SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
rode muskaat druif heb ik nog niet gezien eerlijk gezegd..quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vind de rode variant lekkerder
straks buikpijnquote:
je moet het ook niet in 5 minuten naar binnen Kirbyën!!quote:
wanneer moet je het gebruiken?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Je kan dus geen abo op een anonieme kaart zetten
En ik denk niet dat dat nog even snel geregeld kan worden.
Wat zeg jij voor geks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet het ook niet in 5 minuten naar binnen Kirbyën!!
ja dan gaat t je niet lukken.quote:
als jij ruim 2kg muskaatdruiven wilt kirbyen be my guestquote:
johquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Hoezo dom? Ik reis eens per jaar met de trein ofzo, dat ding heb ik vaker uitgeleend dan zelf gebruikt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan gaat t je niet lukken.
Beetje dom dat je ook geen persoonlijke OVC hebt trouwens
ja maar jamaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet het ook niet in 5 minuten naar binnen Kirbyën!!
200gr per etmaal kirbyen is genoegquote:
maar het is toch logisch dat je op een anonieme kaart niet een persoonlijk abbonement kan zetten? of niet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is een ervaren treinreiziger
voor hem nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het is toch logisch dat je op een anonieme kaart niet een persoonlijk abbonement kan zetten? of niet?
Het gaat al mis met denken dat ik weet dat het een persoonlijk abonnementen is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het is toch logisch dat je op een anonieme kaart niet een persoonlijk abbonement kan zetten? of niet?
Nou ja het staat op jouw naam en jij krijgt de rekening dus op zich..quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat al mis met denken dat ik weet dat het een persoonlijk abonnementen is.
ow ja joh... jij dokt dat weekend vrij abo en je leent je anonieme OVC zo vaak uit dat iedereen er in die maand gebruik van kan maken...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu ook achter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja het staat op jouw naam en jij krijgt de rekening dus op zich..
welk abbonement ken jij dat niet persoonlijk is? (dus niet op naam staat)quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Dat zou wel echt top zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja joh... jij dokt dat weekend vrij abo en je leent je anonieme OVC zo vaak uit dat iedereen er in die maand gebruik van kan maken...
ja de NS is gek
Ik wist tot vanochtend niet eens van het bestaan van weekend vrij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja joh... jij dokt dat weekend vrij abo en je leent je anonieme OVC zo vaak uit dat iedereen er in die maand gebruik van kan maken...
ja de NS is gek
Dit is waarom je er geen abonnement op kunt zetten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo dom? Ik reis eens per jaar met de trein ofzo, dat ding heb ik vaker uitgeleend dan zelf gebruikt.
hij is de vader van @kwiwi ??quote:
Naar wie moet de rekening anders?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je weekend vrij hebt en je wil doordeweeks ook korting, moet je voor vier euro ofzo nog een daluren-ding afsluiten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:35 schreef Nizno het volgende:
sowieso is gedurende het abo toch ook alle 40% korting doordeweek op rekeninng?
of hebben ze dat alweer afgeschaft bij dat NS Flex?
ow ja met flex waren die ook uit elkaar geruktquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je weekend vrij hebt en je wil doordeweeks ook korting, moet je voor vier euro ofzo nog een daluren-ding afsluiten.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja het staat op jouw naam en jij krijgt de rekening dus op zich..
Gewoon naar het rekeningnummer dat ik invoer op de site met automatische incasso, zoals vroegah.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar wie moet de rekening anders?
Oh, nou gelukkig wordt jij hier nooit geroast.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik merk dat ik de laatste tijd veel emotioneler reageer op dingen.
wel leuk dat je dan zelf de volle mep moet betalen maar je medereizigers wel 40% korting kunnen krijgen doordeweek omdat jij in het weekend vrij kan reizenquote:NS Flex
Weekend Vrij
Treinreizen:
Onbeperkt reizen in het weekend
Onbeperkt reizen op feestdagen
40% Samenreiskorting in de daluren voor 3 medereizigers
behalve voor 9u smorgens..quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis de oude voordeelurenkaart. Gewoon altijd korting want er was nog geen aparte spits.
Daar zat ik van de week ook naar te kijken, maar volgens mij bedoelen ze dat zij korting krijgen in het weekend.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
hmmm even gekeken
[..]
wel leuk dat je dan zelf de volle mep moet betalen maar je medereizigers wel 40% korting kunnen krijgen doordeweek omdat jij in het weekend vrij kan reizen
Als dit een rant is, ben ik benieuwd hoe jij zou reageren op een echte rantquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Och heden. De daily Nattekat rant. Okee
Denk dat ik chocolaatjes ga halen in de stad
Jawelquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Oh, nou gelukkig wordt jij hier nooit geroast.
bij de i staatquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zat ik van de week ook naar te kijken, maar volgens mij bedoelen ze dat zij korting krijgen in het weekend.
dus die samenreizigers krijgen echt doordeweek ook kortingquote:Daluren: maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur en 18.30 tot 6.30 uur.
Weekend: vrijdagavond 18.30 uur tot maandagochtend 4.00 uur.
Nee ik ben oud, met die voordeelurenkaart was er gewoon helemaal geen spits. Die spits is nog relatief nieuw. En toen die spits kwam heb ik inderdaad nog een tijdje met korting in de avondspits mogen reizen en toen schaften ze die hele kaart af.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve voor 9u smorgens..
ow en in juli en aug de hele dag... ook voor 9u
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij de i staat
[..]
dus die samenreizigers krijgen echt doordeweek ook korting
ik heb sinds 1999 het voordeelurenabo gehad waarmee ik voor 9u niet korting kreeg. Had ik een los papier voor het abonnement die je in een hoesje deed waar je dan ook je treinkaartje in kon steken. De abokaart was een zichtkaart, papier, dus moest je voorzichtig mee zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ben oud, met die voordeelurenkaart was er gewoon helemaal geen spits. Die spits is nog relatief nieuw. En toen die spits kwam heb ik inderdaad nog een tijdje met korting in de avondspits mogen reizen en toen schaften ze die hele kaart af.
de avondspits werd geintroduceerd in 2011, toen werd voordeelurenabo afgeschaft (volgens: https://www.bnnvara.nl/ka(...)t-weg-per-1-augustus)quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Relatief nieuw zeg ik, toen ik op kantoor werkte was die er al en dat was 2010 ofzo.
Oude leef.
Wat stom dat mijn geheugen dan iets heel anders zegtquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb sinds 1999 het voordeelurenabo gehad waarmee ik voor 9u niet korting kreeg. Had ik een los papier voor het abonnement die je in een hoesje deed waar je dan ook je treinkaartje in kon steken. De abokaart was een zichtkaart, papier, dus moest je voorzichtig mee zijn.
Het reiskaartje gaf je aan de conducteur mv die dan even keek naar je papieren kaartje en papieren abonnement en op zijn horloge keek of het al 9u was
uitgefasseerdquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:45 schreef mschol het volgende:
[..]
de avondspits werd geintroduceerd in 2011, toen werd voordeelurenabo afgeschaft (volgens: https://www.bnnvara.nl/ka(...)t-weg-per-1-augustus)
Heel raar dat je die in Thailand niet kan gebruikenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
Ik kreeg gisteren de factuur van mijn Ns flex dal abbo. Vergeten op te zeggen
Ik word helemaal gestoord nu.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:45 schreef mschol het volgende:
[..]
de avondspits werd geintroduceerd in 2011, toen werd voordeelurenabo afgeschaft (volgens: https://www.bnnvara.nl/ka(...)t-weg-per-1-augustus)
Dat kan toch aan je werkgever liggen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word helemaal gestoord nu.
Even gekeken en ik werkte in 2009 in Utrecht van 10 tot half 7 dus ik kon net buiten de spits reizen en dat kreeg ik vergoed. Als ik een keer een uur eerder begon kreeg ik het verschil niet vergoed.
nu kan je NS flex alleen op basis zetten, om em eraf te halen moet je product ophalen/verwijderen bij een automaatquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
Ik kreeg gisteren de factuur van mijn Ns flex dal abbo. Vergeten op te zeggen
om de plantjes water te geven neem ik aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Het belangrijkste is dat ik nu koffie heb.
Ah betaal je bij basis dan nog 5 euro nog wat per maand?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
nu kan je NS flex alleen op basis zetten, om em eraf te halen moet je product ophalen/verwijderen bij een automaat
ze mogen niet slap gaan hangen, daarom de caffeīnequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
om de plantjes water te geven neem ik aan
Kan ook al geen zegeltjes meer sparen bij de ahquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heel raar dat je die in Thailand niet kan gebruiken
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
om de plantjes water te geven neem ik aan
nee, basis is gratisquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah betaal je bij basis dan nog 5 euro nog wat per maand?
Ze worden hard gedrilld hier.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze mogen niet slap gaan hangen, daarom de caffeīne
kijken of ze bezorgen in thailand?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ook al geen zegeltjes meer sparen bij de ah
nee, maar als je er helemaal vanaf wilt kun je ook je OVC als verloren melden op de site van OVC https://www.ov-chipkaart.nl/quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah betaal je bij basis dan nog 5 euro nog wat per maand?
Heb je wel de AH Premium opgezegd?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ook al geen zegeltjes meer sparen bij de ah
Oh dat hoeft niet maar betaal nu voor die kortings optie. Das natuurlijk een beetje domquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, maar als je er helemaal vanaf wilt kun je ook je OVC als verloren melden op de site van OVC https://www.ov-chipkaart.nl/
een week er na NS bellen dat je je kaart kwijt bent maar hem ook al tijden niet hebt gebruikt dus niet had gedacht aan het abo...
zij kunnen zien dat hij niet gebruikt is en de kaart a is geblokkeerd en dan opzeggen zonder dat jij actie hoeft te nemen
Weet ik niet nu je het zo zegt. Staat mij wel iets van bij dat ik heb opgezegd en ook de bol selectquote:
snap ik, dan omzetten idd naar basisquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet maar betaal nu voor die kortings optie. Das natuurlijk een beetje dom
tegen een witte achtergrond gaan staan en jezelf op de foto zetten met de frontcamera van je telefoon, even een beetje bijcroppen en klaar is meneer.quote:
Ja beetje zonde om te betalen voor de dubbele zegels die je niet spaartquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet nu je het zo zegt. Staat mij wel iets van bij dat ik heb opgezegd en ook de bol select
Ik heb zo'n mooie foto, maar moet hem wel even zoeken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
tegen een witte achtergrond gaan staan en jezelf op de foto zetten met de frontcamera van je telefoon, even een beetje bijcroppen en klaar is meneer.
ik mis de gequote post nu in mn overzicht, bij refresh staattie er wel tussen, wtfquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mooie foto, maar moet hem wel even zoeken.
Had ik eerder vandaag ook en toen dacht ik nog huh waarom is dat weg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mis de gequote post nu in mn overzicht, bij refresh staattie er wel tussen, wtf
heb ik hier ook wel eens. heel raarquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mis de gequote post nu in mn overzicht, bij refresh staattie er wel tussen, wtf
Ik zal straks ook eens een nieuwe aanvragen voor ik het weer vergeet. Toch wel handig als ik met de bus wil ofzo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
En nog geld durven te vragen ook
Maar geregeld, wordt ergens volgende week bezorgd
Hetzelfde. Gewoon meer chocola kopenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit een rant is, ben ik benieuwd hoe jij zou reageren op een echte rant
je ziet er niet uit als een scheve padquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik lijk op een scheve pad op m'n foto![]()
Ik heb hem weggestopt. Kan wel janken. Hebben er twee gemaakt en het is vreselijk. Zie ik er echt zo uit? Ik ga nooit meer naar buiten.
Ik heb dat nog nooit geboekt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Hoever van te voren boeken jullie een vliegticket?
Je hebt nog nooit een vliegticket gekocht?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit geboekt.
zodra het uit komt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Nee, ik vloog altijd met anderen die dan de tickets hebben geregeld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een vliegticket gekocht?
oke. hoe ver van te voren zou je zelf een ticket boekenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik vloog altijd met anderen die dan de tickets hebben geregeld.
hangt van de locatie af. Naar buiten Europa meestal richting een jaar van te voren. Binnen Europa korter op de vertrekdatum, een paar maanden ervoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. hoe ver van te voren zou je zelf een ticket boeken
een jaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hangt van de locatie af. Naar buiten Europa meestal richting een jaar van te voren. Binnen Europa korter op de vertrekdatum, een paar maanden ervoor.
max een maand of 2 maar ben daar gewoon slecht inquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Dat deden mijn ouders wel voor de reis naar Australië.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een jaarDas wel ver.
Ik twijfel of ik nu al een ticket moet boeken voor eind januari. Maar denk niet dat het er goedkoper op gaat worden
Deden wij toen we naar Denemarken gingen. Bijna een jaar van te voren geboektquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een jaarDas wel ver.
Ik twijfel of ik nu al een ticket moet boeken voor eind januari. Maar denk niet dat het er goedkoper op gaat worden
Mmmmmmmquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hetzelfde. Gewoon meer chocola kopen
Ik heb die voor IJsland nog niet, dus in ieder geval niet langer dan 10 maanden van tevoren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Muffins hierquote:
huis bezemkast in den haag ook in de verkoop?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Ja boek maar gewoon nu denk ik
20 jan naar amsterdam en 7 feb weer terug. Ben vanaf 5 feb dakloos dus wil niet te lang bij familie slapen
Die heb ik niet meer toch.Alleen rotterdamquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:55 schreef mschol het volgende:
[..]
huis in den haag ook in de verkoop?
*BURP*quote:
je ging rotje toch verkopen en dan in den haag een of andere bezemkast kopen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer toch.Alleen rotterdam
bezemkast is pas 2027 klaar :pquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je ging rotje toch verkopen en dan in den haag een of andere bezemkast kopen?
daarom kom ik ook nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Alsof je iets wegkrijgt met mijn paddenhoofd tegenover je
Ging mij de vorige keer best goed af.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Alsof je iets wegkrijgt met mijn paddenhoofd tegenover je
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon niet meer in een shirt fietsen daarnet, dus kou
Ik hoop het al kan jan en feb toch best koud zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]het vriest tegen die tijd waarschijnlijk niet eens meer (als het dat al gaat doen)
?quote:
quote:
oudr kan ik in theorie terug hangen maar wil ik niet,quote:
jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof jij nog in een shirt fietst.
ah oke ja nee als je echt nieuwe wilt dan ben je wel even zoet met vinden wat je zoekt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
oudr kan ik in theorie terug hangen maar wil ik niet,
nieuwe: maten raam zijn kut met peren, overal net niet standaard maten en dan denk je een compromis te doen (niet in maar op het kozijn) en wat te vinden, issie te kort
Net was er geen zonnetje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ja
afhankelijk van tijd en zonnetje met of zonder zomerjas
Oh dat is wel irritant.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
oudr kan ik in theorie terug hangen maar wil ik niet,
nieuwe: maten raam zijn kut met peren, overal net niet standaard maten en dan denk je een compromis te doen (niet in maar op het kozijn) en wat te vinden, issie te kort
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke ja nee als je echt nieuwe wilt dan ben je wel even zoet met vinden wat je zoekt.
Heb er ook lang over gedaan om mijne naar het zin te vinden.
waar hebben jullie je raambekleding gekocht? (en wat heb je)quote:
Ik heb gewoon simpele verduisterende gordijnen via zo'n koopjeswebsite maar het zijn echt standaard maten. Ik heb het geluk dat dat prima past want je hebt ze 150 breed en 300 en qua hoogte zijn ze perfect alleen in mijn computer/hobbykamer heb ik ze een stuk korter laten maken want daar wou ik ze niet tot de grond.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
waar hebben jullie je raambekleding gekocht? (en wat heb je)
ik heb eigenlijk plissegordijnen op het oog voor de woonkamer
bij de lokale decozaak...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
waar hebben jullie je raambekleding gekocht?
Ik heb verduisterende gordijnen van de Hema en plisse van Veneta.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
voor de slaapkamer in deventer heb ik destijds plissegordijnen via plissegordijnen.nl besteld.. maar ik zie dat die site nu omgebouwd is naar doehetbudget.nl dus geen idee of ze daar nog dezelfde kwaliteit hebben. Die waren erg makkelijk zelf te plaatsen en ook snelle leveringquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Jezusquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:21 schreef mschol het volgende:
voor de grap eens gekeken bij veneta... grootste raam in de woonkamer (180x185cm) is ¤410,25 ( plisse, top-down bottom up) ja, je koopt het voor de lange termijn, maar toch..
Je kunt ook voor 6 euro klaar zijn bij Ikea voor dat raam. Denk alleen dat je het na 3x gebruiken van de muur aftrektquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:21 schreef mschol het volgende:
voor de grap eens gekeken bij veneta... grootste raam in de woonkamer (180x185cm) is ¤410,25 ( plisse, top-down bottom up) ja, je koopt het voor de lange termijn, maar toch..
spijkers in de muur en een losse lap stof?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt ook voor 6 euro klaar zijn bij Ikea voor dat raam. Denk alleen dat je het na 3x gebruiken van de muur aftrekt
https://www.ikea.com/nl/nl/p/schottis-plissegordijn-wit-20242282/quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
spijkers in de muur en een losse lap stof?
Geen idee waar de mijne vandaan komen. De instelling is er in principe verantwoordelijk voor. Ik zou het wel zelf mogen beslissen, maar dan zijn alle kosten voor mijn rekening. Dus laat ik het zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:25 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vouwgordijnen, vitrage en gordijnen van Karwei
Valt best mee toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:21 schreef mschol het volgende:
dat mag ik wel aannemenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben best benieuwd straks naar het verschil in de wachtrijen bij de Effenaar. In de grote zaal staat zanger Kafke en ik ga dus naar een poppunkachtig iets in de kleine zaal. Verwacht echt een groot verschil.
tja.. dat is niet wat ik wil, dan kan ik net zo goed het oude terug hangenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/schottis-plissegordijn-wit-20242282/
ik vind het behoorlijk aan de prijs voor een plisse gordijntje eigenlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt best mee toch?
Dan heb je een redelijke kwaliteit, op maat gemaakt.
Ja. ik vrees voor veel Tokkies in de rij bij Kafke en bij mij veel zwartgeklede mensenquote:
Ik denk als je echt tijdelijk even uit nood iets moet hebben dat dit wel kan werken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/schottis-plissegordijn-wit-20242282/
Plisse is duurquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. dat is niet wat ik wil, dan kan ik net zo goed het oude terug hangen
[..]
ik vind het behoorlijk aan de prijs voor een plisse gordijntje eigenlijk
Volgens mij heb ik ze wel eens gehoord. Even kijken of ik al iets van hun geliked heb op Spotifyquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg op youtube een aanbeveling voor een band die ik nog niet kende. Majestica.
Bekijk deze YouTube-video
Best aardig.
Zie ik plots dat ze morgen in Leiden optreden. Grappig.
Daar gaat je bankrekeningquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
WAAAAAT WE HEBBEN CHINEES OP THUISBEZORGD. 🙌🏼
Ze treden op met Dominum, die kende ik al wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze wel eens gehoord. Even kijken of ik al iets van hun geliked heb op Spotify
Dominum is mij nog onbekend. Voor mij is Leiden net te ver weg en ik heb morgen al Battlebeastquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze treden op met Dominum, die kende ik al wel.
Het is dat ik nog herstellende ben van ziekte. Zie dat er nog kaartjes zijn. Was ik wel even op en neer gegaan.
De Chinees zit hier op 100 mquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
WAAAAAT WE HEBBEN CHINEES OP THUISBEZORGD. 🙌🏼
Tussen die 2 zou ik sowieso Battle Beast kiezen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dominum is mij nog onbekend. Voor mij is Leiden net te ver weg en ik heb morgen al Battlebeast
Hier gaat of is hij weg uit de wijk. Denk dat die al weg is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De Chinees zit hier op 100 m
Hoe kom jij dan aan je dosis gebakken banaan?quote:
Ik zag dat de appie nu iets van Pisang Goreng in de diepvries had liggen. Maar dat is anders als bestellen/afhalen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan je dosis gebakken banaan?
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Vorige week al gehad. Dus dit weekend niet.
Same. Moet nog steeds een goede nieuwe uitzoeken.quote:
Ik moet helemaal niets wetenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij weten
[..]
Same. Moet nog steeds een goede nieuwe uitzoeken.
Die hebben wij gelukkig niet zo dichtbijquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De Chinees zit hier op 100 m
De snackbar zit er naastquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Die hebben wij gelukkig niet zo dichtbij
Burgersquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier echt vanalles zitten op 100 meter. Alleen nog geen gebruik van gemaakt in die 1 1/2 maand. Ja Dominoes is hier een paar keer geweest en een burgerzaak.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets weten
Hoi mailyquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Die hebben wij gelukkig niet zo dichtbij
Bezig met nieuw deck, zonder land zit ik rond de 100 kaarten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij weten
[..]
Same. Moet nog steeds een goede nieuwe uitzoeken.
Mailyquote:
Gewoon geen land spelen dus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bezig met nieuw deck, zonder land zit ik rond de 100 kaarten.
Hoe is het met mailyquote:
Ben tevredenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon geen land spelen dus.
[..]
Hoe is het met maily
verduisterd in woonkamer wil ik niet, dan zit ik echt bijna alleen maar in een donker hokquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Maar ik zou hier echt niet meer zonder verduisterende gordijnen kunnen. In de woonkamer ook echt top als ik iets wil kijken als de zon schijnt.
Je kan ze toch open doen overdag?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
verduisterd in woonkamer wil ik niet, dan zit ik echt bijna alleen maar in een donker hok
Fokkers en zonlichtquote:
Wandeltje nummer 4quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wandeltje nummer 312.642 stappies. Nou maar even een tukkie op de bank. Zo misschien nog een rondje.
Ik had speklapjesquote:
Ja die zullen hebben gedacht ”oh dinges is dicht, nu is mijn kans om meer klanten te trekken"quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
Die Chinees is niet echt nieuw zie ik maar is in een dorp een stuk verderop maar die bezorgt nu gewoon hier ook.
En groenten.quote:
Plausibel.. de timing is wel verdacht ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die zullen hebben gedacht ”oh dinges is dicht, nu is mijn kans om meer klanten te trekken"
Niet rauw neequote:
Vandaar al die Chinezen.quote:
ik ken mijzelf, dat vergeet ik of ik heb iets van, laat maar zitten. (mede daarom misschien ooit gewoon automatisch )quote:
Sorryquote:
voordeel van plisse is dat je het bovenste stuk ook open kunt laten zonder inkijk te hebben. dat was de reden dat we het in deventer in de slaapkamer hadden onder de verduisterende gordijnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken mijzelf, dat vergeet ik of ik heb iets van, laat maar zitten. (mede daarom misschien ooit gewoon automatisch )
Moet je ook niet aan denken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel van plisse is dat je het bovenste stuk ook open kunt laten zonder inkijk te hebben. dat was de reden dat we het in deventer in de slaapkamer hadden onder de verduisterende gordijnen.
Aan de galerij kant dus iedereen die langs loopt kijkt altijd (al dan niet bewust) de slaapkamer in.
Heeft een vriendin van mij ook.. vreselijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je ook niet aan denken.
Daarom altijd gordijnen dicht of zorgen dat er geen inkijk wasquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft een vriendin van mij ook.. vreselijk.
daarom dus plisse gordijnen die je omhoog kunt doen tot er geen inkijk isquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom altijd gordijnen dicht of zorgen dat er geen inkijk was
Die hebben wij nu in de gang hangen. Boven een stukje open voor het licht. Ideaal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom dus plisse gordijnen die je omhoog kunt doen tot er geen inkijk is
niet als ik me aan het omkleden ben op de slaapkamer neequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie willen zelf niet naar buiten kijken?
's Avonds aan de voorkant niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie willen zelf niet naar buiten kijken?
Mooie balans.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst nog even een koolhydraatarme traybake van courgette, tomaat, paprika en champignons (een frikandel)
Dan een grote driekwartliterfles La Trappe Quadrupel![]()
Morgen kijken we morgen wel weer.
Je kan vast wel weg komen met gratis mana rocks en verder mdfc met landjes op de achterkantquote:
Ik ben al aardig op weg nu. Nog 14 kaarten cutten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan vast wel weg komen met gratis mana rocks en verder mdfc met landjes op de achterkant
Ik snap nu weer waar het over gaatquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben al aardig op weg nu. Nog 14 kaarten cutten.
En dan heb ik 36 land en twee mdfc's.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben al aardig op weg nu. Nog 14 kaarten cutten.
En dan heb ik 36 land en twee mdfc's.
Zo weinig?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een boel land.
Maar mijn beleving is tegenwoordig wat scheef denk ik.
Gemiddeld speel ik tussen de 28 en 30 land 😅
Ja maar ik run een ton aan mana rocks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo weinig?
Ik vind 34 land al weinig. Daarnaast is mijn commander ook 5 mana, dus wil wel genoeg land hebben.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een boel land.
Maar mijn beleving is tegenwoordig wat scheef denk ik.
Gemiddeld speel ik tussen de 28 en 30 land 😅
Voor mij klinkt dit allemaal echt als hocus pocus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo weinig?
Ik vind 34 land al weinig. Daarnaast is mijn commander ook 5 mana, dus wil wel genoeg land hebben.
Ik heb geen gratis mana rocks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik run een ton aan mana rocks.
Chrome mox, mox Opal, arcane signet, sol ring, lotus petal en dan mogelijk nog wat signets voor mana.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Voor mij klinkt dit allemaal echt als hocus pocus.
moet het wel top down bottoms up zijn toch? niet allemaal kunnen ze datquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel van plisse is dat je het bovenste stuk ook open kunt laten zonder inkijk te hebben. dat was de reden dat we het in deventer in de slaapkamer hadden onder de verduisterende gordijnen.
Aan de galerij kant dus iedereen die langs loopt kijkt altijd (al dan niet bewust) de slaapkamer in.
en hier nu heb ik ook vrijwel altijd het bovenste stuk 50cm ofzo open.
Ver genoeg omhoog dat ik in mn geboortekleding kan wandelen door huis heen als ik wil. en laag genoeg dat ik wel kan zien wat voor weer het is![]()
ja als je zowel de onderkant als de bovenkant wilt kunnen bewegen heb je die optie nodig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
moet het wel top down bottoms up zijn toch? niet allemaal kunnen ze dat
wil ik wel in de keuken
in woonkamer is dat minder een ding, loopt toch niemand langs
you are not alonequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Proxiesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen gratis mana rocks.
Wel toepasselijk voor magicquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
*slow clap*quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:02 schreef Nizno het volgende:
de rest van de taco's opgegeten zonder vlekken op mn tshirt dit keer
quote:
Voor 3,34quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Proxies
En anders kopen
Ik heb nog een chaos emerald voor je als je interesse hebt.
Nicequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepkluifjes, airfryer patatjes, en andijvie met champignons en pesto
Nou ja net wat ik zegquote:
Nee zo goedkoop doe ik 'm niet wegquote:
Worden ze al afgerost door het leger?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja net wat ik zegEr is weer een protest tegen Trumpie gaande
Welke box heb je dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n ziggobox loopt steeds vaker vast. Maar er is een nieuwe box. Ik mag hem omwisselen. Nee, lukt natuurlijk weer niet, want (tig mogelijke redenen).
Natuurlijk kan het weer niet makkelijk
Geen idee. Een oude. Ik wilde eerst niet overstappen omdat die nieuwe via wifi gaat helemaal en dat is geheid gezeik natuurlijk.quote:
Volgens wat de media ons mag vertellen gebeurt er niet veelquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Worden ze al afgerost door het leger?
Ja ik heb een echtequote:
Er is een secret lair met Sonic kaarten geweestquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Is Chaos Emeralds geen level in Sonic?
horzion zo te lezen met zn eigen HDDquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Een oude. Ik wilde eerst niet overstappen omdat die nieuwe via wifi gaat helemaal en dat is geheid gezeik natuurlijk.
Nee die heb ik al heel lang niet meer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
horzion zo te lezen met zn eigen HDD
ow... al die nieuwere gingen al via wifi toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die heb ik al heel lang niet meer.
Nee ik heb een oudje zonder HDDquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... al die nieuwere gingen al via wifi toch?
okeujquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb een oudje zonder HDD
ziggo mediabox? die mini next kan ook via kabel worden verbondenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Een oude. Ik wilde eerst niet overstappen omdat die nieuwe via wifi gaat helemaal en dat is geheid gezeik natuurlijk.
O gelukkig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ziggo mediabox? die mini next kan ook via kabel worden verbonden
scheelt dat ik die mails van discord toch nooit openquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:28 schreef mschol het volgende:
opgepast voor alle tinderaars en discord'ers hier:
Aanvallers sturen valse supporttickets vanaf e-mailadressen Discord en Tinder
je netwerkkabel gaat in het stroomblokje, en dat gaat via usb-c naar de boxquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O gelukkig.
Nu moet ik hem nog zien te bestellen.
Kun je zo je bed inrollenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst nog even een koolhydraatarme traybake van courgette, tomaat, paprika en champignons (en frikandel)
Dan een grote driekwartliterfles La Trappe Quadrupel![]()
Morgen kijken we morgen wel weer.
Wie weet. Kan er de hele avond over doenquote:
moet je je voorstellen dat de superfan NK niet kijkt want excuusje van een verjaardag maar eigenlijk gewoon weigert sprints te kijkenquote:
rare superfanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je je voorstellen dat de superfan NK niet kijkt want excuusje van een verjaardag maar eigenlijk gewoon weigert sprints te kijken
eet smakelijk. ik twijfel of ik nog een paar taco's pakquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:53 schreef mschol het volgende:
[..]
rare superfan
ik zie het voorbij komen op nieuwssites, verder ga ik het niet actief volgen
dit vind ik wel grappig
ik heb kipkluifjes
PSV gaat misschien wel een keertje winnen van Kowet.quote:
Alvast wennen aan Nederlands ritme?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:05 schreef bitterbal het volgende:
En weer wakker om onverklaarbare redenen
verlangen naar de KSCquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:05 schreef bitterbal het volgende:
En weer wakker om onverklaarbare redenen
Of er staat iemand voor de deur 's nachts en daar wordt ze wakke van.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien die afvalpillen? Of iets actiever zijn overdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |