even uit. Nog steeds 19.5 binnen. Zodra het onder de 18 komt zal het hier ook wel moeten ja.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:03 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, het moment waarvan je wist dat het ervan zou gaan komen is aangebroken, de verwarming moet worden aangezet
18 is voor mij ook nog wel acceptabel,maar ik krijg zo mijn ouders op bezoek. Wil die oudjes niet in de kou laten zittenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik stel nog even uit. Nog steeds 19.5 binnen. Zodra het onder de 18 komt zal het hier ook wel moeten ja.
Gewoon door bikkelen tot 17quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik stel nog even uit. Nog steeds 19.5 binnen. Zodra het onder de 18 komt zal het hier ook wel moeten ja.
Kan.quote:
Jezus christusquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan.
Heb tickets voor Legoworld. Vandeweek even heen. Parkeerticket 23.50
Op haar billen natuurlijk zodat het net lijkt alsof 'ie uit zijn schuilplaats komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En weet je al waar, of is dat te intiem?
Ja bizar. Meen me nog te herinneren dat ik ooit daar stond voor een tientje, de hele dag.quote:
Straks is het parkeren even duur als de toegang zelf.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan.
Dat scheelt al niet veel meer inderdaad.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks is het parkeren even duur als de toegang zelf.
Ik vind dat pittig veel geld om je auto even te parkeren.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja bizar. Meen me nog te herinneren dat ik ooit daar stond voor een tientje, de hele dag.
In guldens zeker ook nog? Oude lul.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja bizar. Meen me nog te herinneren dat ik ooit daar stond voor een tientje, de hele dag.
Is het ook. Maar heb eerlijk gezegd geen zin om met de trein te gaan.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat pittig veel geld om je auto even te parkeren.
quote:
Gewoon een stukje verderop parkeren voor gratis en erheen lopen, heb je ook nog extra stapjesquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks is het parkeren even duur als de toegang zelf.
Ja het wordt steeds duurder.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan.
Dan moet hij bij mij in de wijk parkeren. Succes met daar een parkeerplaats vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een stukje verderop parkeren voor gratis en erheen lopen, heb je ook nog extra stapjes
Het is maar t/m 22 okt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja het wordt steeds duurder.
Ik kan er heen lopen. Maar kind is op vakantie met z'n moeder en geen zin om alleen te gaan.
Laat maar weten hoe het was. Misschien dat ik dan nog kijk of ik volgend weekend ga
Ja ik weet waar maar dat wordt rondjes rijden tot ik een ons weeg.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een stukje verderop parkeren voor gratis en erheen lopen, heb je ook nog extra stapjes
Dacht dat het de hele herfstvakantie wasquote:
Die wil jij vast wel voor hem vrijmakenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet hij bij mij in de wijk parkeren. Succes met daar een parkeerplaats vinden.
En dan is het nog 20 minuten lopen ongeveer
Als de prijs van de benzine boven de 2 gulden komt per liter, dan gaan we geen auto meer rijden.quote:
Ik sta zelf al op de stoep geparkeerd. Dus nee.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wil jij vast wel voor hem vrijmaken
Dacht ik ook maar het begon al vorige week toen het andere deel van Nld vakantie had.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat het de hele herfstvakantie was
Bij de Efteling doe ik dat al.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huilen bij de pomp toen er weer voor meer dan 100 euro in gingquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als de prijs van de benzine boven de 2 gulden komt per liter, dan gaan we geen auto meer rijden.![]()
De Efteling is geen 23,50 voor parkerenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de Efteling doe ik dat al.
Hoeveel dan? 10?quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
De Efteling is geen 23,50 voor parkeren
Vinden ze leuk daar in Ketsheuvelquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de Efteling doe ik dat al.
Dat is wel apart. Maken ze reclame voor het leukste uitje tijdens de herfstvakantie, maar alleen Zuid heeft vakantie dan.quote:
Ga dit jaar al, denk dat ik het na 1 keer wel gezien heb eigenlijk. Ga wel voor m'n dochter natuurlijkquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:30 schreef Ama het volgende:
Misschien volgend jaar even kijken maar dan ga ik wel met de trein. Misschien hebben meer FOK!kers (of 1) wel zin om mee te gaan dan.
Heb je er 5 jaar over gedaan?quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:30 schreef Haags het volgende:
Bedankt @:airwin ging even kijken wanneer ik mijn rijbewijs haalde. 2004![]()
Alsnog een oude lul, maar niet in gulden tijdperk
Denk dat ze die toko niet voor 2 weken kunnen huren? Dan wordt het allemaal nog duurder. Of nietMquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel apart. Maken ze reclame voor het leukste uitje tijdens de herfstvakantie, maar alleen Zuid heeft vakantie dan.
Klopt. 12,50 intussen. Die komt ook al in de buurt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
De Efteling is geen 23,50 voor parkeren
quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan.
Ja beetje uitrusten op een tropisch strand 🏝quote:Op zondag 19 oktober 2025 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig kun je lekker je eigen dag indelen daar en beetje chillen.
Winterefteling ben ik ook eens geweest. Super leuk hoor. Centimeters sneeuw uitgerekend op die dag waardoor bijna alle attracties gesloten warenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
Efteling kom ik alleen als het gratis is. Vroeger voordat die in de winter open was konden bedrijven het wel in de winter afhuren, toen een paar keer geweest, was ook al het eten gratis
Omg check dit @CherryLipsquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
Efteling kom ik alleen als het gratis is. Vroeger voordat die in de winter open was konden bedrijven het wel in de winter afhuren, toen een paar keer geweest, was ook al het eten gratis
Ga met een maat van me en zijn dochter gaat ook mee. Hebben de parkeerkosten door twee gedeeld.quote:
En iedereen die daar broodjes Unox gaat halen terwijl het broodje curryworst in het Alpendorpje echt duizend keer beter isquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Winterefteling ben ik ook eens geweest. Super leuk hoor. Centimeters sneeuw uitgerekend op die dag waardoor bijna alle attracties gesloten waren
Zo'n maat waar je 20 jaar geleden zwalkend mee thuis kwam rond 6 uur 's ochtends na een hele nacht doorzakken?quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ga met een maat van me en zijn dochter gaat ook mee. Hebben de parkeerkosten door twee gedeeld.
Mag dus iets minder klagen.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En iedereen die daar broodjes Unox gaat halen terwijl het broodje curryworst in het Alpendorpje echt duizend keer beter is
Ja, en ja ik ben oud ik weet het.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n maat waar je 20 jaar geleden zwalkend mee thuis kwam rond 6 uur 's ochtends na een hele nacht doorzakken?
gewoon te paard gaanquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Broodje curryworst.. Dat klinkt best goed eigenlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En iedereen die daar broodjes Unox gaat halen terwijl het broodje curryworst in het Alpendorpje echt duizend keer beter is
12,50 dacht ik. Misschien 15 ondertussen.quote:
* dud0r stopt kroketje inquote:
Je hebt beide McLarens tetsen eraf gemist.quote:
Ik heb reeds mijn mening daarover gegeven.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt beide McLarens tetsen eraf gemist.
Je had liever gehad dat ze het vandaag deden?quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb reeds mijn mening daarover gegeven.
Je moet ook wel kauwen. Niet gelijk in je normale reflex van dingen willen deepthroaten gaan.quote:
Wat is je mening?quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb reeds mijn mening daarover gegeven.
Die wil de sprint als saaie optocht zodat de race spannend is, ipv andersom zoals nuquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is je mening?
Ik zie het al. McLaren heeft de memo niet gekregen dat het niet in de sprint mag, want zie @:Nattekat het niet.
De sprint races zijn niet het kijken waard ofzo had her VOCHTIG POESJE het over.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is je mening?
Ik zie het al. McLaren heeft de memo niet gekregen dat het niet in de sprint mag, want zie @:Nattekat het niet.
Ik hoop een herhaling vanavondquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wil de sprint als saaie optocht zodat de race spannend is, ipv andersom zoals nu
Oscar en Lando zitten alleen nu niet zo dicht bij elkaarquote:
Ja wat denk jij dan?quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had liever gehad dat ze het vandaag deden?
Diepe divebomb van Oscar en die dan Lando raakt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oscar en Lando zitten alleen nu niet zo dicht bij elkaar
Afgekeken van Russell?quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diepe divebomb van Oscar en die dan Lando raakt.
Ik denk eerder van Bottas, zoals Hongarije 2021.quote:
maar dat is niet verboden hier..quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:23 schreef dud0r het volgende:
Ga eens naar het F1 topic met die auto praat
Heb je toch stiekem de sprint gekekenquote:
Niks is verboden hier.quote:
Er is zelfs een tijd geweest dat al het drinken dan ook gratis was. Konden we zo hele trays Dommelsch bij de mensen in de rugzakken schuivenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
Drinken was ook gratis, maar kan met niet herinneren dat je hele trays meekreegquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is zelfs een tijd geweest dat al het drinken dan ook gratis was. Konden we zo hele trays Dommelsch bij de mensen in de rugzakken schuivenDat heeft niet lang geduurd.
Nee de volgende keer trokken we alle blikjes open die we meegaven. Dat hielpquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drinken was ook gratis, maar kan met niet herinneren dat je hele trays meekreeg
https://www.bricklink.com(...).page?P=5162pb01#T=Cquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
Een klein LEGO draakje wat cute.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.bricklink.com(...).page?P=5162pb01#T=C
hier los te koop
bruin staat er niet tussen gek genoeg?
Klinkt ineens een stuk toffer.quote:Norwegian Ridgeback with Bright Light Orange Eyes
In de nieuwe folder gewoon, vanaf morgenquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips volgens mij weet jij altijd wat in de aanbieding is bij de HEMA dus als ze binnenkort weer een keer theedoeken en keukenhanddoeken in de aanbieding hebben wil je dan een gil geven.
Oh dat is wel heel snel lol. Thanks hahaquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de nieuwe folder gewoon, vanaf morgen
https://imgur.com/a/tO1qlZ8#We3cm3O
Beetje zelf je research doen hčquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel snel lol. Thanks haha
Ik had niet verwacht dat het morgen al in de aanbieding zou zijn.quote:
Sommige dingen zijn om de haverklap in de aanbiedingquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het morgen al in de aanbieding zou zijn.
Brittle Brownquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.bricklink.com(...).page?P=5162pb01#T=C
hier los te koop
bruin staat er niet tussen gek genoeg?
Neequote:Op zondag 19 oktober 2025 10:23 schreef dud0r het volgende:
Ga eens naar het F1 topic met die auto praat
Ik werd door iemand in m'n gezelschap al ingelicht dat er iets boeiends was gebeurd.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je toch stiekem de sprint gekeken
WOEST ENDE ZIEDENDquote:
Het is bijna lunchtijdquote:
Hoe ben je nog niet gestorven van de honger als je nu pas gaat ontbijtenquote:
ook pas net mn ontbijt/lunch naar binnen gewerktquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe ben je nog niet gestorven van de honger als je nu pas gaat ontbijten
Babyspek moet eerst opquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon ontbijt over slaan en beginnen met de lunchquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs ik heb het live gezienquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd door iemand in m'n gezelschap al ingelicht dat er iets boeiends was gebeurd.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ook pas net mn ontbijt/lunch naar binnen gewerkt
Oke okequote:
Niet zulke gekke dingen zeggen essebessquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon ontbijt over slaan en beginnen met de lunch
But why?quote:
maar dat doe ik al 20 jaarquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zulke gekke dingen zeggen essebess
Omdat mijn vader het op had gezet en ik ben bij mijn oudersquote:[..]
But why?
quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar dat doe ik al 20 jaar
[..]
Omdat mijn vader het op had gezet en ik ben bij mijn ouders
Miauwquote:
Doen ze dat als ze vochtig zijn?quote:
GRAAAAhHHquote:
gewoon niet binnenlatenquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
Ah Hedwig kreeg een seintje over een uitgewassen dekentje want ze staat meteen voor de deur.
quote:
Leugensquote:
Als ze nog welpjes zijn lijkt het er wel opquote:
dan leert ze het nooit afquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Vind ik zielig en ze miauwt dan de hele buurt bij elkaar.
Als het nou echt lekker warm was buiten zou ik het nog anders vinden maar ik sta nu liever ook niet langer buiten dan nodig is.quote:
niet updaten?quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer mijn Sims te fixen, want er is weer een update geweest. En dan doet niets het natuurlijk
frikandel speciaal?quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Ben weer totaal inspiratieloos wat betreft wat ik moet eten nu
Eigen schuld, dikke bultquote:
Al gedaanquote:
Is da ook eenen hontquote:Op zondag 19 oktober 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
En Rocko doet zo ook nog stofzuigen en dweilen als ik weg ben. De wereld is geweldig
Tijd om een vriendjesmaakapp te installerenquote:
Wat voor apps zijn dat?quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tijd om een vriendjesmaakapp te installeren
Hmm. Misschien een teamsport gaan doen ofzo? Ik heb juist wat teveel vrienden gemaakt de laatste tijd, nu heb ik moeite om alles nog bij te houdenquote:
Ja. Denk dat ze wel zin hebben om naar Thailand te komen?quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm. Misschien een teamsport gaan doen ofzo? Ik heb juist wat teveel vrienden gemaakt de laatste tijd, nu heb ik moeite om alles nog bij te houdenAls we ze nou gewoon een beetje tussen ons heen- en weer konden schuiven
Er zijn verschillende apps om vrienden te maken, zoals Bumble BFF (voor vriendschap), Meetup (voor groepsactiviteiten) en Yubo (voor wereldwijde contacten). Andere opties zijn Hoop, Meet5 en UNBLND, die ook verschillende mogelijkheden bieden om mensen te ontmoeten op basis van gedeelde interesses of in een ontspannen, lokale setting.quote:
Je hebt ons tochquote:
Zal zo even kijken die hier ook werken. Bumblies werkt sowiesoquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn verschillende apps om vrienden te maken, zoals Bumble BFF (voor vriendschap), Meetup (voor groepsactiviteiten) en Yubo (voor wereldwijde contacten). Andere opties zijn Hoop, Meet5 en UNBLND, die ook verschillende mogelijkheden bieden om mensen te ontmoeten op basis van gedeelde interesses of in een ontspannen, lokale setting.
Is dat de maatstaaf tegenwoordigquote:
de meeste jongeren zijn wel ernstig verslaafd aan hun telefoon social media en leven in soort fake wereldquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat de maatstaaf tegenwoordig
Sociale media is echt een ziekte soms.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
de meeste jongeren zijn wel ernstig verslaafd aan hun telefoon social media en leven in soort fake wereld
dus ik vrees van wel ja
Zijn er nog andere Nederlanders daar? Toen ik in het buitenland werkte kwam ik wel eens met groepje expats samen. Of zijn dat allemaal zwevers?quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat nog niet eens maar voel mij wat alleen
je kunt er ook veel nieuwe mensen mee leren kennen op een positieve manierquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sociale media is echt een ziekte soms.
Je kunt er ook veel influencers op tegenkomen die fake news verspreiden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kunt er ook veel nieuwe mensen mee leren kennen op een positieve manier
ja precies, en jonge mensen kunnen daar vaak niet zo goed mee omgaanquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kunt er ook veel influencers op tegenkomen die fake news verspreiden.
Mes snijdt aan twee kanten en in mijn ogen vaker de verkeerde kant.
En wat kunnen we daar aan doen?quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja precies, en jonge mensen kunnen daar vaak niet zo goed mee omgaan
betere voorlichting en streng toezicht van ouders van wat hun kinderen op de socials uitvretenquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En wat kunnen we daar aan doen?
Eens. Voorlichting is goed. Hoe het toezicht?quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
betere voorlichting en streng toezicht van ouders van wat hun kinderen op de socials uitvreten
gewoon tot je 16e onder toezicht van je ouders die met een verbinding op je telefoon mee kunnen lezenquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Voorlichting is goed. Hoe het toezicht?
Als dit noodzakelijk is zou ik zeggen doe het. Of gewoon geen telefoon tot ze wat ouder en wijzer zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon tot je 16e onder toezicht van je ouders die met een verbinding op je telefoon mee kunnen lezen
dat is ook niet goed, na 12- 13 jaar moeten ouders hun kinderen vrijheid geven, dat is nodig voor de ontwikkeling; zo'n controle erop werkt dat tegenquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon tot je 16e onder toezicht van je ouders die met een verbinding op je telefoon mee kunnen lezen
dan word je doodgepest op schoolquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als dit noodzakelijk is zou ik zeggen doe het. Of gewoon geen telefoon tot ze wat ouder en wijzer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |