Je kan ze toch open doen overdag?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
verduisterd in woonkamer wil ik niet, dan zit ik echt bijna alleen maar in een donker hok
Fokkers en zonlichtquote:
Wandeltje nummer 4quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wandeltje nummer 312.642 stappies. Nou maar even een tukkie op de bank. Zo misschien nog een rondje.
Ik had speklapjesquote:
Ja die zullen hebben gedacht ”oh dinges is dicht, nu is mijn kans om meer klanten te trekken"quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
Die Chinees is niet echt nieuw zie ik maar is in een dorp een stuk verderop maar die bezorgt nu gewoon hier ook.
En groenten.quote:
Plausibel.. de timing is wel verdacht ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die zullen hebben gedacht ”oh dinges is dicht, nu is mijn kans om meer klanten te trekken"
Niet rauw neequote:
Vandaar al die Chinezen.quote:
ik ken mijzelf, dat vergeet ik of ik heb iets van, laat maar zitten. (mede daarom misschien ooit gewoon automatisch )quote:
Sorryquote:
voordeel van plisse is dat je het bovenste stuk ook open kunt laten zonder inkijk te hebben. dat was de reden dat we het in deventer in de slaapkamer hadden onder de verduisterende gordijnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken mijzelf, dat vergeet ik of ik heb iets van, laat maar zitten. (mede daarom misschien ooit gewoon automatisch )
Moet je ook niet aan denken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel van plisse is dat je het bovenste stuk ook open kunt laten zonder inkijk te hebben. dat was de reden dat we het in deventer in de slaapkamer hadden onder de verduisterende gordijnen.
Aan de galerij kant dus iedereen die langs loopt kijkt altijd (al dan niet bewust) de slaapkamer in.
Heeft een vriendin van mij ook.. vreselijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je ook niet aan denken.
Daarom altijd gordijnen dicht of zorgen dat er geen inkijk wasquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft een vriendin van mij ook.. vreselijk.
daarom dus plisse gordijnen die je omhoog kunt doen tot er geen inkijk isquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom altijd gordijnen dicht of zorgen dat er geen inkijk was
Die hebben wij nu in de gang hangen. Boven een stukje open voor het licht. Ideaal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom dus plisse gordijnen die je omhoog kunt doen tot er geen inkijk is
niet als ik me aan het omkleden ben op de slaapkamer neequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie willen zelf niet naar buiten kijken?
's Avonds aan de voorkant niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie willen zelf niet naar buiten kijken?
Mooie balans.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst nog even een koolhydraatarme traybake van courgette, tomaat, paprika en champignons (een frikandel)
Dan een grote driekwartliterfles La Trappe Quadrupel![]()
Morgen kijken we morgen wel weer.
Je kan vast wel weg komen met gratis mana rocks en verder mdfc met landjes op de achterkantquote:
Ik ben al aardig op weg nu. Nog 14 kaarten cutten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan vast wel weg komen met gratis mana rocks en verder mdfc met landjes op de achterkant
Ik snap nu weer waar het over gaatquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben al aardig op weg nu. Nog 14 kaarten cutten.
En dan heb ik 36 land en twee mdfc's.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben al aardig op weg nu. Nog 14 kaarten cutten.
En dan heb ik 36 land en twee mdfc's.
Zo weinig?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een boel land.
Maar mijn beleving is tegenwoordig wat scheef denk ik.
Gemiddeld speel ik tussen de 28 en 30 land 😅
Ja maar ik run een ton aan mana rocks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo weinig?
Ik vind 34 land al weinig. Daarnaast is mijn commander ook 5 mana, dus wil wel genoeg land hebben.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een boel land.
Maar mijn beleving is tegenwoordig wat scheef denk ik.
Gemiddeld speel ik tussen de 28 en 30 land 😅
Voor mij klinkt dit allemaal echt als hocus pocus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo weinig?
Ik vind 34 land al weinig. Daarnaast is mijn commander ook 5 mana, dus wil wel genoeg land hebben.
Ik heb geen gratis mana rocks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik run een ton aan mana rocks.
Chrome mox, mox Opal, arcane signet, sol ring, lotus petal en dan mogelijk nog wat signets voor mana.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Voor mij klinkt dit allemaal echt als hocus pocus.
moet het wel top down bottoms up zijn toch? niet allemaal kunnen ze datquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel van plisse is dat je het bovenste stuk ook open kunt laten zonder inkijk te hebben. dat was de reden dat we het in deventer in de slaapkamer hadden onder de verduisterende gordijnen.
Aan de galerij kant dus iedereen die langs loopt kijkt altijd (al dan niet bewust) de slaapkamer in.
en hier nu heb ik ook vrijwel altijd het bovenste stuk 50cm ofzo open.
Ver genoeg omhoog dat ik in mn geboortekleding kan wandelen door huis heen als ik wil. en laag genoeg dat ik wel kan zien wat voor weer het is![]()
ja als je zowel de onderkant als de bovenkant wilt kunnen bewegen heb je die optie nodig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
moet het wel top down bottoms up zijn toch? niet allemaal kunnen ze dat
wil ik wel in de keuken
in woonkamer is dat minder een ding, loopt toch niemand langs
you are not alonequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Proxiesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen gratis mana rocks.
Wel toepasselijk voor magicquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
*slow clap*quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:02 schreef Nizno het volgende:
de rest van de taco's opgegeten zonder vlekken op mn tshirt dit keer
quote:
Voor 3,34quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Proxies
En anders kopen
Ik heb nog een chaos emerald voor je als je interesse hebt.
Nicequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kiepkluifjes, airfryer patatjes, en andijvie met champignons en pesto
Nou ja net wat ik zegquote:
Nee zo goedkoop doe ik 'm niet wegquote:
Worden ze al afgerost door het leger?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja net wat ik zegEr is weer een protest tegen Trumpie gaande
Welke box heb je dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n ziggobox loopt steeds vaker vast. Maar er is een nieuwe box. Ik mag hem omwisselen. Nee, lukt natuurlijk weer niet, want (tig mogelijke redenen).
Natuurlijk kan het weer niet makkelijk
Geen idee. Een oude. Ik wilde eerst niet overstappen omdat die nieuwe via wifi gaat helemaal en dat is geheid gezeik natuurlijk.quote:
Volgens wat de media ons mag vertellen gebeurt er niet veelquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Worden ze al afgerost door het leger?
Ja ik heb een echtequote:
Er is een secret lair met Sonic kaarten geweestquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
Is Chaos Emeralds geen level in Sonic?
horzion zo te lezen met zn eigen HDDquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Een oude. Ik wilde eerst niet overstappen omdat die nieuwe via wifi gaat helemaal en dat is geheid gezeik natuurlijk.
Nee die heb ik al heel lang niet meer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
horzion zo te lezen met zn eigen HDD
ow... al die nieuwere gingen al via wifi toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die heb ik al heel lang niet meer.
Nee ik heb een oudje zonder HDDquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow... al die nieuwere gingen al via wifi toch?
okeujquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik heb een oudje zonder HDD
ziggo mediabox? die mini next kan ook via kabel worden verbondenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Een oude. Ik wilde eerst niet overstappen omdat die nieuwe via wifi gaat helemaal en dat is geheid gezeik natuurlijk.
O gelukkig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ziggo mediabox? die mini next kan ook via kabel worden verbonden
scheelt dat ik die mails van discord toch nooit openquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:28 schreef mschol het volgende:
opgepast voor alle tinderaars en discord'ers hier:
Aanvallers sturen valse supporttickets vanaf e-mailadressen Discord en Tinder
je netwerkkabel gaat in het stroomblokje, en dat gaat via usb-c naar de boxquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O gelukkig.
Nu moet ik hem nog zien te bestellen.
Kun je zo je bed inrollenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst nog even een koolhydraatarme traybake van courgette, tomaat, paprika en champignons (en frikandel)
Dan een grote driekwartliterfles La Trappe Quadrupel![]()
Morgen kijken we morgen wel weer.
Wie weet. Kan er de hele avond over doenquote:
moet je je voorstellen dat de superfan NK niet kijkt want excuusje van een verjaardag maar eigenlijk gewoon weigert sprints te kijkenquote:
rare superfanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je je voorstellen dat de superfan NK niet kijkt want excuusje van een verjaardag maar eigenlijk gewoon weigert sprints te kijken
eet smakelijk. ik twijfel of ik nog een paar taco's pakquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:53 schreef mschol het volgende:
[..]
rare superfan
ik zie het voorbij komen op nieuwssites, verder ga ik het niet actief volgen
dit vind ik wel grappig
ik heb kipkluifjes
PSV gaat misschien wel een keertje winnen van Kowet.quote:
Alvast wennen aan Nederlands ritme?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:05 schreef bitterbal het volgende:
En weer wakker om onverklaarbare redenen
verlangen naar de KSCquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:05 schreef bitterbal het volgende:
En weer wakker om onverklaarbare redenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |