Je kan ze toch open doen overdag?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
verduisterd in woonkamer wil ik niet, dan zit ik echt bijna alleen maar in een donker hok
Fokkers en zonlichtquote:
Wandeltje nummer 4quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wandeltje nummer 312.642 stappies. Nou maar even een tukkie op de bank. Zo misschien nog een rondje.
Ik had speklapjesquote:
Ja die zullen hebben gedacht ”oh dinges is dicht, nu is mijn kans om meer klanten te trekken"quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
Die Chinees is niet echt nieuw zie ik maar is in een dorp een stuk verderop maar die bezorgt nu gewoon hier ook.
En groenten.quote:
Plausibel.. de timing is wel verdacht ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die zullen hebben gedacht ”oh dinges is dicht, nu is mijn kans om meer klanten te trekken"
Niet rauw neequote:
Vandaar al die Chinezen.quote:
ik ken mijzelf, dat vergeet ik of ik heb iets van, laat maar zitten. (mede daarom misschien ooit gewoon automatisch )quote:
Sorryquote:
voordeel van plisse is dat je het bovenste stuk ook open kunt laten zonder inkijk te hebben. dat was de reden dat we het in deventer in de slaapkamer hadden onder de verduisterende gordijnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ken mijzelf, dat vergeet ik of ik heb iets van, laat maar zitten. (mede daarom misschien ooit gewoon automatisch )
Moet je ook niet aan denken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel van plisse is dat je het bovenste stuk ook open kunt laten zonder inkijk te hebben. dat was de reden dat we het in deventer in de slaapkamer hadden onder de verduisterende gordijnen.
Aan de galerij kant dus iedereen die langs loopt kijkt altijd (al dan niet bewust) de slaapkamer in.
Heeft een vriendin van mij ook.. vreselijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je ook niet aan denken.
Daarom altijd gordijnen dicht of zorgen dat er geen inkijk wasquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft een vriendin van mij ook.. vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |