Scheutje rum erinquote:
Ik ben nu al teutquote:
Mooi. Eindelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nu al teut
Het voelt wel lekker eigenlijk
Alleen het knalt er nogal hard in
Word er wel jolig van
Teute CotS!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nu al teut
Word er wel jolig van
Je wilt me gewoon alcololistisch makenquote:
af en toe lekker voor je!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nu al teut
Word er wel jolig van
Geen kater/koppijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou het viel reuze mee
Gewoon fit wakker geworden
Nu rustig wakker worden en dan naar mijn moeder. De ellende is voorbij.
Neequote:
Dus eigenlijk voor herhaling vatbaar?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Maar ook nog nooit een kater gehad. Terwijl ik als student echt stevig dronk.
Gewoon een liter thee gehad erna, dat werkt altijd
Nee weet ikquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Dus eigenlijk voor herhaling vatbaar?
Van 1 Baileys word je geen alcoholist en klaarblijkelijk doet het je goed (beter dan een pammetje misschien nog wel).
Je weet duidelijk wanneer je geen alcohol moet drinkenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee weet ik
En alcohol is niet beter dan een pammetje. Op het moment als ik die nodig heb zit ik in negatieve emoties en alcohol versterkt je emoties. Gisteren was ik blij en had een goede dronk.
Alleen het kan ook escaleren. Twee van mijn zeven suïcidepogingen kwamen voort uit dronkenschap. Het heeft zo zijn risico's
Oei. Dan stop ik even met (goedbedoeld) advies geven, als het ook verkeerd uit kan pakken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee weet ik
En alcohol is niet beter dan een pammetje. Op het moment als ik die nodig heb zit ik in negatieve emoties en alcohol versterkt je emoties. Gisteren was ik blij en had een goede dronk.
Alleen het kan ook escaleren. Twee van mijn zeven suïcidepogingen kwamen voort uit dronkenschap. Het heeft zo zijn risico's
Oh joh, sorryquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Oei. Dan stop ik even met (goedbedoeld) advies geven, als het ook verkeerd uit kan pakken.
Sorry is niet nodig johquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh joh, sorry
Op zich niks mis met advies
Sterker nog k waardeer het enorm!!! Alleen dit was een minder advies, je kan niet altijd zes gooien
Sorry!
(waarom verbaast met dit niks?!)quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh joh, sorry
Op zich niks mis met advies
Sterker nog k waardeer het enorm!!! Alleen dit was een minder advies, je kan niet altijd zes gooien
Sorry!
Kan je wel daar lekker je eigen dingen doen? Haken, lezen, tekenen en vooral: ontspannen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha oke oke![]()
Nu bijkomen met mijn moeder. Zaterdag ikzelf weer naar huis
Ja hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je wel daar lekker je eigen dingen doen? Haken, lezen, tekenen en vooral: ontspannen?
Hoe is het met haar? Heeft ze nog veel hulp nodig?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hoor
Zij zit in de woonkamer en ik zit in de keuken te haken
Allebei te af om sociaal te zijn
Ze is heel erg moequote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe is het met haar? Heeft ze nog veel hulp nodig?
Oh, gelukkig. Dat is wel te overzien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze is heel erg moe
Maar ze redt zich goed. Ben er vooral voor het veilige gevoel
Zaterdag ga ik weg, ze red zich wel. Alleen af en toe helpen met huishouden (bed verschonen en was ophangen en dergelijke)
Morgen proberen we naar winkel te lopen, en allerlei dingen bekijken hoe ze aan te vliegen
(Boodschappen het trapje naar de voordeur optillen. Handigheidjes in de keuken. Zulke dingen)
Ja! Ze herstelt echt beter dan verwachtquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Dat is wel te overzien.
Is ze blij dat ze weer thuis is?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ze herstelt echt beter dan verwacht
Ze is super gelukkig. Kon afgelopen nacht niet slapen door het vooruitzicht. Dus wel moet, maar dolblij dat alles weer normaal is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |