SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Mja misschien. Ga al naar de gym maar misschien is het meer mentaal dat ik niet genoeg doequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien die afvalpillen? Of iets actiever zijn overdag?
nou ja de minuut was allang om.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nizno stond blijkbaar voor de deur te trappelen
Je was ook wel super actief altijd voorheen in Nederland, met werk. En daarna volgens mij in het begin met vrienden en later met kitesurfen in thailand?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja misschien. Ga al naar de gym maar misschien is het meer mentaal dat ik niet genoeg doe
Oh heb je een minuut? Ik denk altijd dat ik binnen 5 seconden met een geniale TT op de proppen moet komenquote:
Ik was even afgeleid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh heb je een minuut? Ik denk altijd dat ik binnen 5 seconden met een geniale TT op de proppen moet komen
Mja sociale contacten zijn een beetje afgenomen laatste tijd. Mja weet het nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je was ook wel super actief altijd voorheen in Nederland, met werk. En daarna volgens mij in het begin met vrienden en later met kitesurfen in thailand?
Officieel heb je een minuut. Staat in de Constitution, very strongly.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh heb je een minuut? Ik denk altijd dat ik binnen 5 seconden met een geniale TT op de proppen moet komen
echt niemand hequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin om morgen een rondje met de trein te gaan maken door het land. Wie heeft er zin om mij morgen ergens te meeten voor een terrasje / biertje / hapje?
Hmm dekenfort. Brengt me op een ideequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
echt niemand he![]()
Iedereen groeit nog liever vast aan zijn dekenfort dan mij te meeten. Raartjes.
Werd nog vrij close zo te zien aan de eindstandquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PSV gaat misschien wel een keertje winnen van Kowet.
gaan wij nog mensen in elkaar rammennnnnnnnnnnnnn???quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja sociale contacten zijn een beetje afgenomen laatste tijd. Mja weet het niet
Niet zo’n zinquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gaan wij nog mensen in elkaar rammennnnnnnnnnnnnn???
zo ver inzoomen maakt het niet smakelijkerquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gaan wij nog mensen in elkaar rammennnnnnnnnnnnnn???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |