om de plantjes water te geven neem ik aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Het belangrijkste is dat ik nu koffie heb.
Ah betaal je bij basis dan nog 5 euro nog wat per maand?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
nu kan je NS flex alleen op basis zetten, om em eraf te halen moet je product ophalen/verwijderen bij een automaat
ze mogen niet slap gaan hangen, daarom de caffeïnequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
om de plantjes water te geven neem ik aan
Kan ook al geen zegeltjes meer sparen bij de ahquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heel raar dat je die in Thailand niet kan gebruiken
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
om de plantjes water te geven neem ik aan
nee, basis is gratisquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah betaal je bij basis dan nog 5 euro nog wat per maand?
Ze worden hard gedrilld hier.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze mogen niet slap gaan hangen, daarom de caffeïne
kijken of ze bezorgen in thailand?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ook al geen zegeltjes meer sparen bij de ah
nee, maar als je er helemaal vanaf wilt kun je ook je OVC als verloren melden op de site van OVC https://www.ov-chipkaart.nl/quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah betaal je bij basis dan nog 5 euro nog wat per maand?
Heb je wel de AH Premium opgezegd?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ook al geen zegeltjes meer sparen bij de ah
Oh dat hoeft niet maar betaal nu voor die kortings optie. Das natuurlijk een beetje domquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, maar als je er helemaal vanaf wilt kun je ook je OVC als verloren melden op de site van OVC https://www.ov-chipkaart.nl/
een week er na NS bellen dat je je kaart kwijt bent maar hem ook al tijden niet hebt gebruikt dus niet had gedacht aan het abo...
zij kunnen zien dat hij niet gebruikt is en de kaart a is geblokkeerd en dan opzeggen zonder dat jij actie hoeft te nemen
Weet ik niet nu je het zo zegt. Staat mij wel iets van bij dat ik heb opgezegd en ook de bol selectquote:
snap ik, dan omzetten idd naar basisquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet maar betaal nu voor die kortings optie. Das natuurlijk een beetje dom
tegen een witte achtergrond gaan staan en jezelf op de foto zetten met de frontcamera van je telefoon, even een beetje bijcroppen en klaar is meneer.quote:
Ja beetje zonde om te betalen voor de dubbele zegels die je niet spaartquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet nu je het zo zegt. Staat mij wel iets van bij dat ik heb opgezegd en ook de bol select
Ik heb zo'n mooie foto, maar moet hem wel even zoeken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
tegen een witte achtergrond gaan staan en jezelf op de foto zetten met de frontcamera van je telefoon, even een beetje bijcroppen en klaar is meneer.
ik mis de gequote post nu in mn overzicht, bij refresh staattie er wel tussen, wtfquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mooie foto, maar moet hem wel even zoeken.
Had ik eerder vandaag ook en toen dacht ik nog huh waarom is dat weg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mis de gequote post nu in mn overzicht, bij refresh staattie er wel tussen, wtf
heb ik hier ook wel eens. heel raarquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mis de gequote post nu in mn overzicht, bij refresh staattie er wel tussen, wtf
Ik zal straks ook eens een nieuwe aanvragen voor ik het weer vergeet. Toch wel handig als ik met de bus wil ofzo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
En nog geld durven te vragen ook
Maar geregeld, wordt ergens volgende week bezorgd
Hetzelfde. Gewoon meer chocola kopenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit een rant is, ben ik benieuwd hoe jij zou reageren op een echte rant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |