Jezusquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:21 schreef mschol het volgende:
voor de grap eens gekeken bij veneta... grootste raam in de woonkamer (180x185cm) is ¤410,25 ( plisse, top-down bottom up) ja, je koopt het voor de lange termijn, maar toch..
Je kunt ook voor 6 euro klaar zijn bij Ikea voor dat raam. Denk alleen dat je het na 3x gebruiken van de muur aftrektquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:21 schreef mschol het volgende:
voor de grap eens gekeken bij veneta... grootste raam in de woonkamer (180x185cm) is ¤410,25 ( plisse, top-down bottom up) ja, je koopt het voor de lange termijn, maar toch..
spijkers in de muur en een losse lap stof?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt ook voor 6 euro klaar zijn bij Ikea voor dat raam. Denk alleen dat je het na 3x gebruiken van de muur aftrekt
https://www.ikea.com/nl/nl/p/schottis-plissegordijn-wit-20242282/quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
spijkers in de muur en een losse lap stof?
Geen idee waar de mijne vandaan komen. De instelling is er in principe verantwoordelijk voor. Ik zou het wel zelf mogen beslissen, maar dan zijn alle kosten voor mijn rekening. Dus laat ik het zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:25 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vouwgordijnen, vitrage en gordijnen van Karwei
Valt best mee toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:21 schreef mschol het volgende:
dat mag ik wel aannemenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben best benieuwd straks naar het verschil in de wachtrijen bij de Effenaar. In de grote zaal staat zanger Kafke en ik ga dus naar een poppunkachtig iets in de kleine zaal. Verwacht echt een groot verschil.
tja.. dat is niet wat ik wil, dan kan ik net zo goed het oude terug hangenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/schottis-plissegordijn-wit-20242282/
ik vind het behoorlijk aan de prijs voor een plisse gordijntje eigenlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt best mee toch?
Dan heb je een redelijke kwaliteit, op maat gemaakt.
Ja. ik vrees voor veel Tokkies in de rij bij Kafke en bij mij veel zwartgeklede mensenquote:
Ik denk als je echt tijdelijk even uit nood iets moet hebben dat dit wel kan werken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/schottis-plissegordijn-wit-20242282/
Plisse is duurquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. dat is niet wat ik wil, dan kan ik net zo goed het oude terug hangen
[..]
ik vind het behoorlijk aan de prijs voor een plisse gordijntje eigenlijk
Volgens mij heb ik ze wel eens gehoord. Even kijken of ik al iets van hun geliked heb op Spotifyquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg op youtube een aanbeveling voor een band die ik nog niet kende. Majestica.
Bekijk deze YouTube-video
Best aardig.
Zie ik plots dat ze morgen in Leiden optreden. Grappig.
Daar gaat je bankrekeningquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
WAAAAAT WE HEBBEN CHINEES OP THUISBEZORGD. 🙌🏼
Ze treden op met Dominum, die kende ik al wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze wel eens gehoord. Even kijken of ik al iets van hun geliked heb op Spotify
Dominum is mij nog onbekend. Voor mij is Leiden net te ver weg en ik heb morgen al Battlebeastquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze treden op met Dominum, die kende ik al wel.
Het is dat ik nog herstellende ben van ziekte. Zie dat er nog kaartjes zijn. Was ik wel even op en neer gegaan.
De Chinees zit hier op 100 mquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
WAAAAAT WE HEBBEN CHINEES OP THUISBEZORGD. 🙌🏼
Tussen die 2 zou ik sowieso Battle Beast kiezen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dominum is mij nog onbekend. Voor mij is Leiden net te ver weg en ik heb morgen al Battlebeast
Hier gaat of is hij weg uit de wijk. Denk dat die al weg is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De Chinees zit hier op 100 m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |