Klopt. 12,50 intussen. Die komt ook al in de buurt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
De Efteling is geen 23,50 voor parkeren
quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan.
Heb tickets voor Legoworld. Vandeweek even heen. Parkeerticket 23.50
Ja beetje uitrusten op een tropisch strand 🏝quote:Op zondag 19 oktober 2025 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig kun je lekker je eigen dag indelen daar en beetje chillen.
Winterefteling ben ik ook eens geweest. Super leuk hoor. Centimeters sneeuw uitgerekend op die dag waardoor bijna alle attracties gesloten warenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
Efteling kom ik alleen als het gratis is. Vroeger voordat die in de winter open was konden bedrijven het wel in de winter afhuren, toen een paar keer geweest, was ook al het eten gratis
Omg check dit @CherryLipsquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
Efteling kom ik alleen als het gratis is. Vroeger voordat die in de winter open was konden bedrijven het wel in de winter afhuren, toen een paar keer geweest, was ook al het eten gratis
Ga met een maat van me en zijn dochter gaat ook mee. Hebben de parkeerkosten door twee gedeeld.quote:
En iedereen die daar broodjes Unox gaat halen terwijl het broodje curryworst in het Alpendorpje echt duizend keer beter isquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Winterefteling ben ik ook eens geweest. Super leuk hoor. Centimeters sneeuw uitgerekend op die dag waardoor bijna alle attracties gesloten waren
Zo'n maat waar je 20 jaar geleden zwalkend mee thuis kwam rond 6 uur 's ochtends na een hele nacht doorzakken?quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ga met een maat van me en zijn dochter gaat ook mee. Hebben de parkeerkosten door twee gedeeld.
Mag dus iets minder klagen.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En iedereen die daar broodjes Unox gaat halen terwijl het broodje curryworst in het Alpendorpje echt duizend keer beter is
Ja, en ja ik ben oud ik weet het.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n maat waar je 20 jaar geleden zwalkend mee thuis kwam rond 6 uur 's ochtends na een hele nacht doorzakken?
gewoon te paard gaanquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja bizar. Meen me nog te herinneren dat ik ooit daar stond voor een tientje, de hele dag.
Broodje curryworst.. Dat klinkt best goed eigenlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En iedereen die daar broodjes Unox gaat halen terwijl het broodje curryworst in het Alpendorpje echt duizend keer beter is
12,50 dacht ik. Misschien 15 ondertussen.quote:
* dud0r stopt kroketje inquote:
Je hebt beide McLarens tetsen eraf gemist.quote:
Ik heb reeds mijn mening daarover gegeven.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt beide McLarens tetsen eraf gemist.
Je had liever gehad dat ze het vandaag deden?quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb reeds mijn mening daarover gegeven.
Je moet ook wel kauwen. Niet gelijk in je normale reflex van dingen willen deepthroaten gaan.quote:
Wat is je mening?quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb reeds mijn mening daarover gegeven.
Die wil de sprint als saaie optocht zodat de race spannend is, ipv andersom zoals nuquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is je mening?
Ik zie het al. McLaren heeft de memo niet gekregen dat het niet in de sprint mag, want zie @:Nattekat het niet.
De sprint races zijn niet het kijken waard ofzo had her VOCHTIG POESJE het over.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is je mening?
Ik zie het al. McLaren heeft de memo niet gekregen dat het niet in de sprint mag, want zie @:Nattekat het niet.
Ik hoop een herhaling vanavondquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wil de sprint als saaie optocht zodat de race spannend is, ipv andersom zoals nu
Oscar en Lando zitten alleen nu niet zo dicht bij elkaarquote:
Ja wat denk jij dan?quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had liever gehad dat ze het vandaag deden?
Diepe divebomb van Oscar en die dan Lando raakt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oscar en Lando zitten alleen nu niet zo dicht bij elkaar
Afgekeken van Russell?quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diepe divebomb van Oscar en die dan Lando raakt.
Ik denk eerder van Bottas, zoals Hongarije 2021.quote:
maar dat is niet verboden hier..quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:23 schreef dud0r het volgende:
Ga eens naar het F1 topic met die auto praat
Heb je toch stiekem de sprint gekekenquote:
Niks is verboden hier.quote:
Er is zelfs een tijd geweest dat al het drinken dan ook gratis was. Konden we zo hele trays Dommelsch bij de mensen in de rugzakken schuivenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
Drinken was ook gratis, maar kan met niet herinneren dat je hele trays meekreegquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is zelfs een tijd geweest dat al het drinken dan ook gratis was. Konden we zo hele trays Dommelsch bij de mensen in de rugzakken schuivenDat heeft niet lang geduurd.
Nee de volgende keer trokken we alle blikjes open die we meegaven. Dat hielpquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drinken was ook gratis, maar kan met niet herinneren dat je hele trays meekreeg
https://www.bricklink.com(...).page?P=5162pb01#T=Cquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
Een klein LEGO draakje wat cute.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.bricklink.com(...).page?P=5162pb01#T=C
hier los te koop
bruin staat er niet tussen gek genoeg?
Klinkt ineens een stuk toffer.quote:Norwegian Ridgeback with Bright Light Orange Eyes
In de nieuwe folder gewoon, vanaf morgenquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips volgens mij weet jij altijd wat in de aanbieding is bij de HEMA dus als ze binnenkort weer een keer theedoeken en keukenhanddoeken in de aanbieding hebben wil je dan een gil geven.
Oh dat is wel heel snel lol. Thanks hahaquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de nieuwe folder gewoon, vanaf morgen
https://imgur.com/a/tO1qlZ8#We3cm3O
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |