Zonder jou is er geen rust voor mijquote:
Ik heb een keer een blauwe bessen bavarois gemaaktquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:52 schreef mschol het volgende:
ik wil wel eens aarbeien bavarois maken
ik heb niet eens een bakvorm.. zou een bakje ofzo moeten gebruikenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een keer een blauwe bessen bavarois gemaakt
Maar dat was niet helemaal goed gegaan met homogeniseren oid, de meeste kleur van de bessen was naar beneden gezakt, maar in gradaties.
Dus toen we dat ding uit de vorm stortten was de bovenste laag heel donkerpaars en daaronder in laagjes steeds wat lichter.
Zag er heel gaaf uit
"Ohhh wauw, hoe heb je die laagjes zo mooi gekregen?"
"Oh, uhm, ja, ehm, geheim van de chef? Hehehe"
Even langs de Action ofzo gaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niet eens een bakvorm.. zou een bakje ofzo moeten gebruiken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
Zonder jou slaap ik vannacht niet in
Zonder jou heb ik totaal geen zin
In principe kan alles natuurlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niet eens een bakvorm.. zou een bakje ofzo moeten gebruiken
ovenschaal heb ik wel, denk wel dat het dan erg veel wordtquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
In principe kan alles natuurlijk
Een ovenschaal of desnoods een lege pan oid.
Ik heb wel een paar optiesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ovenschaal heb ik wel, denk wel dat het dan erg veel wordt
Nemen mensen die ook vanwege vit. D?quote:
Ik krijg net een rosétjequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
mooi..
ik ga nu maar gewoon aan de druif
Wat een verwennerijquote:
Ik heb 4 bier op. Dat is voldoende. Morgen weer naar de Effenaar. Wel al een paar bekenden gezienquote:
quote:
Ettino Pettinoquote:
Ohquote:
Dat is het moment dat ik schijt heb en gewoon los ga.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Venga boys uit de speakers hier..
Ik heb thuis nog sablé druivenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon een druif is een stuk lekkerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |