SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende: Vandaag naar een haakclubje geweest. Was super fijn Had van te voren spanning, want ik het oneens wat met iemand van mijn vrijwilligerswerk en zij had daar dienst. Alleen gelukkig liepen we elkaar mis. Lastig gedoe mijn hoofd soms. Dacht er zelfs over na om te stippen omdat ik conflict wilde vermijden
wat vervelend voor je ..... gelukkig elkaar misgelopen.quote:
Oh ja dat verhaal ken ik! Echt top dat je dat doet. Erg leuke actiequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
wat vervelend voor je ..... gelukkig elkaar misgelopen.
Ik moest aan je denken vanmorgen:
Sonja verstopt wenspoppetjes om anderen blij te maken; glimlach is genoeg
Dat ben ik nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja dat verhaal ken ik! Echt top dat je dat doet. Erg leuke actie
'Je' in de zin van 'iemand'?quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Autocorrect was dat! Bedoelde ze![]()
Excuus
Mijn sarcasmeradar heeft weekendquote:
Een vriendin die je smaak afkraakt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een luie zondag hier, wel lekker
Alleen, een maar, ik heb CreaChick ontdekt. Super leuk mens, met super leuke creatieve ideeën. Dus ik vertel een vriendin van "wat een leuk YouTube-kanaal heb ik ontdekt"
Krijg ik het commentaar dat het kinderachtig en lelijk is. En dat ik altijd rare dingen leuk vind. Nou... daar ging mijn zelfvertrouwen...
Blijf wel gewoon kijken en haar ideeën jatten, maar je kan toch gewoon zeggen "niet iets voor mij, maar veel plezier" oid.
Ik weet best dat ik emotioneel achterloop, dat is me vaak genoeg verteld, weet zij ook. Alleen daar kan ik niks aan doen. Dat komt door een bijzondere jeugd. En dat ik niet in een diepe depressie zit, maar vrolijke dingen kijk, laat me dan. Moet ik dan allerlei duistere troep gaan maken oid. Nou dat past niet bij mij, ik maak dingen en kijk dingen om mezelf op te fleuren, niet om de zwartheid die ik voel te versterken
Bah ik baal
maar goed, ik zet gewoon weer een leuk filmpje op en geef haar geen tips meer.
Naja... neug eigenlijk haar een kennis te noemen... niet aardig van me... maar soitquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:54 schreef maily het volgende:
[..]
Een vriendin die je smaak afkraakt.
Lekkere vriendin.
Ga lekker dingen kijken waar JIJ vrolijk van wordt.
Gewoon doen wat je zelf leuk vindtquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... neug eigenlijk haar een kennis te noemen... niet aardig van me... maar soit
En ik heb super leuke ideeën op gedaan en dingen geleerd ervan
En tja... ik ben ik... niks aan te doen
Dat is het voornaamste toch?quote:Op zondag 19 oktober 2025 16:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... neug eigenlijk haar een kennis te noemen... niet aardig van me... maar soit
En ik heb super leuke ideeën op gedaan en dingen geleerd ervan
En tja... ik ben ik... niks aan te doen
Het gaat erom dat je zelf leuk vindt wat je doet, je veroordeeld jezelf onterecht dat je kinderachtige dingen maaktquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie hebben ook 100% gelijk en ik baal ervan dat ik het me zo aantrek... slaat nergens op... alleen dan ga ik toch twijfelen aan mezelf. Zeker omdat ik ook altijd kinderachtige dingen maak en zo...
Naja... los laten lopen
Jij maakt dingen die jij leuk vindt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie hebben ook 100% gelijk en ik baal ervan dat ik het me zo aantrek... slaat nergens op... alleen dan ga ik toch twijfelen aan mezelf. Zeker omdat ik ook altijd kinderachtige dingen maak en zo...
Naja... los laten lopen
Dit!quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je zelf leuk vindt wat je doet, je veroordeeld jezelf onterecht dat je kinderachtige dingen maakt
Dat laatste vraagteken kun je gerust weglaten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie hebben gelijk. Alleen ik voel me soms zo onzeker door wat ik leuk vind. Zeker omdat mensen ook vaak zeggen "oh dat is typisch CotS" en dat bedoelen ze niet naar... alleen het is anders of zo...
En die meid moet ik zeker met een korreltje zout nemen. Ze kan soms aardig zijn, alleen ik moet haar mening loslaten. Ze vindt sowieso praktisch alles wat ik leuk vind stom. Zegt ze ook gewoon ronduit.
Het is gewoon het zij is. Prima vrouw, alleen het glas is bij haar half leeg en daar moet ik me niks van aantrekken. Denk oprecht niet dat ze het naar bedoelt.
Ik had het er met een andere vriendin over en die zei tegen mij: "dan zijn we gezellig samen kinderachtig, want ik vind hetzelfde leuk en ben vier jaar ouder dan jij"
En ach... kinderachtig en vrolijk is opzich prima?
Vind ik ook, ik vind haken, thee en kleurpotloden ook stom. So what?quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze vindt sowieso praktisch alles wat ik leuk vind stom. Zegt ze ook gewoon ronduit.
Het is ook de toon die de muziek maakt natuurlijkquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik vind haken, thee en kleurpotloden ook stom. So what?
Ik hoef het niet te doen en jij vaart er wel bij. Dat laatste is toch het enige wat telt? Doe gewoon je ding en wees er trots op en blij mee![]()
(Ik doe alleen niet met je mee)
* TheStigsDutchCousin aai over de bol geeftquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Neem toch vanavodn al een pil. Heb twee, misschien drie, uur geslapen en ben absoluut niet moe en hyper-emotioneel.
Lieve C. maak dat lastige leven van jou zo comfortabel mogelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Neem toch vanavodn al een pil. Heb twee, misschien drie, uur geslapen en ben absoluut niet moe en hyper-emotioneel.
Wat een lieve alleszeggende postquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Lieve C. maak dat lastige leven van jou zo comfortabel mogelijk
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Lieve C. maak dat lastige leven van jou zo comfortabel mogelijk
Gaat de renovatie wel mooi worden?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na mijn thee neem ik een tweede grote pam in
Ben zo druk in mijn hoofd en niet moe
Volgende week donderdag gaat mijn moeder naar huisdus eindelijk wat meer rust (ja egoïstische blijheid naast blij voor haar). Alleen er zijn zoveel dingen die ik met mijn moeder moet bespreken. Er blijven dingen oppoppen
En het vooorbeeldhuis van de renovatie bekeken en besproken. Dat zijn ook veel prikkels in mijn hoofd.
Het gonst in mijn hoofd. En ik heb al een lorazepam op, die doet niks. Na mijn kop thee een temazepam en hopelijk slaap ik de komende nacht wel
Ja het gaat een eind vooruit, ja!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat de renovatie wel mooi worden?
Gelukkig krijg je er een betere woning voor terug. Zal ook wel enorm schelen in de stress.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja het gaat een eind vooruit, ja!
Nee... ik zie zo enorm tegen het proces opquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je er een betere woning voor terug. Zal ook wel enorm schelen in de stress.
Ah zo, heb zelf ook ooit in zo'n renovatie gezeten en kon er ook moeilijk aan wennen. En dan al die vreemde geluiden in je huis. Bah. Was blij toen alle bouwlui weg waren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... ik zie zo enorm tegen het proces op
Het kost me moeite om het los te laten tot nader bericht. Knoop in mijn maag...
Mijn huis wordt leeggetrokken (alles inpakken en meubels eruit en naar een opslag) en ik moet een tijd naar een andere woning.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah zo, heb zelf ook ooit in zo'n renovatie gezeten en kon er ook moeilijk aan wennen. En dan al die vreemde geluiden in je huis. Bah. Was blij toen alle bouwlui weg waren.
Oh? Ben je daar al wezen kijken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn huis wordt leeggetrokken (alles inpakken en meubels eruit en naar een opslag) en ik moet een tijd naar een andere woning.
dat is pas volgend jaar herfst. Dus geen flauw idee hoe, wat en waarquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh? Ben je daar al wezen kijken?
Ja, nu snap ik je helemaal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
dat is pas volgend jaar herfst. Dus geen flauw idee hoe, wat en waar
Daarom probeer ik de stress nu te negeren.
Nijntjes?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik je helemaal.![]()
Ander onderwerp.![]()
Die zijn allemaal dood.quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag ben ik positief
Straks begeleider, dan naar mijn moeder en dan ben ik vrij tot woensdag
Woensdag even stemmen en boodschappen doen voor mijn moeder en langs een buur van haar om wat hulp met iets te vragen.
Dank je welquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
Super om te horen. Je doet het heel erg goed
Dat maakt helemaal niets uit inderdaad. Gewoon vast houden dat gevoel. Je hebt een zware tijd achter de rug en vanaf nu gaat alles beter en makkelijker.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Zit vandaag ineens weer zo lekker in mijn vel vandaag
Weet niet precies waarom, maar dat maakt niet uit! Gewoon proberen vast te houden
Lekker van genieten!quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Zit vandaag ineens weer zo lekker in mijn vel vandaag
Weet niet precies waarom, maar dat maakt niet uit! Gewoon proberen vast te houden
Zet hem op!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb me verslapen
Tien voor half negen kwam ik tot leven
Maar nu direct maar aan de slag
You go girl!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb me verslapen
Maar nu direct maar aan de slag
SCHANDE!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb me verslapen
Daaromquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:47 schreef qltel het volgende:
Op een rustdag is het geen probleem!
En nu leuke dingen doen?
Nu al bezig met kerst?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu even koffiepauze en daarna verder met het haken van engeltjes
Vrienden hebben me al bezorgd geappt met "je hebt echt veel stress he, je bent laat voor jouw doen met de kerstboom"quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar eerst woensdag naar de action voor nieuwe kerstlampjes voor in mijn boom
En misschien nog iets om voor het raam te hangen
Je kunt het! Komt goed! Veel succes.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo naar het huis van mijn moeder, even klaar maken voor haar thuiskomst
En ik moet boodschappen doen voor haar. Dat is al moeilijk in een "bekende" supermarkt, maar nu naar een super die ik nog nooit van binnen heb gezien...
Ik heb een lijstje, doe mijn koptelefoon op en gaan
Alleen wel stress en zenuwen
Gaat je lukkenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo naar het huis van mijn moeder, even klaar maken voor haar thuiskomst
En ik moet boodschappen doen voor haar. Dat is al moeilijk in een "bekende" supermarkt, maar nu naar een super die ik nog nooit van binnen heb gezien...
Ik heb een lijstje, doe mijn koptelefoon op en gaan
Alleen wel stress en zenuwen
Ga effe een uurtje liggen joh. Je hebt het verdiend.quote:
Op zich een goede tip, maar ik ben niet slaperig, maar overprikkeld. Dan lig ik te stuiteren in bed en ga ik naar dromen als ik in slaap valquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Ga effe een uurtje liggen joh. Je hebt het verdiend.
Scheutje rum erinquote:
Ik ben nu al teutquote:
Mooi. Eindelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nu al teut
Het voelt wel lekker eigenlijk
Alleen het knalt er nogal hard in
Word er wel jolig van
Teute CotS!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nu al teut
Word er wel jolig van
Je wilt me gewoon alcololistisch makenquote:
af en toe lekker voor je!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nu al teut
Word er wel jolig van
Geen kater/koppijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou het viel reuze mee
Gewoon fit wakker geworden
Nu rustig wakker worden en dan naar mijn moeder. De ellende is voorbij.
Neequote:
Dus eigenlijk voor herhaling vatbaar?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Maar ook nog nooit een kater gehad. Terwijl ik als student echt stevig dronk.
Gewoon een liter thee gehad erna, dat werkt altijd
Nee weet ikquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Dus eigenlijk voor herhaling vatbaar?
Van 1 Baileys word je geen alcoholist en klaarblijkelijk doet het je goed (beter dan een pammetje misschien nog wel).
Je weet duidelijk wanneer je geen alcohol moet drinkenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee weet ik
En alcohol is niet beter dan een pammetje. Op het moment als ik die nodig heb zit ik in negatieve emoties en alcohol versterkt je emoties. Gisteren was ik blij en had een goede dronk.
Alleen het kan ook escaleren. Twee van mijn zeven suïcidepogingen kwamen voort uit dronkenschap. Het heeft zo zijn risico's
Oei. Dan stop ik even met (goedbedoeld) advies geven, als het ook verkeerd uit kan pakken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee weet ik
En alcohol is niet beter dan een pammetje. Op het moment als ik die nodig heb zit ik in negatieve emoties en alcohol versterkt je emoties. Gisteren was ik blij en had een goede dronk.
Alleen het kan ook escaleren. Twee van mijn zeven suïcidepogingen kwamen voort uit dronkenschap. Het heeft zo zijn risico's
Oh joh, sorryquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Oei. Dan stop ik even met (goedbedoeld) advies geven, als het ook verkeerd uit kan pakken.
Sorry is niet nodig johquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh joh, sorry
Op zich niks mis met advies
Sterker nog k waardeer het enorm!!! Alleen dit was een minder advies, je kan niet altijd zes gooien
Sorry!
(waarom verbaast met dit niks?!)quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh joh, sorry
Op zich niks mis met advies
Sterker nog k waardeer het enorm!!! Alleen dit was een minder advies, je kan niet altijd zes gooien
Sorry!
Kan je wel daar lekker je eigen dingen doen? Haken, lezen, tekenen en vooral: ontspannen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha oke oke![]()
Nu bijkomen met mijn moeder. Zaterdag ikzelf weer naar huis
Ja hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je wel daar lekker je eigen dingen doen? Haken, lezen, tekenen en vooral: ontspannen?
Hoe is het met haar? Heeft ze nog veel hulp nodig?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hoor
Zij zit in de woonkamer en ik zit in de keuken te haken
Allebei te af om sociaal te zijn
Ze is heel erg moequote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe is het met haar? Heeft ze nog veel hulp nodig?
Oh, gelukkig. Dat is wel te overzien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze is heel erg moe
Maar ze redt zich goed. Ben er vooral voor het veilige gevoel
Zaterdag ga ik weg, ze red zich wel. Alleen af en toe helpen met huishouden (bed verschonen en was ophangen en dergelijke)
Morgen proberen we naar winkel te lopen, en allerlei dingen bekijken hoe ze aan te vliegen
(Boodschappen het trapje naar de voordeur optillen. Handigheidjes in de keuken. Zulke dingen)
Ja! Ze herstelt echt beter dan verwachtquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Dat is wel te overzien.
Is ze blij dat ze weer thuis is?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ze herstelt echt beter dan verwacht
Ze is super gelukkig. Kon afgelopen nacht niet slapen door het vooruitzicht. Dus wel moet, maar dolblij dat alles weer normaal is
Klinkt goed. Fijn dat je moeder begrijpt dat je (en zij waarschijnlijk zelf ook) behoefte hebt aan wat alleentijd. En goed om te lezen dat ze goed hersteldquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hoor
Zij zit in de woonkamer en ik zit in de keuken te haken
Allebei te af om sociaal te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |