Hoe kom jij dan aan je dosis gebakken banaan?quote:
Ik zag dat de appie nu iets van Pisang Goreng in de diepvries had liggen. Maar dat is anders als bestellen/afhalen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan je dosis gebakken banaan?
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Vorige week al gehad. Dus dit weekend niet.
Same. Moet nog steeds een goede nieuwe uitzoeken.quote:
Ik moet helemaal niets wetenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij weten
[..]
Same. Moet nog steeds een goede nieuwe uitzoeken.
Die hebben wij gelukkig niet zo dichtbijquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De Chinees zit hier op 100 m
De snackbar zit er naastquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Die hebben wij gelukkig niet zo dichtbij
Burgersquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier echt vanalles zitten op 100 meter. Alleen nog geen gebruik van gemaakt in die 1 1/2 maand. Ja Dominoes is hier een paar keer geweest en een burgerzaak.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets weten
Hoi mailyquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Die hebben wij gelukkig niet zo dichtbij
Bezig met nieuw deck, zonder land zit ik rond de 100 kaarten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij weten
[..]
Same. Moet nog steeds een goede nieuwe uitzoeken.
Mailyquote:
Gewoon geen land spelen dus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bezig met nieuw deck, zonder land zit ik rond de 100 kaarten.
Hoe is het met mailyquote:
Ben tevredenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon geen land spelen dus.
[..]
Hoe is het met maily
verduisterd in woonkamer wil ik niet, dan zit ik echt bijna alleen maar in een donker hokquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Maar ik zou hier echt niet meer zonder verduisterende gordijnen kunnen. In de woonkamer ook echt top als ik iets wil kijken als de zon schijnt.
Je kan ze toch open doen overdag?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
verduisterd in woonkamer wil ik niet, dan zit ik echt bijna alleen maar in een donker hok
Fokkers en zonlichtquote:
Wandeltje nummer 4quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Wandeltje nummer 312.642 stappies. Nou maar even een tukkie op de bank. Zo misschien nog een rondje.
Ik had speklapjesquote:
Ja die zullen hebben gedacht ”oh dinges is dicht, nu is mijn kans om meer klanten te trekken"quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:12 schreef Ama het volgende:
Die Chinees is niet echt nieuw zie ik maar is in een dorp een stuk verderop maar die bezorgt nu gewoon hier ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |