Dat scheelt al niet veel meer inderdaad.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks is het parkeren even duur als de toegang zelf.
Ik vind dat pittig veel geld om je auto even te parkeren.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja bizar. Meen me nog te herinneren dat ik ooit daar stond voor een tientje, de hele dag.
In guldens zeker ook nog? Oude lul.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja bizar. Meen me nog te herinneren dat ik ooit daar stond voor een tientje, de hele dag.
Is het ook. Maar heb eerlijk gezegd geen zin om met de trein te gaan.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat pittig veel geld om je auto even te parkeren.
quote:
Gewoon een stukje verderop parkeren voor gratis en erheen lopen, heb je ook nog extra stapjesquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks is het parkeren even duur als de toegang zelf.
Ja het wordt steeds duurder.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan.
Heb tickets voor Legoworld. Vandeweek even heen. Parkeerticket 23.50
Dan moet hij bij mij in de wijk parkeren. Succes met daar een parkeerplaats vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een stukje verderop parkeren voor gratis en erheen lopen, heb je ook nog extra stapjes
Het is maar t/m 22 okt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja het wordt steeds duurder.
Ik kan er heen lopen. Maar kind is op vakantie met z'n moeder en geen zin om alleen te gaan.
Laat maar weten hoe het was. Misschien dat ik dan nog kijk of ik volgend weekend ga
Ja ik weet waar maar dat wordt rondjes rijden tot ik een ons weeg.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een stukje verderop parkeren voor gratis en erheen lopen, heb je ook nog extra stapjes
Dacht dat het de hele herfstvakantie wasquote:
Die wil jij vast wel voor hem vrijmakenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet hij bij mij in de wijk parkeren. Succes met daar een parkeerplaats vinden.
En dan is het nog 20 minuten lopen ongeveer
Als de prijs van de benzine boven de 2 gulden komt per liter, dan gaan we geen auto meer rijden.quote:
Ik sta zelf al op de stoep geparkeerd. Dus nee.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wil jij vast wel voor hem vrijmaken
Dacht ik ook maar het begon al vorige week toen het andere deel van Nld vakantie had.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat het de hele herfstvakantie was
Bij de Efteling doe ik dat al.quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huilen bij de pomp toen er weer voor meer dan 100 euro in gingquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als de prijs van de benzine boven de 2 gulden komt per liter, dan gaan we geen auto meer rijden.![]()
De Efteling is geen 23,50 voor parkerenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de Efteling doe ik dat al.
Hoeveel dan? 10?quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
De Efteling is geen 23,50 voor parkeren
Vinden ze leuk daar in Ketsheuvelquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de Efteling doe ik dat al.
Dat is wel apart. Maken ze reclame voor het leukste uitje tijdens de herfstvakantie, maar alleen Zuid heeft vakantie dan.quote:
Ga dit jaar al, denk dat ik het na 1 keer wel gezien heb eigenlijk. Ga wel voor m'n dochter natuurlijkquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:30 schreef Ama het volgende:
Misschien volgend jaar even kijken maar dan ga ik wel met de trein. Misschien hebben meer FOK!kers (of 1) wel zin om mee te gaan dan.
Heb je er 5 jaar over gedaan?quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:30 schreef Haags het volgende:
Bedankt @:airwin ging even kijken wanneer ik mijn rijbewijs haalde. 2004![]()
Alsnog een oude lul, maar niet in gulden tijdperk
Denk dat ze die toko niet voor 2 weken kunnen huren? Dan wordt het allemaal nog duurder. Of nietMquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel apart. Maken ze reclame voor het leukste uitje tijdens de herfstvakantie, maar alleen Zuid heeft vakantie dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |