Weet je al wat voor spookje??quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een tatoeage van een spookje.
Casper.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je al wat voor spookje??
Gewoon een simpel klein spookje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je al wat voor spookje??
En weet je al waar, of is dat te intiem?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een simpel klein spookje.
Op een boo-bie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En weet je al waar, of is dat te intiem?
Of op haar boo-tyquote:
quote:
Wel ideale basiskasten om zelf een kleur overheen te verven.quote:Op zondag 19 oktober 2025 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zie dat ze bij ikea weer hebben weten te bezuinigen.. de IVAR zijpanelen moet je nu zelf in elkaar zetten
ja dat wel, maar juist de onbehandelde look staat mij wel aan, maar schijnt dat ze naast het zelf in elkaar zetten de staanders (soms?) uit 4 verschillende delen hout maken nu, dus ze worden minder mooiquote:Op zondag 19 oktober 2025 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel ideale basiskasten om zelf een kleur overheen te verven.
Ik stel nog even uit. Nog steeds 19.5 binnen. Zodra het onder de 18 komt zal het hier ook wel moeten ja.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:03 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, het moment waarvan je wist dat het ervan zou gaan komen is aangebroken, de verwarming moet worden aangezet
18 is voor mij ook nog wel acceptabel,maar ik krijg zo mijn ouders op bezoek. Wil die oudjes niet in de kou laten zittenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik stel nog even uit. Nog steeds 19.5 binnen. Zodra het onder de 18 komt zal het hier ook wel moeten ja.
Gewoon door bikkelen tot 17quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik stel nog even uit. Nog steeds 19.5 binnen. Zodra het onder de 18 komt zal het hier ook wel moeten ja.
Kan.quote:
Jezus christusquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan.
Heb tickets voor Legoworld. Vandeweek even heen. Parkeerticket 23.50
Op haar billen natuurlijk zodat het net lijkt alsof 'ie uit zijn schuilplaats komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En weet je al waar, of is dat te intiem?
Ja bizar. Meen me nog te herinneren dat ik ooit daar stond voor een tientje, de hele dag.quote:
Straks is het parkeren even duur als de toegang zelf.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan.
Heb tickets voor Legoworld. Vandeweek even heen. Parkeerticket 23.50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |