SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
rode muskaat druif heb ik nog niet gezien eerlijk gezegd..quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vind de rode variant lekkerder
straks buikpijnquote:
je moet het ook niet in 5 minuten naar binnen Kirbyën!!quote:
wanneer moet je het gebruiken?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Je kan dus geen abo op een anonieme kaart zetten
En ik denk niet dat dat nog even snel geregeld kan worden.
Wat zeg jij voor geks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet het ook niet in 5 minuten naar binnen Kirbyën!!
ja dan gaat t je niet lukken.quote:
als jij ruim 2kg muskaatdruiven wilt kirbyen be my guestquote:
johquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Hoezo dom? Ik reis eens per jaar met de trein ofzo, dat ding heb ik vaker uitgeleend dan zelf gebruikt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan gaat t je niet lukken.
Beetje dom dat je ook geen persoonlijke OVC hebt trouwens
ja maar jamaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet het ook niet in 5 minuten naar binnen Kirbyën!!
200gr per etmaal kirbyen is genoegquote:
maar het is toch logisch dat je op een anonieme kaart niet een persoonlijk abbonement kan zetten? of niet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is een ervaren treinreiziger
voor hem nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het is toch logisch dat je op een anonieme kaart niet een persoonlijk abbonement kan zetten? of niet?
Het gaat al mis met denken dat ik weet dat het een persoonlijk abonnementen is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het is toch logisch dat je op een anonieme kaart niet een persoonlijk abbonement kan zetten? of niet?
Nou ja het staat op jouw naam en jij krijgt de rekening dus op zich..quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat al mis met denken dat ik weet dat het een persoonlijk abonnementen is.
ow ja joh... jij dokt dat weekend vrij abo en je leent je anonieme OVC zo vaak uit dat iedereen er in die maand gebruik van kan maken...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu ook achter.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja het staat op jouw naam en jij krijgt de rekening dus op zich..
welk abbonement ken jij dat niet persoonlijk is? (dus niet op naam staat)quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Dat zou wel echt top zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja joh... jij dokt dat weekend vrij abo en je leent je anonieme OVC zo vaak uit dat iedereen er in die maand gebruik van kan maken...
ja de NS is gek
Ik wist tot vanochtend niet eens van het bestaan van weekend vrij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja joh... jij dokt dat weekend vrij abo en je leent je anonieme OVC zo vaak uit dat iedereen er in die maand gebruik van kan maken...
ja de NS is gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |